Citat:
Ursprungligen postat av
Black-butts-matter
Det blir ingen städning. Sossar och araber är två varianter på samma grundkaraktär. Det gäller att ljuga och bedra för att tillskansa sig fördelar och offerkoftan är alltid nära till hands. Araberna är sossarnas framtid. De är de som kommer att bära partiet. Och de kommer att vika sig dubbla för att inte förlora denna väljarbas till Nyans. Förvänta dig minareter i vart och varannat gathörn i framtid.
Och själv klart ljuger El-Hamas. Han ljuger tills tungan svartnar. En muslim får ljuga hur mycket som helst så länge det gynnar islam. Och detta löfte används vidlyftigt. Det vet alla som försökt köpa en begagnad bil av en arab.
Det blir dessvärre en farlig cocktail eftersom svenskar ljuger förhållandevis lite, och utgår från att alla är lika ärliga. Oerhört naivt. Detta är anledningen till att vi är så förvirrade och vilseledda som folk. Världen skrattar åt oss.
Håller med dig till fullo!
Vill bara tillägga att sossarna har stirrat sig blind på sin valboskapsimport från mena-länder pga av deras höga nativitetstal som de trott ska höja röstsiffrorna åter till högre höjder några generationer framåt men där tror jag det kommer bita dom själva i svansen och slå tillbaka med full kraft så småningom.
S flathet och undfallenhet med mena-boskapen har inte bara bäddat för Nyans , som iaf utåt sett ger sken av att vara demokratiska , utan något ännu värre , d.v.s öppen radikal islamism som kommer växa sig starkare för varje ny generation deras kvinnor pruttar ur sig. De får t.o.m div bidrag av konsekvenslösa S för att det ska gå i uppfyllelse! Flerbarnstillägg t.ex.
Svenska kvinnor gör karriär och tar abort ist ända fram tills de kommer bli tvingade att konvertera och det införs sharia-lagar i Sverige till slut!
Visst är jag dyster? Rätta mig någon om jag har fel!