2023-11-23, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
är övertygad om att framförallt de mjuka-haschkakorna
ja sett de senaste åren är blandade med syntetiska cannabinoider! slår visserligen hårt men saknar
de torra hårda standard haschet & svart-afghan man kunde stöta på lite då och då för ett sekel sen.

mkt av dagens hasch är sprayat med syntetiska cannabinoider. Kan vara det som luktar
Vadå sprayt... cannabinoider är pulver och inte vätska. Du vet att det enkelt o beställa ett thc test o kolla renheten va? Testa det nästa gång innan du hittar på ngt skit från ingenstans 🤣
Sen finns det såklart nån mupp härodär som testat det där men det funkar inte för det är så pass konkursans på marknaden idag att folk går till nån annan då man märker direkt.
Det är större chans att du röker gummi och bajs.
O en grej till, du vet att grejerna testats om någon torskar va för att bedöma vad det är o hur starkt det är iaf mängder.
Fan villka troll ni är.
Citera
2023-11-23, 18:11
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Vadå sprayt... cannabinoider är pulver och inte vätska. Du vet att det enkelt o beställa ett thc test o kolla renheten va? Testa det nästa gång innan du hittar på ngt skit från ingenstans 🤣
Sen finns det såklart nån mupp härodär som testat det där men det funkar inte för det är så pass konkursans på marknaden idag att folk går till nån annan då man märker direkt.
O en grej till, du vet att grejerna testats om någon torskar va för att bedöma vad det är o hur starkt det är iaf mängder.
Fan villka troll ni är.

Man blandar det ju med ett lösningsmedel för att få det jämnt fördelat, precis som hur man tillverkar spice.
Citera
2023-11-23, 18:34
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Man blandar det ju med ett lösningsmedel för att få det jämnt fördelat, precis som hur man tillverkar spice.
Va? Vet inte vad du kommenterade men please. Sjuk jämförelse.
Citera
2023-11-23, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Och hur tror du att något som är fett skulle reagera på det? Tax hash. Snälla vakna upp. För jag antar att du menar kemisk ren aceton som man andvönde back in the days.
Det hash löses ju i det med din dummer fan, du yrar ju i nattmössan.

Tex som när man var inne i det o rensade en pipa på olja så löste man ju det i aceton o gjorde samma process som när man gjorde rökmixar dvs blandade det med valfritt växtmsterial/tobak o läte aceton dunsta.
Senast redigerad av Robbejao 2023-11-23 kl. 18:40.
Citera
2023-11-23, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Va? Vet inte vad du kommenterade men please. Sjuk jämförelse.
Vet inte vad du yrar om men han har delvis rätt men såklart inte då hashet med kommer lösa sig i "lösningsmedlet" skapligt vinnande koncept när minst halva kakan är bort efter hans briljanta idé.

Det var dock så man gjorde rökmixar förr men då blandade man ju såklart med något som inte löser sig och låter aceton dunsta så blir det "jämt" fördelat.
Citera
2023-11-23, 19:10
Medlem
Citat:
Fan villka troll ni är.

Du har fått en dildo i arslet! Det enda trollet här i är du. Jag har personligen torskat på 96g cannabis och dom testade aldrig ”renhet” på rökat. Det dom däremot har testat för ”renhet” när jag torskat är kokain. Sluta spela allan ballan! Alla kan vara tuffa när dom är anonyma.
Citera
2023-11-23, 19:15
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Du har fått en dildo i arslet! Det enda trollet här i är du. Jag har personligen torskat på 96g cannabis och dom testade aldrig ”renhet” på rökat. Det dom däremot har testat för ”renhet” när jag torskat är kokain. Sluta spela allan ballan! Alla kan vara tuffa när dom är anonyma.
Min gamla kran åkte fast och de testade hans bruning, den låg på 30% THC.
Citera
2023-11-23, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Jag skrev på mängder din trattkantarell. Inte personligt bruk.
Man kan även testa själv.
Det är du som leker och värkar vilja spela Allan.
Citera
2023-11-23, 20:51
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Vet inte vad du yrar om men han har delvis rätt men såklart inte då hashet med kommer lösa sig i "lösningsmedlet" skapligt vinnande koncept när minst halva kakan är bort efter hans briljanta idé.

Det var dock så man gjorde rökmixar förr men då blandade man ju såklart med något som inte löser sig och låter aceton dunsta så blir det "jämt" fördelat.
Still sic
Citera
2025-08-02, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora
Du vet att det finns hyffsat många olika sorter på marknaden? Tror knappast någon ”bankar” hasch.
Vad fan skriver du om?
Har du ingen aning om det så var tyst för helvete, du lurar folk.
Citera
2025-08-02, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av papajoe
Idiot vem fan bankar nått som är i princip gratis? Det är inte ladd eller fjutt vi snackar om

Har rökt braj i 25 år dagligen.
Du har inte förstått hur man gör pengar
Citera
2025-08-08, 14:40
Klart man bankar hasch tror Abdi hade sålt sin mamma bara han får en Hugo boss tröja. Dom flesta människor köper sina grejer ifrån gatulangare dessa individer kanske har bra grejer men tro en gammal räv det finns skillnad i kvalitet och du märker det direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in