Citat:
Ursprungligen postat av
zantera
Man märker direkt hur ödmjuka vissa personer blir så fort deras lag har lite medvind. Lite tråkigt då nivån sänks flera grader härinne med massa löjlig pajkastning.
Till matcherna idag -
Spurs-Villa känns som en svängig rock n roll match som kan sluta hur som helst. Att båda lagen gör mål känns väl inte omöjligt, sen om det slutar 3-2, 4-4 eller 2-3 eller liknande får vi väl se. Spurs kommer gå ut och köra på sitt sätt under Ange - det blir fart framåt men ytor bakåt, Villa är bra på att utnyttja det och det blir nog dagens underhållning.
Everton - Man Utd känns mest ångest faktiskt. Det behövs 3p men Everton har precis fått 10p avdragna och jag tror de kommer vara stentaggade att börja ta igen poäng nu. Speciellt med tanke på att Luton och Bournemouth vann igår. Man Utd däremot har inga som gör mål och dessutom flera frågetecken pga skador. OM Man Utd vinner så blir det säkert på uddamålet, någon tveksam straff i 75 minuten eller liknande. Men kan lika gärna se att Everton vinner eller det slutar kryss faktiskt. Hade dock varit väldigt bra med 3p för under December väntar Newcastle borta, Chelsea hemma, Liverpool borta, West Ham borta samt Aston Villa som knepiga matcher. Kan bli mycket tapp där.
Varit ett par bättre veckor men nu känner man igen tråden igen. Sedvanliga tjafset med en viss användare sen en massa fjortischattande som dränker försök till konstruktiva och intressanta inlägg. Blir och undvika tråden till nästa gång modsen gör sitt jobb igen. För att folk själva ska höja nivån kan vi ju utesluta numera.
1-2
2
Blev mina tips. Spurs villa svängmatch som du säger. Ville sätta bara 2a men Villas bortaspel inte lika imponerande. Spurs med spräckt bubbla och skador/avstängningar.
Sen blev det United. Som har en sjuk förmåga att lösa det ändå mot ”skitgängen”. Sen är Everton sämre hemma. Ville dock få med 1 också på grund av den siege mentaliteten som nog kommer infinna sig just idag efter poängavdraget. Men fanns inget utrymme. Om jag nu inte ändrar mig i sista. Timmen kvar innan spelstopp.