2023-11-20, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Notera att det inte är samma namn...
Han torde ju använda ett svenskt tangentbord och I och A sitter definitivt inte så nära att det av misstag blir fel. Om jag skriver Rital och Ratal i ett inlägg på Facebook så vill heller inte autokorrekt ändra det ena till det andra.
Är det så att han i helt enkelt bara råkat glömma vad barnet ska heta när han skriver sitt inlägg.
jag menar - jag hade inte haft två olika namn på mitt barn i ett inägg.

Observera Ratal, Rital, Retal..

Det tycks finnas åtminstone 3 olika varianter av namnet.. märkligt om man inte känner till det korrekta namnet på sina familjemedlemmar.. 🤔
Citera
2023-11-20, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r00tmos
Tamer El-Haj delar Ruba Juma inlägg igår med texten

"Man har även valt att gå så pass långt att man börjar rota i mitt privatliv och frågesätter huruvida jag är gift med min man Tamer El-Haj eller inte."
men Tamer El-Haj har , Singel som status på facebook

Ruba har lite videor som hon delar som ex
"This sound like Adolf H*tler, Right? But its Israhell"

Ganska bra jobbat att man delar så mycket på Facebook, men inte har någon bild med sin "man"
Förutom denna
https://www.facebook.com/ruba.juma1/posts/pfbid02GZSXwC8opUSeXM386ECNzvgf9pYvwpUyZfC6cY1UDWv Yb9ZMtKfFmwUfVX5wQNqyl

Och den är 1 dag gammal
Konstigt att välja en lördag för att gifta sig om man är muslim...
Citera
2023-11-20, 00:43
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-butts-matter
Det blir ingen städning. Sossar och araber är två varianter på samma grundkaraktär. Det gäller att ljuga och bedra för att tillskansa sig fördelar och offerkoftan är alltid nära till hands. Araberna är sossarnas framtid. De är de som kommer att bära partiet. Och de kommer att vika sig dubbla för att inte förlora denna väljarbas till Nyans. Förvänta dig minareter i vart och varannat gathörn i framtid.

Och själv klart ljuger El-Hamas. Han ljuger tills tungan svartnar. En muslim får ljuga hur mycket som helst så länge det gynnar islam. Och detta löfte används vidlyftigt. Det vet alla som försökt köpa en begagnad bil av en arab.
Det blir dessvärre en farlig cocktail eftersom svenskar ljuger förhållandevis lite, och utgår från att alla är lika ärliga. Oerhört naivt. Detta är anledningen till att vi är så förvirrade och vilseledda som folk. Världen skrattar åt oss.

Håller med dig till fullo!
Vill bara tillägga att sossarna har stirrat sig blind på sin valboskapsimport från mena-länder pga av deras höga nativitetstal som de trott ska höja röstsiffrorna åter till högre höjder några generationer framåt men där tror jag det kommer bita dom själva i svansen och slå tillbaka med full kraft så småningom.
S flathet och undfallenhet med mena-boskapen har inte bara bäddat för Nyans , som iaf utåt sett ger sken av att vara demokratiska , utan något ännu värre , d.v.s öppen radikal islamism som kommer växa sig starkare för varje ny generation deras kvinnor pruttar ur sig. De får t.o.m div bidrag av konsekvenslösa S för att det ska gå i uppfyllelse! Flerbarnstillägg t.ex.
Svenska kvinnor gör karriär och tar abort ist ända fram tills de kommer bli tvingade att konvertera och det införs sharia-lagar i Sverige till slut!

Visst är jag dyster? Rätta mig någon om jag har fel!
Senast redigerad av Erik Öst 2023-11-20 kl. 00:59.
Citera
2023-11-20, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky12
Det är säkert enorm inavel i det instängda GAZA. Om man vet också att familjerna har 10-12 barn, siffran 36 inte kan vara orealistisk, dock inte säkert sann.

GAZA likt de flesta muslimska länderna består av klanstyre. För att upprätthålla det gifter sig folk med sina kusiner osv.
Citera
2023-11-20, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Observera Ratal, Rital, Retal..

Det tycks finnas åtminstone 3 olika varianter av namnet.. märkligt om man inte känner till det korrekta namnet på sina familjemedlemmar.. 🤔

Hade en person från MENA anställd en tid (han bev uppsagd pga inkompetens).
Han stavade sitt namn olika på LinkedIn, Facebook och på jobbet. 3 olika stavningar.

Gissningsvis va hans arabiska stavning konsekvent.
Citera
2023-11-20, 07:10
Medlem
Gammalhiphopares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen

Varför det?
Citera
2023-11-20, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Håller med dig till fullo!
Vill bara tillägga att sossarna har stirrat sig blind på sin valboskapsimport från mena-länder pga av deras höga nativitetstal som de trott ska höja röstsiffrorna åter till högre höjder några generationer framåt men där tror jag det kommer bita dom själva i svansen och slå tillbaka med full kraft så småningom.
S flathet och undfallenhet med mena-boskapen har inte bara bäddat för Nyans , som iaf utåt sett ger sken av att vara demokratiska , utan något ännu värre , d.v.s öppen radikal islamism som kommer växa sig starkare för varje ny generation deras kvinnor pruttar ur sig. De får t.o.m div bidrag av konsekvenslösa S för att det ska gå i uppfyllelse! Flerbarnstillägg t.ex.
Svenska kvinnor gör karriär och tar abort ist ända fram tills de kommer bli tvingade att konvertera och det införs sharia-lagar i Sverige till slut!

Visst är jag dyster? Rätta mig någon om jag har fel!

Vi ser att du har rätt med vad som pågår dagligen med eskalerande kriminalitet. Ett importerat problem som kommer bli värre då dessa kriminella klaner inte ser på barnens kriminalitet som ett problem.
Citera
2023-11-20, 07:51
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalhiphopare
Varför det?

Ja, det kan man ju fråga sig. Islam har ju faktiskt ingen helgdag som kristendomen har.
Citera
2023-11-20, 09:32
Medlem
densistasovjets avatar
Episkt misstag av arga Maggan att blanda in Jamal el Hamas familj i detta. Dels är de 36 döda en bluff såklart. Denna siffra återkommer hela tiden runt om i världen från Muslimer rörande Gaza offer. Hälften av 72 som är antalet jungfrur alla martyrer får.

Någon kommer hitta bidragsfusk och sedan får denna skandal nytt bränsle osv osv.

Detta är bra nyheter då Islamismen måste aktivt motarbetas om vi ska överleva som nation.
Citera
2023-11-20, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Episkt misstag av arga Maggan att blanda in Jamal el Hamas familj i detta. Dels är de 36 döda en bluff såklart. Denna siffra återkommer hela tiden runt om i världen från Muslimer rörande Gaza offer. Hälften av 72 som är antalet jungfrur alla martyrer får.

Någon kommer hitta bidragsfusk och sedan får denna skandal nytt bränsle osv osv.

Detta är bra nyheter då Islamismen måste aktivt motarbetas om vi ska överleva som nation.

Fast man får ändå ge Maggan att dessa 36 personer verkligen är totalt bortsvepta, även retroaktivt då det inte finns några som helst tecken om att de någonsin har existerat.
Citera
2023-11-20, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen

Hon är ju dock inte gift enligt folkbokföringen.

El Hamas behöver få frågan varför.

Media gräv!
Citera
2023-11-20, 10:05
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Fast man får ändå ge Maggan att dessa 36 personer verkligen är totalt bortsvepta, även retroaktivt då det inte finns några som helst tecken om att de någonsin har existerat.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in