2023-11-26, 05:05
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hoppas Chelsea degraderas till League Two smutsklubb

Det räcker inte.
Citera
2023-11-26, 09:28
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Det räcker inte.

Ni borde aldrig ens fått spela Premier League eftersom ni har mutat er in i ligan.

Jag förstår dock att det gör ont att vi fortfarande är storebror och vunnit mycket mer i Europa innan oljepengarna från Ryssland.

Ganska anmärkningsvärt förresten att du dök upp när ni ledde ligan förra året. Jag misstänker att det var då du blev hardcore gooner.
Citera
2023-11-26, 09:39
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Ni borde aldrig ens fått spela Premier League eftersom ni har mutat er in i ligan.

Jag förstår dock att det gör ont att vi fortfarande är storebror och vunnit mycket mer i Europa innan oljepengarna från Ryssland.

Ganska anmärkningsvärt förresten att du dök upp när ni ledde ligan förra året. Jag misstänker att det var då du blev hardcore gooner.

Du får skälla lite högre. Man hör dig inte därnere i tabellen.
Citera
2023-11-26, 09:44
Moderator
zanteras avatar
Man märker direkt hur ödmjuka vissa personer blir så fort deras lag har lite medvind. Lite tråkigt då nivån sänks flera grader härinne med massa löjlig pajkastning.

Till matcherna idag -

Spurs-Villa känns som en svängig rock n roll match som kan sluta hur som helst. Att båda lagen gör mål känns väl inte omöjligt, sen om det slutar 3-2, 4-4 eller 2-3 eller liknande får vi väl se. Spurs kommer gå ut och köra på sitt sätt under Ange - det blir fart framåt men ytor bakåt, Villa är bra på att utnyttja det och det blir nog dagens underhållning.

Everton - Man Utd känns mest ångest faktiskt. Det behövs 3p men Everton har precis fått 10p avdragna och jag tror de kommer vara stentaggade att börja ta igen poäng nu. Speciellt med tanke på att Luton och Bournemouth vann igår. Man Utd däremot har inga som gör mål och dessutom flera frågetecken pga skador. OM Man Utd vinner så blir det säkert på uddamålet, någon tveksam straff i 75 minuten eller liknande. Men kan lika gärna se att Everton vinner eller det slutar kryss faktiskt. Hade dock varit väldigt bra med 3p för under December väntar Newcastle borta, Chelsea hemma, Liverpool borta, West Ham borta samt Aston Villa som knepiga matcher. Kan bli mycket tapp där.
Citera
2023-11-26, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Man märker direkt hur ödmjuka vissa personer blir så fort deras lag har lite medvind. Lite tråkigt då nivån sänks flera grader härinne med massa löjlig pajkastning.

Till matcherna idag -

Spurs-Villa känns som en svängig rock n roll match som kan sluta hur som helst. Att båda lagen gör mål känns väl inte omöjligt, sen om det slutar 3-2, 4-4 eller 2-3 eller liknande får vi väl se. Spurs kommer gå ut och köra på sitt sätt under Ange - det blir fart framåt men ytor bakåt, Villa är bra på att utnyttja det och det blir nog dagens underhållning.

Everton - Man Utd känns mest ångest faktiskt. Det behövs 3p men Everton har precis fått 10p avdragna och jag tror de kommer vara stentaggade att börja ta igen poäng nu. Speciellt med tanke på att Luton och Bournemouth vann igår. Man Utd däremot har inga som gör mål och dessutom flera frågetecken pga skador. OM Man Utd vinner så blir det säkert på uddamålet, någon tveksam straff i 75 minuten eller liknande. Men kan lika gärna se att Everton vinner eller det slutar kryss faktiskt. Hade dock varit väldigt bra med 3p för under December väntar Newcastle borta, Chelsea hemma, Liverpool borta, West Ham borta samt Aston Villa som knepiga matcher. Kan bli mycket tapp där.
Två mycket spännande matcher idag. Jag vet inte så mycket om skadesituationen i Villa men Spurs saknar en massa viktiga spelare. Hemmaplan för Spurs är en fördel men jag tror nog Villa kan vinna den här matchen.

Everton kommer vara tända eller övertända mot United med tanke på bestraffningen och Goodison Park är en svår arena att spela på för vilket lag som helst. Gissar på en etta eller kryss.
Citera
2023-11-26, 12:34
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Höj dig!
Hoja mig fran att forklara sanningen?
Citera
2023-11-26, 12:45
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Pa vilket vis ska AFC ha mutat sig in i ligan?

Chelsea var ungefar pa samma niva som det Brighton ar i dag innan de blev sonderdopade. Ett skamt av en klubb.
Citera
2023-11-26, 13:06
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera

Till matcherna idag -

Varit ett par bättre veckor men nu känner man igen tråden igen. Sedvanliga tjafset med en viss användare sen en massa fjortischattande som dränker försök till konstruktiva och intressanta inlägg. Blir och undvika tråden till nästa gång modsen gör sitt jobb igen. För att folk själva ska höja nivån kan vi ju utesluta numera.

1-2
2

Blev mina tips. Spurs villa svängmatch som du säger. Ville sätta bara 2a men Villas bortaspel inte lika imponerande. Spurs med spräckt bubbla och skador/avstängningar.

Sen blev det United. Som har en sjuk förmåga att lösa det ändå mot ”skitgängen”. Sen är Everton sämre hemma. Ville dock få med 1 också på grund av den siege mentaliteten som nog kommer infinna sig just idag efter poängavdraget. Men fanns inget utrymme. Om jag nu inte ändrar mig i sista. Timmen kvar innan spelstopp.
Citera
2023-11-26, 13:11
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

Haha, fortsätt dra upp det där. Kanske är det så att dom mutade folket att rösta på dom, men som jag minns finns det inga bevis på det? Och det blir svårt att bevisa något som hände för en så lång tid sedan.

Du får tro vad du vill såklart. Jag har redan skrivit flera gånger varför jag började skriva på fb och om mitt supporterskap.
Citera
2023-11-26, 13:33
Medlem
Drickbacks avatar
Blir en tyst minut (läs applåd) mellan Tottenham - Aston Villa med anledning av att Terry Venables 80 år har avlidit pga sjukdom.

https://www.tottenhamhotspur.com/news/2023/november/obituary-terry-venables/

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Terry_Venables
Citera
2023-11-26, 13:49
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Blir en tyst minut (läs applåd) mellan Tottenham - Aston Villa med anledning av att Terry Venables 80 år har avlidit pga sjukdom.

https://www.tottenhamhotspur.com/news/2023/november/obituary-terry-venables/

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Terry_Venables

RIP!

Idag ska vi göra Terry stolt där han sitter på sitt moln med den vackra tröjan på sig!
Citera
2023-11-26, 15:05
Medlem
R.i.p oliver spedding, en talang utan dess like från Crystal akademi, men fotboll var ej prioritera i livet.
Kände oliver privat och han är den jag ska tacka för jag har den mörka grova humor i mig,han visste jag ej har några ben,sitter i rullstol, första gången vi möts,rullar han en boll till mig och säger passa bollen haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in