2023-11-23, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
😅
Jag väntade bara på att han skulle göra en ”Hank” och ta en bild på toaringen också.

Den här snubben vara ganska egen. Som den panik han fick när han skickat en kukbild. Och sen något senare prata om hur han ska fingra i hennes snippa liksom. på klitoris. Som om hand tänkte att barnet skulle bli upphetsad av det, hon har ju sagt att hon inte har så stor erfarenhet. varför tror de att barn ska vara så fascinerade av deras kukar eller beskrivningar av vad de tänder på. Han kommer att börja förstå något om han fortsätter i terapin, då blir det svettigt tror jag.
Citera
2023-11-23, 13:22
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Du som är kvinna och kanske sett mer dolmar än vad jag har. Menar du att Danskens var liten?

Jag menade den senaste gäddan.

Och ja jag har sett en del, och hans är liten. Inget fel i det men den ser så äckligt ut, och allt könshår gör det bara värre och detta skickar han stolt till runt till barn.

Hade jag sett den där när jag var 14 så hade jag nog aldrig velat vara i närheten av en kille!! Fy detta blev lite att ett trauma för mig😂🤢😳
Citera
2023-11-23, 13:23
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Kan man sparka dem som i denna tråd inte kan lägga till ett smeknamn till #??? när Dumpen fuckat upp?

Är det verkligen #313 du menar? Finns det ett smeknamn att komplemtera med så att vi vet vem du pratar om? Nu när Dumpen har fuckat upp, menar jag.

Och här fanns det varesig # eller smeknamn--så vem pratar du om? Är det du eller Dumpen som har fuckat upp?

Ja du, läser du inlägget jag skrev och att det handlar om Domstolsverket så kanske du kan dra en slutsats att det är om honom från Domstolsverket jag skriver om? Samt att det är väl rätt sannolikt att det är den sista fångsten jag skriver om.. suck..
Citera
2023-11-23, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Jag menade den senaste gäddan.

Och ja jag har sett en del, och hans är liten. Inget fel i det men den ser så äckligt ut, och allt könshår gör det bara värre och detta skickar han stolt till runt till barn.

Hade jag sett den där när jag var 14 så hade jag nog aldrig velat vara i närheten av en kille!! Fy detta blev lite att ett trauma för mig😂🤢😳

Varför kapar ni tråden för att uttrycka allmänt äckel kring manliga könsorgan? Att du tycker könshår är äckligt eller skulle ha ogillat en dickpic som fjortonåring är knappast topic här. "Så jäääla äckligt asså, fi faan..." Ja, bilderna är äckliga, men gå och var bimbo någon annanstans, tack.
Citera
2023-11-23, 16:14
Medlem
Här kommer en rebus på gädda 314.

Samma förnamn som före detta statsminister som blev ordförande i Svenska Fotbollsförbundet.

Efternamnets första del;

Surt sa räven om bären som växer i detta träd;

En ****.

Efternamnets andra del;

Samma träd som tjuren Ferdinand sitter under.

Minus Kork pluss e på slutet.
Citera
2023-11-23, 16:33
Medlem
Gädda 314 säger sig vara översexuell eller något liknande i samtalet med Sara.

Gäddan har alltså suttit som högst ansvarig för alla domstolsbyggnader och även sexchattat med det han trott varit ett barn?

Tänk om någon kriminell fått honom på kroken.

Risk för utpressning och säkerhetsläckor för fritagningar med mera.

Riktigt obehagligt.

Har media tagit upp det som hänt gädda 314?
Citera
2023-11-23, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Dumpen börjar tappa stinget. Eller så håller före detta knarkar-Sara på att få hybris. Hon slänger sig numera med trappstegsmodeller och låter som att hon tagit en högskolemaster för analys av pervon och i psykologi.

Långt ifrån den ilska hon visade upp i början av Dumpen-uthängningarna.

Här frågas det till och med snällt om publiceringen passar in i gäddans kalender? Och tips i hur man hanterar sociala media med mera.

Kan gäddorna betala Dumpen för att få en lindrigare publicisering? Behandlas de olika?

Chatten och bilderna till det "fastighetschefsgäddan" trodde var ett barn var minst lika äckliga som många andra gäddor skickat och skrivit.

Kolla inslaget:

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fwww.svt.se%2Fnyheter%2Fl okalt%2Fhalland%2Fdomstolsverkets-losning-ombyggna tion-eller-nybyggnation-av-halmstads-tingsratt

Kanske inte konstigt att utredningen om domstolsverkets lokaler dragit ut på tiden om personalen lagt arbetstid på att chatta med barn i sexuellt syfte? Vidrigt att vilja knulla barn på myndighetens skrivbord.
Har han fått sparken? Om inte, gissar jag att hans uppdragsgivare inte anser att detta är nåt allvarligt.
Citera
2023-11-23, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Har han fått sparken? Om inte, gissar jag att hans uppdragsgivare inte anser att detta är nåt allvarligt.

Märkligt är det. Gädda 314 har kanske omplacerats? Fanns det inte en tidigare gädda som också jobbade med domstolsfastigheter eller liknande?

Gäddans chattar är vidriga.

Sveriges domstolar känns väl inte helt seriösa.
Senast redigerad av Spritsson 2023-11-23 kl. 16:52.
Citera
2023-11-23, 16:57
Medlem
Är gädda 314 bortplockad? Kan inte se honom.
Citera
2023-11-23, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Tror du gäddorna är här inne och läser?

Jag tror att många av dem är det till en början.
Sen kanske de slutar av ren självbevarelsedrift.
Om man skulle hamna på Flashback, oavsett vilken tråd/vad det handlar om, så tror jag man gör bäst i att hålla sig härifrån...
Citera
2023-11-23, 17:00
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorthor
Är gädda 314 bortplockad? Kan inte se honom.
#314 https://dumpen.se/2023/11/22/fastighetsgaddan-313-jonkoping/
Citera
2023-11-23, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
#314 https://dumpen.se/2023/11/22/fastighetsgaddan-313-jonkoping/
Tack, skumt bara, han dyker inte upp i listan för mig, varken i mobil eller på dator. Länken fungerade däremot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in