2023-11-17, 15:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Det säger en del om henne när hon tar kort på sig själv när hon gråter!?!?
Hur kommer hon på det? Helt sjukt! Jag har brutit ihop många många gånger, men jag skulle aldrig ens tänka tanken att ta kort på mig själv i en sån situation och ännu värre lägga upp det på sociala medier.. sjukt beteende.
Helt sjukt. Vet inte var hon har fått det ifrån. Kanske har hon kollat runt på massa Instagram och sett någon gråta och så har hon härmat efter. Problemet med henne är att det blir så här väldigt ofta.
Citera
2023-11-17, 15:35
Medlem
Och Hanna skriver att hon inte är så social inne på sin Instagram idag. Precis som att hon har skött den bra den senaste tiden.

Visst att hon nyss har fått barn, men då hade hon kunnat skriva att hon ska vara lite föräldraledig istället för massa larviga inlägg om att hon jobbar i tid och otid trots att hon aldrig levererar något. När hon väl gör det så är det ju ändå dåligt gjort.
Citera
2023-11-17, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hansonstrom
Jag måste vara blind 🙈 vad heter inlägget?

Det är på Instagram. (Såg att du fått svar haha, redigerar mitt svar)
Citera
2023-11-17, 17:36
Medlem
rainbowrunners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Och Hanna skriver att hon inte är så social inne på sin Instagram idag. Precis som att hon har skött den bra den senaste tiden.

Visst att hon nyss har fått barn, men då hade hon kunnat skriva att hon ska vara lite föräldraledig istället för massa larviga inlägg om att hon jobbar i tid och otid trots att hon aldrig levererar något. När hon väl gör det så är det ju ändå dåligt gjort.

Hon blev nog sur över att någon ifrågasatte hennes arbete och hur väl det utförs (Bloggbevakning) 😁
Citera
2023-11-17, 18:06
Medlem
Vad har hon skrivit i sökfältet på Google tro? På sin senaste story? Ser ut som när gamla googlar hela meningar istället för nyckelorden 😂
Citera
2023-11-17, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heyem90
Vad har hon skrivit i sökfältet på Google tro? På sin senaste story? Ser ut som när gamla googlar hela meningar istället för nyckelorden 😂

Haha nu blev jag också nyfiken på just det. Men omöjligt att se.
Citera
2023-11-17, 18:38
Medlem
Citat:
Haha nu blev jag också nyfiken på just det. Men omöjligt att se.
Haha jättenyfiken.
Ser lite ut som att det kan stå "skri.."

"...på Google eller skri..."

Nä jag vet inte. Hon kanske har googlat hur man tar bort sitt namm från sökhistoriken på Google?
Flashbacktråden kommer upp på andra plats när man söker på hennes namn vilket inte är smickrande läsning
Citera
2023-11-17, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heyem90

Tror det är texten som står i själva sökfältet på Google, innan man själv skriver i sin sökning.

På Google.se (på dator) står det: ”Sök på Google eller skriv en webbadress”, så tyvärr är det nog inte mycket roligare än så 😅
Citera
2023-11-17, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocololle
Tror det är texten som står i själva sökfältet på Google, innan man själv skriver i sin sökning.

På Google.se (på dator) står det: ”Sök på Google eller skriv en webbadress”, så tyvärr är det nog inte mycket roligare än så 😅
Haha ja 😅😅 du knäckte koden
Citera
2023-11-17, 21:15
Medlem
Att må skit och vägra inse för att något annat tar upp heeela ens liv som Fanni med att få barn, är nog inte helt jättesällsynt. MEN att fläka ut varenda detalj av sitt privatliv med intima detaljer är varken särskilt vanligt eller sunt. Hon kan gömma sig bakom att hon ”vill skapa medvetenhet om barnlöshet” men hon är så himla ängslig och söker så mycket bekräftelse att det är jobbigt att titta pp. Hade aldrig varit tyst om en närstående höll på som hon gör.
Citera
2023-11-17, 23:06
Medlem
Citat:

Helt övertygad om att det är för att hon fick kritik på Bloggbevakning. Vet att hon diskuterades i en tråd där någon gång och hon gick lite bananas på sin instagram då, var inte nöjd med andra ord. Så hon verkar ta rätt hårt när någon påpekar att hon gör fel eller överlag inte smeker henne medhårs. Stackars liten.
Citera
2023-11-18, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walerinaa
Helt övertygad om att det är för att hon fick kritik på Bloggbevakning. Vet att hon diskuterades i en tråd där någon gång och hon gick lite bananas på sin instagram då, var inte nöjd med andra ord. Så hon verkar ta rätt hårt när någon påpekar att hon gör fel eller överlag inte smeker henne medhårs. Stackars liten.

Det är kanske därför hon visar så lite av livet med bebis. Hon är rädd för att få goda råd när hon gör fel eller pekpinnar och kritik. Kvittar vilket! Hon hade nog blivit kränkt oavsett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in