2023-11-17, 12:40
Jag får en känsla att Erik aldrig varit med om sådana här situationer på riktigt tidigare. Att han bara stått framför spegeln och tränat på sina moves. Gissar att han läst ”The Game” och att hans huvudflaxande är hans variant av att ha en fjäder i hatten som utmärkande signum.
2023-11-17, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det har jag inte noterat, ligger jag risigt till när jag blir vän med vrickade personer som kan mörda? utan att jag såg varningsflaggen

Kan någon ta en stillbild på detta gungande, tack!
Om du själv klarar av att hålla ditt övre huvud stilla och inte gunga i takt med Eriks, så ser du.
Tillägg: Jens och Alexandra..då behöver han inte åka till Thailand för att träffa en picksnurra.
Senast redigerad av Collectcall 2023-11-17 kl. 13:41.
2023-11-17, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Hade Micke varit lika inkännande som Jens skulle han sett till att Helena fått egentid innan hon åkte ut. Men det är kanske en generationsfråga. Synd att hon aldrig fick en chans, på speeddaten fick man en känsla för att de hade kemi. Nu tippar jag på Jenny som "vinnare" där då de uppenbart också har kemi.

Eriks framstötar är läskiga att se, jag tar fram skämskudde varje gång han vickar på sitt huvud. Otroligt att Mimmi faller för det.

Hoppas att sympatiske Jens hittar rätt, känns som flera av tjejerna hos honom skulle funka tillsammans med honom.

Så skönt att jag inte är ensam om att se det...! Jag skulle till och med sträcka mig så långt att jag anar nåt obehagligt i hans sätt, som ger mig en tydlig känsla av att han skulle kunna bli kontrollerande, mycket svartsjuk, och i förlängningen tom farlig. Hans svarta blick när hon gett nån annan ensamtid med henne.
Det hela ger obehagskänslor... och luktar risk för våld i nära relation...
2023-11-17, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Så du köper inte hans individanpassade komplimanger?

Du ser ut som Kirsten Dunst!
Du har väldigt fina ögon!
......?
Du har väldigt fina läppar (spela på hennes läppar hade jag gjort)

Hon ser dock ut som Kirsten Dunst...!
2023-11-17, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Erik får jag opålitliga vibbar från, det är nåt som inte känns äkta. Mimmi verkar ha gått i fällan, vi får se hur det går.

Martin har en tendens att trycka ner de andra killarna för att framhäva sig. Tyder på dålig självkänsla. Men han kan nog bli en trygg kille att leva med om han känner sig trygg i förhållandet.

Jimmy är nog mest social, men klarar han livet på gården? Han är ingen bonde i alla fall, men kan ju vara trevlig att leva med ändå.

Jag får otäcka vibbar när jag ser honom i programmet... Varningsklockan ringer, för potentiell kvinnomisshandlare, eller åtminstone sjukligt svartsjuk! Jag hoppas jag har fel!
2023-11-17, 14:26
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hnes1983
Jag får otäcka vibbar när jag ser honom i programmet... Varningsklockan ringer, för potentiell kvinnomisshandlare, eller åtminstone sjukligt svartsjuk! Jag hoppas jag har fel!

Ja vi får hoppas att vi har fel!
Vi kan ju ge lite uppmärksamhet åt det i programmen och se om nåt mer visas som förstärker de tecknen. Mimmi kommer ju ge de andra mer egentid nu.
2023-11-17, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Ja vi får hoppas att vi har fel!
Vi kan ju ge lite uppmärksamhet åt det i programmen och se om nåt mer visas som förstärker de tecknen. Mimmi kommer ju ge de andra mer egentid nu.

Ja, faktum är ju att det verkar som Erik har tagit initiativet till all deras egentid, medans hon varit den som föreslår egentid med den blonda killen (glömt vad han heter).
2023-11-17, 14:48
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ja, faktum är ju att det verkar som Erik har tagit initiativet till all deras egentid, medans hon varit den som föreslår egentid med den blonda killen (glömt vad han heter).

Isåfall är han väldigt på, också ett varningstecken.
2023-11-17, 18:15
Medlem
Erik får man definitivt dåliga vibbar av! Väldigt på, tittar in i Mimmis ögon obehagligt länge. Förstår inte varför de andra killarna kallar honom för "snygg-erik".
2023-11-17, 19:27
Medlem
Citat:

Något som ändå talar till hans fördel är att han fortfarande är vän med sitt ex på fb. Har han varit extremt svartsjuk eller rent av våldsam är chanserna stora att hon skulle klippt totalt när hon väl tagit sig därifrån.

Men ja, han är väldigt obehaglig.
2023-11-17, 22:21
Medlem
Tervulls avatar
Jag tycker att Erik verkar vara desperat, det är något med honom som inte känns rätt. Han utstrålar en obehaglig desperation och hans komplimanger är sliskiga. Jag får för mig att han är en kontrollerande person som kommer trycka ner sin flickvän och psykiskt misshandla henne tills hon är helt undergiven. Jag hoppas Mimmi har självbevarelsedrift och inte går i fällan. Och vad är det med hans huvud? Det vickar som om det sitter på en stålfjäder.

Jag tycker inte någon av killarna passar Mimmi. Läraren verkade ju bra till en början men det slog inte gnistor om dom under samtalet precis, det känns som han har en pinne i röven och helt humorbefriad. Jag hoppas ärligt talat inte Mimmi väljer någon i detta trasiga gäng. Men måste säga att jag har lite svårt även för henne, hon känns tillgjord på något sätt men inte elak dock.
Senast redigerad av Tervull 2023-11-17 kl. 22:25.
2023-11-17, 23:07
Medlem
intedinkilles avatar
Jag har inte alls samma uppfattning av Erik som många andra här i tråden. Jag tror han är harmlös. Jag tror han är en snäll kille som försöker vara lite cool och spelar mer självsäker än han än egentligen.

Skulle inte förvåna mig om produktionen sagt till honom att bjuda med Mimmi på en mc-dejt. Det blir ju inte så mycket till tv om dom bara ska snickra på en grind hela sommaren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in