2023-11-15, 22:14
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Snart sätter jag på TV4 play och ser in i framtiden!

HAHAHA fan va ful Mimmi är, hatar dessa closeups.
Jag håller med, hon påminner lite on Pennywise när hon kollar nedåt och ler in i kameran. Obehagligt! Känns som att hon redan valt Erik dessutom.
2023-11-15, 22:38
Medlem
Brukar inte se på programmet men gjorde det idag.

Den där lilla tjejen (Alexandra ?) var ju verkligen sockersöt. Och hon såg ju inte direkt större ut i hans sällskap (han verkade dock vara en schysst och snäll kille på det lilla jag sett). Snacka om udda par storleksmässigt om det skulle bli dem, de andra tjejerna var ju mer i hans size om man säger så !
2023-11-15, 23:14
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
...
"Du ser ju fin ut liksom" säger ordsmeden Jens
...

Det är många krystade konversationer, men det blir ju så med formatet.

Man hade velat se hur det ser ut med statistik om tidigare par.
2023-11-15, 23:35
Medlem
Förvånar mig inte om vi får se Erik dyka upp i en True Crime-dokumentär framöver
Martin verkar härlig, men misstänker att Jimmy blir kvar i slutändan utifrån att han försöker lika mycket som True Crime-Erik, men funkar bättre socialt.
2023-11-15, 23:50
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jag håller med, hon påminner lite on Pennywise när hon kollar nedåt och ler in i kameran. Obehagligt! Känns som att hon redan valt Erik dessutom.
Varför säger du inte DET då istället för fattigmans IT (Pennyvajs, jag blev tvungen att googla)

Det är dessutom 1990s version som gäller
https://64.media.tumblr.com/a467431575f3a62a071b86d7b38daa62/87afb47991683830-5d/s1280x1920/35e98fc2bd1b805116155e5d9d7fbda979b80434.jpg
Jag tycker DET/they fångar Mimmis leende här
2023-11-15, 23:56
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Kari kommer att ryka nästa gång, hans barn tyckte dessutom att hon var för mycket. Han måste ju välja en i taget och Helena var den han hade kommit minst nära. Starkt av en man att skippa en så vacker kvinna, ofta är det utseendet män faller för och sen står de där med en jobbig personlighet som de inte alls passar med. Med det menar jag inte att Helena har en jobbig personlighet, hon är bara för sval för honom, kärlekstörstande som han är efter att ha levt ensam så många decennier.

Visst är det utseendet, men också charmen.

Jag träffade en som heter Pirkko av en slump. Det var stopp i lokaltrafiken, och flera blev stående, så vi började prata.

Hon är en liten tjej, men pigg, rask och charmig ... för att vara 88 år

Fast också vimsig; hon klev av på fel hållplats, och det tog henne några sekunder att kliva ombord igen.

Både hon och mamma är krigsbarn, så vi hade mycket att tala om.

Hon får ingen man i bonde söker fru, men hade förmodligen kunnat hitta en ny man, om hon hade varit intresserad.

Med de Micke har kvar kvar kan jag bara säga, nej tack.
2023-11-16, 00:20
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tittsmcgee
Alltså, kan den där Erik sluta flaxa med huvudet hela tiden. Helvete vad obehaglig han är!!!
Det har jag inte noterat, ligger jag risigt till när jag blir vän med vrickade personer som kan mörda? utan att jag såg varningsflaggen

Kan någon ta en stillbild på detta gungande, tack!
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-16 kl. 00:23.
2023-11-16, 00:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen

Jag träffade en som heter Pirkko av en slump. Det var stopp i lokaltrafiken, och flera blev stående, så vi började prata.

Fast också vimsig; hon klev av på fel hållplats, och det tog henne några sekunder att kliva ombord igen.

Både hon och mamma är krigsbarn, så vi hade mycket att tala om..
Varför börjar du i denna tråd prata om 88 åriga Pirkoo av en tillsynes slump? raggade du btw upp en virrig 88 åring i lokaltrafiken? var hon lika vacker som Helena eller lika charmig? hade nån av er en bonnagård? blev ni ett par?

Så många frågor!
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-16 kl. 00:40.
2023-11-16, 01:05
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Varför börjar du i denna tråd prata om 88 åriga Pirkoo av en tillsynes slump? raggade du btw upp en virrig 88 åring i lokaltrafiken? var hon lika vacker som Helena eller lika charmig? hade nån av er en bonnagård? blev ni ett par?

Så många frågor!

Ja, och inga svar får du.
2023-11-16, 07:06
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Hon är snygg i closeup, jag vet inte om jag vill veta vad du tycker är fult
Nästa vecka bjuder Mimmi på nån slags översexuell Sanna Marin dans, det ser du fram emot va?

Mimmi äter dock maniskt på chokladen och lassar in bitarna hela i truten, hon försöker komma
i kont(r)akt med pirret som sitter i peristaltiken tror hon likt en vidskeplig kvinna

Läraren är synnerligen lik Bengt Dahlqvist i säsong 2 av Skilda Kossor

"Du ser ju fin ut liksom" säger ordsmeden Jens

Ja hon ser bra ut - 18 kg, förförisk röst och verkar ha en gnutta humor

Jens lägger handen på hennes ben och börjar sedan skruva på armen i tron att hennes ben är en monkeywrench.
Hon är dock helt porrskadad! och kräver ögonblickligen att få jämföra sina händers storlek mot Hulken, stora händer, stora fötter, stor hjärna säger hon skämtsamt och Jens skiner upp fantasieggad

Nån som följer bögdramat i Kärlek åt alla?
En lycklig snubbe ska tydligen fått en Nosterafu puss på halsen enligt reklamen

Kommentarer uppmuntras!
Det är alltså bondbögeri i kärlek åt alla, tycker det är skönt med betalväggen som gör att inte tråden nedlusad med en massa kommentarer om personer man aldrig sett.
Gällande Mimmis killar verkar endast den tjocke vara någorlunda normal, de andra verkar skumma. Men hon väljer nog skolläraren med tanke på vinklingen i hela programmet.
Senast redigerad av NiccoJ 2023-11-16 kl. 07:08.
2023-11-16, 08:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen

Både hon och mamma är krigsbarn, så vi hade mycket att tala om.

Hon får ingen man i bonde söker fru, men hade förmodligen kunnat hitta en ny man, om hon hade varit intresserad.

Vilken fin berättelse <3 Hoppas hon har goda människor som ser efter henne, det verkar hon förtjäna. Krigsbarn... en svår erfarenhet.

Jo det här med utseende och charm, det har man gått ett par nitar på. Charmiga kan också människor vara som sen visar upp en annan sida som inte alltid är så trevlig. Försiktighet är rådet.
2023-11-16, 09:27
Medlem
densistasovjets avatar
Strutsbonden och Helena är inte kompatibla intellektuellt. Tror hon kände sig extremt utanför i gruppen med de andra kvinnorna och var lättad att få komma därifrån.

Hon borde få många appropåer nu efter programmet. Snygg och trevlig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in