Citat:
Ursprungligen postat av
Teu
Suck.
Vi diskuterar ett klipp där en maskerad IDF soldat hävdar att Hamas bröt sig in hos en familj, band fast alla, avrättade föräldrarna, plockade ut ett öga på en 10 åring och avrättade därefter barnen. Det enda beviset för detta ägt rum, som alla svalde direkt likt hungriga horor, var en Maskerad IDF soldat som blir intervjuad. Min invändning var att om detta är det enda man har att gå på, vilket jag är rätt övertygad om att det är, är man en idiot som inte klarar av basal källkritik.
Du är den enda som pratar om den 7e Oktober.
Så, nu har jag svarat dig ditt lilla troll, se till att dra igen kukhölstret nu.
Sucka på, couldn't care less.
Ja, det var jag som länkade in klippet.
Låt mig repetera, klippet visar en soldat som hänvisar till en ÖVERVAKNINGSFILM som finns. Det är alltså FILMADE BEVIS. Vad som finns på filmen förstår alla med två hjärnhalvor är något som allmänheten aldrig kommer att få se. Det kallas BEVISMATERIAL. Har du sett mycket bevismaterial i din dag som ryms inom en pågående utredning?
Så vi kan konstatera följande
1: Bevis finns till händelsen som beskrivs.
2: Ingen av oss kommer (förmodligen någonsin) få se filmen.
3: När domen faller så kommer vi alla därmed förstå att bevisningen höll.
Trots detta försöker du med en dåres envishet (likt en försvarsadvokat) hävda att Hamas är oskyldiga. Varför?