2023-11-15, 20:15
Medlem
HassanVonEssens avatar
#311 bör nog stänga sin Instagram snarast. Den har börjat spåra nu...

Edit: Där blev den privat...
Citera
2023-11-15, 20:17
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
#311 bör nog stänga sin Instagram snarast. Den har börjat spåra nu...

Nu blev den låst
Citera
2023-11-15, 20:18
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
#311 ”Jag kan tänka mig att spruta i munnen eller ansiktet om du vill prova det”
Vilket generöst erbjudande!!
Han är bara sådan, vår karategädda. Klart 14-åringen ska få några alternativ så hon fritt kan välja vad hon mest av allt vill få äran att prova på. Här ska det inte snålas med någon säd. Om man tänker efter är det egentligen han som gör henne en tjänst.
Citera
2023-11-15, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Söt fru. Hon såg inte korkad ut heller. Det här är ett svek som heter duga och han har nog satt sin sista potatis den lilla karatepedofilen! Förhoppningsvis har han sett sina barnbarn för sista gången också.
Söt fru? Menar du den korthåriga tanten med pannband? Söt……njaaaaa
Citera
2023-11-15, 20:21
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
#311 ”Jag kan tänka mig att spruta i munnen eller ansiktet om du vill prova det”
Vilket generöst erbjudande!!

Haha underbart! Han "kan tänka sig" att spruta i mun eller ansikte.
Precis som om han skulle kunna erbjuda något ännu bättre men lägger sig lågt

Vilka fantastiska charmörer dumpen hittar.
Hur skall man kunna motstå att få hans sperma i ansikte och mun?
Citera
2023-11-15, 20:32
Avslutad
Varför kommentarer om karategäddans fru, han står som ogift??
Citera
2023-11-15, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh242
Varför kommentarer om karategäddans fru, han står som ogift??
Jag undrar samma sak, har inte sett någon uppgift om att det kan gå åt helvete med frugan eftersom han inte är gift.
Han skriver i chatten att han träffar en tjej från Timrå, behöver såklart inte vara sant men gift är han ju inte så allt prat om fallhöjd vad gäller frugan är ju bara konstigt.
Citera
2023-11-15, 20:41
Medlem

a fFskaren fullständigt briljerar med samtalsämnet om gäddor 😂😂
Hen borde nomineras till galan som HassanvonEssen(?) håller i…

Jag undrar varför gäddorna väntat med att stänga fejsbook och IG tills samma kväll de blir ”kändisar”. Varför börjar de inte i god tid innan? Läst att någon här spekulerar i att de tror/hoppas på att publicering inte kommer ske. MEN… Sara säger ju till gäddorna att de blir meddelade innan publicering!?
Citera
2023-11-15, 20:43
Medlem
Citat:
Jag undrar samma sak, har inte sett någon uppgift om att det kan gå åt helvete med frugan eftersom han inte är gift.
Han skriver i chatten att han träffar en tjej från Timrå, behöver såklart inte vara sant men gift är han ju inte så allt prat om fallhöjd vad gäller frugan är ju bara konstigt.

Han hade någon bild på IG där han var på någon tur med dam som han skrev ut namnet på..
Citera
2023-11-15, 20:45
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Intressant att höra hur ångesten slår in direkt, med full vetskap om att allt är kört. Bara en sån sak som att han pratar högt med sig själv. Han var bevisligen väl medveten om Dumpen, men spänningen som förknippas med det här störda beroendet överträffar allt annat. Han lekte med ödet och förlorade.

Förmodligen rätt låg fallhöjd. Familjen går åt helvete, jobbet och närmaste bekantskapskretsen också. Men kan inte tänka mig att han rör sig i några högstatuskretsar där han byggt upp någon anmärkningsvärd social fallhöjd. Han lär väl vara en vanlig knegare på bygge eller liknande.

Rolig fiskare, förresten:

Ha du ätit gädda nån gång?”
”Tkr gäddor är så jävla fula och slemmiga

haha och trots det fetade så sögs gäddan mot barnet som han trodde skulle få ta emot gäddans Budokön. Hoppas fallhöjden socialt och familjärt blir rekordstor så han får stå/sitta och svära för sig själv framöver.
Citera
2023-11-15, 20:47
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain

a fFskaren fullständigt briljerar med samtalsämnet om gäddor 😂😂
Hen borde nomineras till galan som HassanvonEssen(?) håller i…

Jag undrar varför gäddorna väntat med att stänga fejsbook och IG tills samma kväll de blir ”kändisar”. Varför börjar de inte i god tid innan? Läst att någon här spekulerar i att de tror/hoppas på att publicering inte kommer ske. MEN… Sara säger ju till gäddorna att de blir meddelade innan publicering!?

De drar nog ut på det så länge de kan. Helt plötsligt måste de förklara varför de försvinner från sociala medier, en sån här sak är nog väldigt väldigt svår att ge ut till vänner och bekanta, det är nog helt enkelt lättare att låta det ske genom publiceringen ty fram tills dess kan de iallafall leva sitt liv (om än med rejäla oroliga fjärilar i magen) Lite förnekelse. "de kanske glömmer/råkar radera just mig". Försöker nog hålla fasaden uppe så länge det går.
Citera
2023-11-15, 20:48
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Han hade någon bild på IG där han var på någon tur med dam som han skrev ut namnet på..
Sammanträffande, en av turerna på Karatekukens IG går till Sundsvall, bilden som är tagen på det heliga berget där 💩-Hank blev konfronterad.

Karatekukens son har en för jävla kul och passande bild på sitt IG. En peson står vintertid leende mot kameran och håller upp en fångad gädda. Gäddan ser rätt så frusen ut.
Måste ha varit ett omen…….
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-11-15 kl. 20:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in