Citat:
Ursprungligen postat av
Jodasaatt70
Sorgligt samtal att lyssna på! Här finns ingen ånger. Han säger det han tror att Sara och omvärlden vill höra. När Sara frågar om stöd för anhöriga är han helt ointresserad och det är tydligt att han inte förstår varför de behöver stöd.
Han understryker också med stolthet? att han inte har hunnit förgripa sig på ngn.
Ändå så skriver han i sin chat att det är svårt för vuxna som vill ha sex med minderåriga. Äckel!! Fatta att vuxna inte ska ha sex med barn! Att barnet har fyllt 15 är även det totalt oacceptabelt, det är frtf ett barn!
Jag hoppas han åker dit så det ryker om det. Jävla gris. Offerkoftan är på när han berättar om sin hypersexualitet.
Och han verkar tro att arbetsgivaren ska ha förståelse så långe han söker vård.
Vad är det med dessa sjuka jävlar som skickar bilder på sina skrev, med eller utan kläder, och tror att en kvinna blir attraherad?! Jag blir så avtänd att jag vill spy.
Det är obegripligt detta med snoppbilder till höger och vänster. Beträffande den typiska gäddan tror jag det helt enkelt bottnar i en extremt verklighetsfrånvänd syn på kvinnan generellt och barnet i synnerhet: ofattbart till vuxna, än mer ofattbart till en 14-åring. Även en självbild som inte rimmar med andras bild; gäddan överskattar alltid sina fysiska kvaliteter, en åsneaktig övertygelse om att fjortisar kvittrar av glädje och kåtrus över en väl mogen lem. #314 är ett utmärkt exempel härpå.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jodasaatt70
Som en svamp i ett buskage🤣exakt så..
Fick en direkt association till svamp när jag såg bilden, såg ut som en svamphatt upptill och ”snåret” bidrog.