2023-11-19, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
312 är inte längre materialförvaltare, alltså borttagen från klubbens hemsida. Kanske ansågs han vara en fara för de vuxna!? Dumpen har lyckats förstöra en människa till
Så går det när man försöker spela de förbjudna hålen
Citera
2023-11-19, 09:57
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Sjuk jävel! Och fy fan vilken äcklig kuk!
Ja precis lika äcklig som alla gäddkukar.
Eller har du nån favorit gäddkuk?
Länka gärna isåfall alltid kul att se vad folk föredrar för kukkar
Citera
2023-11-19, 10:24
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Ja precis lika äcklig som alla gäddkukar.
Eller har du nån favorit gäddkuk?
Länka gärna isåfall alltid kul att se vad folk föredrar för kukkar

Nu är ju frågan inte till mig, men jag svarar ändå

Om jag vore tjej eller bög så skulle Professor Gäddas kuk få en första placering

Man undrat ju hur många studentskor som har fått smaka på den slickepinnen under alla dessa år
Citera
2023-11-19, 10:48
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Nr 3 på listan Escadron länkar.

Stackars BajsHank, han har förlorat 1a platsen!
Citera
2023-11-19, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Georgejung2003
Alltså gädda #200 måste vara bland dem vidrigaste gäddorna på dumpen, vill knulla spädbarn medans man trycker ungens huvud in i någons fitta... finns en bra rebus på gäddan här på FB om man söker.. han lägger upp videos och musik hela tiden på Facebook... kan inte några här gå in och klistra in hans egen dumpen länk så han vet att vi inte har glömt bort äcklet samt att flera på hans Facebook får se vad han gjort? Man kan kommentera på många av hans inlägg

Ja, en av de fyra-fem vidrigaste gäddorna på hela Dumpen.

Vissa av de andra är ju mest bara totalt misslyckade exemplar av arten människa. Patetiska, tragiska och sjuka. Nästan så man hade tyckt synd om dem om de inte samtidigt vore så äckliga. Men #200 är verkligen ond.

Hans sexfantasi är alltså att han skall göra kvinnan gravid, att de skall hålla graviditeten hemlig, att hon skall föda i hemmet utan att någon vet om det. Och sedan skall han "knulla ihjäl" den egna bebisen.

Uppenbarligen sjuk, men på en nivå bortom till och med de flesta av de övriga gäddorna. Han borde spärras in och aldrig mer släppas ut.
Citera
2023-11-19, 12:17
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
312 är inte längre materialförvaltare, alltså borttagen från klubbens hemsida. Kanske ansågs han vara en fara för de vuxna!? Dumpen har lyckats förstöra en människa till

Det är inte dumpen. Det är han själv som förstört för sig själv genom att söka efter sex med en minderårig.
Citera
2023-11-19, 12:18
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Ni killar är mer intresserade av gädd-kukarna än vi kvinnor, det visste vi sen tidigare men det borde bli tydligt även för er nu. Vi gillar inte dicpics, vi går inte igång det. Ni går igång på att skicka och, tydligt i tråden, tala om kukar. Bögar däremot, är enligt min erfarenhet lika intresserade som ni.

Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Allt med gäddor är intressant, även deras kukar såklart.
Deras kukar är ju det mest centrala i hela dumpen grejen. Allt handlar om att gäddornas kukar ska spruta eller hur? Därför är det centralt och således intressant.

Jag kan inte låta bli att studera Gäddornas kukar. Jag vill verkligen försöka förstå hur Gäddorna tänker när dom skickar dickpics till BARN, att dom verkligen tror att ett barn går igång på bilder på manslemmar när vuxna kvinnor inte gör det.
Allt med Gäddorna är såldes intressant, ifrån början till slut.
Jag är själv inte en kukbärande individ.

Detta kan givetvis bero på att jag är extremt intresserad av och utbildad inom psykiatri och tidigare har jobbat på rättspsyk, jag älskar verkligen att gräva mig in i sjuka människors hjärnor.
Citera
2023-11-19, 12:19
Bannlyst
En av de värsta måste väl ändå vara Christoffer Lj*sberg. Han förekommer även i denna tråd där konstigt nog någon försöker försvara honom

(FB) Simpel Facebook-bedragare

Kan ni tänka er att denna fruktansvärda pedofil försöker någon försvara. Christoffer har alltså spammat ut sina förslag samt nakenbilder till flertalet minderåriga tjejer så unga som 12 år som han skriver att vill att de ska slicka han i stjärten

https://www.google.com/search?q=Christoffer+Ljusberg+Stockholm&oq=christ& gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqCAgAEEUYJxg7MggIABBFGCcYOzIGCA EQRRg7MgYIAhBFGDkyEAgDEC4YgwEYsQMYgAQYigUyDAgEEC4Y QxiABBiKBTINCAUQLhiDARixAxiABDIQCAYQLhiDARixAxiABB iKBTINCAcQLhiDARixAxiABDIQCAgQABiDARixAxiABBiKBTIK CAkQLhixAxiABKgCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&ip=1&vld=cid:7a290593,vid:-wOnHd38uIQ,st:0

https://dumpen.se/2023/07/15/mannen-som-alskar-sin-snopp/
Citera
2023-11-19, 14:09
Medlem
StigEngstroms avatar
https://dumpen.se/2022/09/06/robinson-gaddan-napp-144-borgafjall/
Robinsongäddan 144 är den som jag fått störst avsky för av alla fångade gäddor.
Är det någon som förtjänar att aldrig bli lämnad i fred så är det fan i mig han.
"Upp och hoppa"
Citera
2023-11-19, 15:22
Medlem
Adelaides avatar
Av de senare gäddorna så tycker jag Pappastor är värst. Han ville träffa en 14-åring och göra henne gravid, och när han blir konfronterad så försöker han manipulera så in i helvete. Jag önskar honom all olycka!
Citera
2023-11-19, 16:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
https://dumpen.se/2022/09/06/robinson-gaddan-napp-144-borgafjall/
Robinsongäddan 144 är den som jag fått störst avsky för av alla fångade gäddor.
Är det någon som förtjänar att aldrig bli lämnad i fred så är det fan i mig han.
"Upp och hoppa"

Ja, den jävulen till man förtjänar inget gott i sin framtid.
Jag hoppas han har det dåligt och ensamt uppe på fjället.
Citera
2023-11-19, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Bajs-Henke från Sundsvall spelar utan tvekan i den högsta Gädd-divisionen. Väldigt nyfiken vad han gör idag. Ifall han fått bort rödfärgen från garageväggen? Någon som kan göra en drive by och fota?
-Är det online nu?
-Nu blandar vi ihop korten!
-Hon sa att hon var 13, 14, 15!
-Jag går här, runt!
-Jag är ingen ljugare!
-Näe det var inte ETT bajs!
-Schh prata inte så högt!
-Ni vet vad jag heter?

Henke är en Gädd-stjärna! fan vad den videon är bra!

Oh my, jag ta ta och färska upp minnet lite med BajsHanks kukbild och konfrontationsvideo.
Fyfan vilken kung denna man är!

Edit, redan första sekunderna skrattar jag..igen.

Det är så jävla roligt.
Sara: Hej
Hank: Vad menar du med det där?
Sara: Du är här för att träffa ett barn
Hank: Nej det har jag inte
Patrik: Jo...

Och sättet Patrik liksom inte är med på att Hank ska säga "Nej det har jag inte" på Saras påstående 😅😅
Så dumt.
Senast redigerad av UppsalaMILF 2023-11-19 kl. 16:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in