2023-11-18, 17:56
  #1885
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janjanjanna
Hon har blockerat mig...så kan inte längre se stories. Har hon bemött texten i Etc som beskrev henne som antisemit?

Ja Oscar har absolut tröttnat. Och nej LD hade aldrig trott det...hon har inte förstått att otrevligheter och gnäll hela tiden gör att det faktiskt är ganska jobbigt att umgås med någon.
Du menar denna? Ja det var en utmärkt text. Först SKMA, sen en forskare intervjuad av Expressen och nu Somar Al Naher. En uppsjö röster som alla konstaterar hennes antisemitism.
Citera
2023-11-18, 19:35
  #1886
Medlem
Jag tycker så fruktansvärt synd om hennes söner. Hon har ju bland annat skrivit att ”manshat har noll konsekvenser” och det är så tydligt hur mycket hon avskyr män. Samtidigt har hon två söner men hennes favorit är ju dottern. Det faktum att hon inte ens förstår att hennes öppna manshat påverkar hennes barn säger väl allt om hur självupptagen och korkad hon är. Stackars stackars barn.
Citera
2023-11-18, 19:37
  #1887
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Du menar denna? Ja det var en utmärkt text. Först SKMA, sen en forskare intervjuad av Expressen och nu Somar Al Naher. En uppsjö röster som alla konstaterar hennes antisemitism.

Det är ju också ganska talande att en sån vänstertidning som ETC inte ens vill ta i henne med tång. De lierar sig hellre med balanserade människor och intellektuella.
Citera
2023-11-19, 18:14
  #1888
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Jag tycker så fruktansvärt synd om hennes söner. Hon har ju bland annat skrivit att ”manshat har noll konsekvenser” och det är så tydligt hur mycket hon avskyr män. Samtidigt har hon två söner men hennes favorit är ju dottern. Det faktum att hon inte ens förstår att hennes öppna manshat påverkar hennes barn säger väl allt om hur självupptagen och korkad hon är. Stackars stackars barn.
Äldste sonen är ju något slags mitt emellan och vem kan lasta honom för det? Så som hans mor behandlat honom. Redan från att han var mycket liten har han sett så lidande ut. Yngste sonen verkar ha fötts grabbig, vilket LD stört sig på. Han verkar mer robust och må bäst av alla ungarna.
Citera
2023-11-20, 21:47
  #1889
Medlem
Haha nu när LD vevar runt med sina tiktok-bevis så hävdar hon även att våldtäkterna på de Israeliska barnen och kvinnorna inte har skett för att HON inte har sett bevis. Som att se Israeliska myndigheterna skulle lägga ut filmer på de grymma våldtäkterna och morden på toktok, gärna med lite musik till..

Sen hävdar hon också indirekt att det inte va så farligt av hamas att kidnappa barn, för "de verkar ju ha det bra"(!!!). Alltså vad är det för sjuk människa som tror att kidnappade barn har det bra i mörka tunnlar utan sina föräldrar eller familj i över en månad.

Det verkar inte finnas något feministiskt med Lady D, däremot massa judehat och okunskap.
Man kan kämpa för de civila i Gaza utan att rättfärdiga Hamas men det verkar inte LD ha förstått.
Citera
2023-11-20, 23:04
  #1890
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Strandsnickan
Haha nu när LD vevar runt med sina tiktok-bevis så hävdar hon även att våldtäkterna på de Israeliska barnen och kvinnorna inte har skett för att HON inte har sett bevis. Som att se Israeliska myndigheterna skulle lägga ut filmer på de grymma våldtäkterna och morden på toktok, gärna med lite musik till..

Sen hävdar hon också indirekt att det inte va så farligt av hamas att kidnappa barn, för "de verkar ju ha det bra"(!!!). Alltså vad är det för sjuk människa som tror att kidnappade barn har det bra i mörka tunnlar utan sina föräldrar eller familj i över en månad.

Det verkar inte finnas något feministiskt med Lady D, däremot massa judehat och okunskap.
Man kan kämpa för de civila i Gaza utan att rättfärdiga Hamas men det verkar inte LD ha förstått.

Det är män som rövat bort kvinnor och barn.

Så egentligen var allt det där snacket om patriarkat mest snack, den här kommunisten tycker våldtäkt är ok om det är rätt personer som blir våldtagna.

Hennes grift har nått sitt slut.
Citera
2023-11-20, 23:18
  #1891
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken
Det är män som rövat bort kvinnor och barn.

Så egentligen var allt det där snacket om patriarkat mest snack, den här kommunisten tycker våldtäkt är ok om det är rätt personer som blir våldtagna.

Hennes grift har nått sitt slut.

Ja, det verkar ju inte bättre än så tyvärr.
Citera
2023-11-20, 23:24
  #1892
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Strandsnickan
Ja, det verkar ju inte bättre än så tyvärr.

Det visste vi från rot om vi är lite ärliga.

Både hon och svägerskan tycker makt är roligt och feminism var den enhjuling de hojjade runt på och jonglerade.

Och ni tyckte om att dreva och den makt det gav. Håhå jaja.

Nu är det nog dags att sätta på sig mössan med bjällror och hojja iväg för damen Dahmer.
Citera
2023-11-21, 00:13
  #1893
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strandsnickan
Haha nu när LD vevar runt med sina tiktok-bevis så hävdar hon även att våldtäkterna på de Israeliska barnen och kvinnorna inte har skett för att HON inte har sett bevis. Som att se Israeliska myndigheterna skulle lägga ut filmer på de grymma våldtäkterna och morden på toktok, gärna med lite musik till..

Sen hävdar hon också indirekt att det inte va så farligt av hamas att kidnappa barn, för "de verkar ju ha det bra"(!!!). Alltså vad är det för sjuk människa som tror att kidnappade barn har det bra i mörka tunnlar utan sina föräldrar eller familj i över en månad.

Det verkar inte finnas något feministiskt med Lady D, däremot massa judehat och okunskap.
Man kan kämpa för de civila i Gaza utan att rättfärdiga Hamas men det verkar inte LD ha förstått.

Hon är galen. Lady Dahmer, Stina Wollter och Paula (vardagsrasismen) tävlar om titeln ”årets mest antisemitiska foliehatt 2023”.

Det spelar ingen roll vilken fakta dom blir presenterade med, dom har hamnat så djupt i hålet att det inte finns någon återvändo. Nu måste dom fortsätta blåljuga och vinkla allt för att det ska passa deras propaganda. Dom silar mygg och sväljer kameler.

”Believe all women” sades det va? Så länge du inte är jude…
__________________
Senast redigerad av coconutoil 2023-11-21 kl. 00:28.
Citera
2023-11-21, 00:16
  #1894
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken
Det visste vi från rot om vi är lite ärliga.

Både hon och svägerskan tycker makt är roligt och feminism var den enhjuling de hojjade runt på och jonglerade.

Och ni tyckte om att dreva och den makt det gav. Håhå jaja.

Nu är det nog dags att sätta på sig mössan med bjällror och hojja iväg för damen Dahmer.

Ja, jag tror hon passerade en gräns när hon började relativisera och förminska förintelsen samt började prata om att Gaza är ett koncentrationsläger (som att svenska medborgare frivilligt skulle ta sitt pick och pack inklusive barn och flytta till ett koncentrationsläger..). Det är verkligen hemskt med alla barn som dör och lider i Gaza men det är krig. Jag tror då inte det finns ett enda krig där inte oskyldiga barn har dött.
Citera
2023-11-21, 00:37
  #1895
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coconutoil
Hon är galen. Lady Dahmer, Stina Wollter och Paula (vardagsrasismen) tävlar om titeln ”årets mest antisemitiska foliehatt 2023”.

Det spelar ingen roll vilken fakta dom blir presenterade med, dom har hamnat så djupt i hålet att det inte finns någon återvändo. Nu måste dom fortsätta blåljuga och vinkla allt för att det ska passa deras propaganda. Dom silar mygg och sväljer kameler.

”Believe all women” sades det va? Så länge du inte är jude…

Ja, obehagligt vilket judehat som har dolt sig hos så många "feminister"
Citera
2023-11-21, 04:50
  #1896
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Strandsnickan
Ja, jag tror hon passerade en gräns när hon började relativisera och förminska förintelsen samt började prata om att Gaza är ett koncentrationsläger (som att svenska medborgare frivilligt skulle ta sitt pick och pack inklusive barn och flytta till ett koncentrationsläger..). Det är verkligen hemskt med alla barn som dör och lider i Gaza men det är krig. Jag tror då inte det finns ett enda krig där inte oskyldiga barn har dött.

Det slutade med att de kastade judar under bussen av gammal vana ja.

De kastar alla under bussen. Nu kvinnor för att de råkade bli födda judar.

Tror ni det är en slump att inga av deras projekt fungerar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in