Vad jag har hört är att det är hennes föräldrar som har kontaktat grannarna och även dumpen. Hennes föräldrar bor tydligen 500 meter bort och i samma område. Dom har även kontaktat Sara och bett henne plocka ner konfrontationen. Men som sagt det är andrahandsuppgifter så jag är inte 100%.
Enligt en bekant som är fastighetsmäklare skall det snart hända saker.
Ikväll har jag samlat höjdpunkterna i bildväg för gäddorna som publicerades från och med januari till och med juni 2023. Som lite hjälp på traven för den som vill nominera till gäddgalan.
Alltså: de mest skrattretande bilderna som gäddorna själva tagit. Jan-Jun 2023.
Omg🤣🤣🤣
#181, vad fan var det för nåt? Den har jag missat🤮
Och #236! Vilken bild😅inte så smickrande kanske..
Ja fy fan det understryker bara hur blåsta dom är i sina runkbubblor. Hur fan kan dom överhuvudtaget skicka dessa bilder till någon, måste helt tappat det eller fått en 10:a.
Ikväll har jag samlat höjdpunkterna i bildväg för gäddorna som publicerades från och med januari till och med juni 2023. Som lite hjälp på traven för den som vill nominera till gäddgalan.
Alltså: de mest skrattretande bilderna som gäddorna själva tagit. Jan-Jun 2023.
Gädda 204. Vafan är det ens? Kuken ser ut som något från en film av David Cronenberg. Är det bara en massa förhud? Jag fattar knappt vad jag tittar på.
Gädda 204. Vafan är det ens? Kuken ser ut som något från en film av David Cronenberg. Är det bara en massa förhud? Jag fattar knappt vad jag tittar på.
Ja fyfan, men bilden på #204 bakifrån kan inte ens en mamma älska.