2023-11-20, 10:43
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Håller med dig till fullo!
Vill bara tillägga att sossarna har stirrat sig blind på sin valboskapsimport från mena-länder pga av deras höga nativitetstal som de trott ska höja röstsiffrorna åter till högre höjder några generationer framåt men där tror jag det kommer bita dom själva i svansen och slå tillbaka med full kraft så småningom.
S flathet och undfallenhet med mena-boskapen har inte bara bäddat för Nyans , som iaf utåt sett ger sken av att vara demokratiska , utan något ännu värre , d.v.s öppen radikal islamism som kommer växa sig starkare för varje ny generation deras kvinnor pruttar ur sig. De får t.o.m div bidrag av konsekvenslösa S för att det ska gå i uppfyllelse! Flerbarnstillägg t.ex.
Svenska kvinnor gör karriär och tar abort ist ända fram tills de kommer bli tvingade att konvertera och det införs sharia-lagar i Sverige till slut!

Visst är jag dyster? Rätta mig någon om jag har fel!
Du har givetvis helt rätt!

Man ser alla dessa kvinnor som lyfts fram och promotas i parti och minut, senast tanten som blev polischef!

Svenska kvinnor uppmanas ständigt att göra karriär och att inte skaffa barn!
https://ibb.co/R9LT2SV
https://ibb.co/y0vxcSM
https://ibb.co/zxhPZqm

Vidare, vilka problem det blir när kvinnor är höginkomsttagare, hypergami huggen ur granit!
https://ibb.co/fSKbVJh
https://ibb.co/rwXpg9Z

Statsfeminsmen är tillvägagångssättet för att störta ett land in i avgrunden!

Jag ställde en fråga till en feminist: Ser du vad som kommer i andra änden, resultatet, av eran sk frigörelse, ser du inte hur burqan kommer flygande? Svaret blev givetvis nekande, in absurdum, jag noterade hur obekväm hon blev och besvärades av med frågan!

Så nu är det girls night out för hela slanten, ungefär som när orkestern spelade under Titanics förlisning!
Citera
2023-11-20, 11:04
Medlem
Lol. Är det här inte snubben som kramar handledare ....

Många nazister förlorade familjemedlemar och nära SS-familjevänner också.
Citera
2023-11-20, 11:05
Medlem
Kan han verkligen ha ljugit om det?. Själv så
tycker jag det är ett för högt spel.
Få saker skulle då göra mig så arg som de som
kapitaliserar på medlidande, att ljuga om att
en släkt dött för att få medlidande.
Alla de som överöst med hjärtan på Facebook kommer väl att ta ett steg i från honom, om
allt bara är lögn
Citera
2023-11-20, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Fast man får ändå ge Maggan att dessa 36 personer verkligen är totalt bortsvepta, även retroaktivt då det inte finns några som helst tecken om att de någonsin har existerat.

De kanske finns som bidragsidentiteter och s-väljare över hela Europa. Inga fysiska personer dock.
Citera
2023-11-20, 11:11
Medlem
Någon som kan kontrollera om det var något bröllopsfirande på Luftkastellet i Malmö den 8 juni? Det borde ju finnas vittnen, en bokning och kanske även en gästbok?

Det ser ju lite märkligt ut att huvudpersonerna i bröllopet den 8 juni inte skrivit om händelsen på Facebook?
Citera
2023-11-20, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalhiphopare
Varför det?
Jag tänkte att de borde välja en fredag, eftersom det är då de ränner i moskén. Och de behöver väl en imam om det skall räknas i Allahs ögon.
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Fast man får ändå ge Maggan att dessa 36 personer verkligen är totalt bortsvepta, även retroaktivt då det inte finns några som helst tecken om att de någonsin har existerat.
Sant, sant. Men jag tvivlar på att Sveavägen 68 kommer att välja just det spinnet. De kanske kan få ett antal fårskallar att tro på att yngste sonen faktiskt är gift, om än oregistrerat. Det blir värre att bortförklara att storyn om 36 personer förekommer i ett otal versioner världen om.
Citera
2023-11-20, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Jag tänkte att de borde välja en fredag, eftersom det är då de ränner i moskén. Och de behöver väl en imam om det skall räknas i Allahs ögon.
Sant, sant. Men jag tvivlar på att Sveavägen 68 kommer att välja just det spinnet. De kanske kan få ett antal fårskallar att tro på att yngste sonen faktiskt är gift, om än oregistrerat. Det blir värre att bortförklara att storyn om 36 personer förekommer i ett otal versioner världen om.

Det är väl med zigenare: gift om man ska ha efterlevandepension. Ogift och ensamstående om man ska ha bidrag.. 🤔
Citera
2023-11-20, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsryttare
Någon som kan kontrollera om det var något bröllopsfirande på Luftkastellet i Malmö den 8 juni? Det borde ju finnas vittnen, en bokning och kanske även en gästbok?

Det ser ju lite märkligt ut att huvudpersonerna i bröllopet den 8 juni inte skrivit om händelsen på Facebook?

Ingen annan heller? Typ Jamal om sonens bröllop? Jamals hustru? Syskonen? Vännerna?.. 🤔
Citera
2023-11-20, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
De kanske finns som bidragsidentiteter och s-väljare över hela Europa. Inga fysiska personer dock.

Vi har ju ingen aning nuförtiden angående Sveriges befolkning. Antalet personer här kan skilja sig hundratusentals beroende på hur man räknar. Ska sådana här Ratal, Rital, Retal räknas som 3 personer - eller noll?
Citera
2023-11-20, 11:56
Medlem
Fackmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Vi har ju ingen aning nuförtiden angående Sveriges befolkning. Antalet personer här kan skilja sig hundratusentals beroende på hur man räknar. Ska sådana här Ratal, Rital, Retal räknas som 3 personer - eller noll?

Det finns nog ungefär lika många extraidentiteter som det finns papperslösa, i så fall stämmer ju befolkningssiffran.

Har det framkommit några detaljer om de 36 dödade släktingarna?
Citera
2023-11-20, 12:08
Medlem
bottenpaflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsryttare

Hennes pappa lade ut en offentlig film från bröllopet på Facebook den 8 Juli.
Du har skrivit fel datum.
Citera
2023-11-20, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Savartrask
Sparkade Sjöstedt på får och hoppades de var judar? När sa han det?

Det är en "lustig" liten historia som han själv skall vara upphovsman till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in