2023-11-23, 17:06
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onyxen987
Länka gärna till var du hittar detta på TT, finns inget ute som jag kan se. Lätt att spekulera här men bättre ifall det kommer underlag på att det stämmer.
du får kolla runt på TT, det finns en inspelning där hon antyder på det, då pajasen aldrig kan hålla sin käft så brukar det stämma
som alltid kommer hon försöka vinkla det som om det är hon själv som tänkt ut detta och gör det för "sina följare"

Pillerpundaren kommer aldrig bli spelfri, hon är för dum för det
2023-11-23, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
du får kolla runt på TT, det finns en inspelning där hon antyder på det, då pajasen aldrig kan hålla sin käft så brukar det stämma
som alltid kommer hon försöka vinkla det som om det är hon själv som tänkt ut detta och gör det för "sina följare"

Pillerpundaren kommer aldrig bli spelfri, hon är för dum för det

Hon får behålla förvaltare, överförmyndarnämnden anser att det inte ska ändras
2023-11-23, 20:01
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Hon får behålla förvaltare, överförmyndarnämnden anser att det inte ska ändras

Var har du hört det?
2023-11-23, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Var har du hört det?

Från Tiktok. En flashbackare brukar lägga ut dokumen här FB
2023-11-23, 22:30
Medlem
Har idag haft mejlkontakt med tingsrätten, EB’s förvaltarskap kvarstår fortfarande.

EB har skickat in överklagan, överförmyndaren har skickat in sitt utlåtande som säger att han anser att förvaltarskapet ska behållas.
Nu väntar de på att EB’s advokat ska inkomma med yttrande för att de sen ska kunna hållas ett sammanträde där de beslutar om förvaltarskapet ska kvarstå alternativt att de ska övergå i godmanskap.
2023-11-23, 22:41
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onyxen987
Har idag haft mejlkontakt med tingsrätten, EB’s förvaltarskap kvarstår fortfarande.

EB har skickat in överklagan, överförmyndaren har skickat in sitt utlåtande som säger att han anser att förvaltarskapet ska behållas.
Nu väntar de på att EB’s advokat ska inkomma med yttrande för att de sen ska kunna hållas ett sammanträde där de beslutar om förvaltarskapet ska kvarstå alternativt att de ska övergå i godmanskap.

Det är bra att överförmyndaren iaf inser problemet hos Emelie Bumbi. Hon tror ju fortfarande att hon ”skaffat” förvaltare… hur man nu gör det.
2023-11-25, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Jag tror inte hon vågar vara live så mycket längre. Hon spelar nog men väljer att göra det i hemlighet så inte folk kan skriva in till tingsrätten/överförmyndarenheten. Hon vill ju till alla pris bli av med förvaltaren och verkar kunna myta sig till det mesta. Sjukt om det stämmer att hon ska få godman istället.

Hoppas då att hon blir vräkt och hamnar på gatan, skuldsatt till öronen. För det är exakt det som kommer hända om dom släpper henne fri.
Gissar att hennes ev vräkning enbart stoppades pga att hon har förmyndare . En hyresvärd kan ha detta som krav för att hon ska få bo kvar och förvaltaren har pratat m denne . Är som vissa får att sociala står på kontraktet och går i god att hyran ska betalas i tid . Blir hon av m förvaltaren så kommer inte hyresvärden va lika samarbetsvillig. Hon har enbart lyckats behålla kontraktet genom förvaltaren som en " garanti att denna sköter hyror .
2023-11-25, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benzo12345
Psykopater har oxå svårt att sätta sig in i andras känslor. Helt klart finns psykopatiska och narcissistiska drag med i bilden oxå.
Ja garanterat och hon har även scitzofreni som också gör det svårt att fungera socialt . Vet inte om hon medicineras mot detta och isåfall om hon får deposprutor regelbundet . Man ser ju tydligt att hennes mognad ligger på ett barns , förstår inte när man måste " stoppa " och med detta skämmer ut mig ? Finns inte . Hon är totalt oförutsägbar och har absolut inga spärrar gällande allt hon gör och säger . Stora hela är det sorgligt för hon är sjuk och hennes tillstånd kommer inte att bli bättre .
2023-11-25, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benzo12345
Oxicotodon den va ny!😅😁
😅 ja inte alltid bokstäverna hamnar rätt !
Eller så får jag skylla på för många oxytocin 😃
2023-11-25, 23:53
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Vilken högstadieskola gick hon i?
2023-11-26, 06:12
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Vilken högstadieskola gick hon i?
Om hon bott i Ängelholm då, så misstänker jag Kungsgårdsskolan eller Nyhemsskolan.

Hon är 6 yngre än mig o när jag gick i högstadiet höll man på att bygga flera högstadium i orterna utanför Ängelholm. Nu tror jag det finns högstadium i Vejbystrand, Strövelstorp, Munka Ljungby och Hjärnarp också.

Jag gick i sista klassen som skickades in till stan, till Kungsgårdsskolan när jag bodde i Vejbystrand. Sen fick de ett eget nytt högstadium där.
2023-11-26, 08:57
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Om hon bott i Ängelholm då, så misstänker jag Kungsgårdsskolan eller Nyhemsskolan.

Hon är 6 yngre än mig o när jag gick i högstadiet höll man på att bygga flera högstadium i orterna utanför Ängelholm. Nu tror jag det finns högstadium i Vejbystrand, Strövelstorp, Munka Ljungby och Hjärnarp också.

Jag gick i sista klassen som skickades in till stan, till Kungsgårdsskolan när jag bodde i Vejbystrand. Sen fick de ett eget nytt högstadium där.

Synd att du inte var en gammal klasskompis hade varit spännande att höra om hur Bumbi fungerade i högstadiet med tjejdraman och allt vad det innebär.

Förmodligen satt hon väl i skamvrån med en dumstrut på huvudet efter att ha skrikit jävla negerkuk när hon fick alla fel på svenskaprovet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in