Citat:
Ursprungligen postat av
WoodyLongschlong
Mjölk i flaska? Måste nog bara finnas att hitta ute på vischan, va?
Aldrig druckit det (dricker inte heller mjölk som vuxen man), men sett det utomlands i mejerihyllorna någon gång. Minns inte vilket land det var i.
Citat:
Ursprungligen postat av
asdman123
Nu gör du en mycket gammal man förvirrad.
Lätt hänt!
Även jag minns inte sådant här mellan varven.
Därav att det är en fördel med den goda seden att citera relevanta delar av de inlägg som man vill replikera på.
Citat:
Ursprungligen postat av
asdman123
Var det inte du som berättade att du går runt mycket stelt med händerna full med både flaska och glas på krogen? Du sa att jag som stilar runt mycket vant och avslappnat på krogen med en glasflaska är WT?
Njae, har inte nämnt något om att det är stel att driva öl ur glas. Absolut inte. Där minns du nog fel.
Däremot så har du helt rätt i att det är extremt bonningt och WT att halsa öl direkt ur flaskorna.
Du ville imponera på brudarna, framför killarna som beställer "stor stark". Då skall du inte halsa ölen direkt ur flaskan.
Visst händer det att jag även dricker någon öl direkt ur en flaska (tex. en sämre AW på jobbet där de inte har glas, även om det är ovanligt), men finns det glas så föredrar jag alltid det.
Orsaken att jag föredrar att dricka öl på klas är dock inte för att varken ha stil/klass och därmed imponera på brudarna, utan för att ölen helt enkelt smakar mycket godare då.
Citat:
Ursprungligen postat av
asdman123
För att återigen segla (!) in på topic så undrar jag om Zingo fortfarande finns kvar?
Ingen aning. Dricker inte läskeblask som vuxen man. Du får fråga någon annan, eller googla.