2023-11-15, 19:34
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Intressant att höra hur ångesten slår in direkt, med full vetskap om att allt är kört. Bara en sån sak som att han pratar högt med sig själv. Han var bevisligen väl medveten om Dumpen, men spänningen som förknippas med det här störda beroendet överträffar allt annat. Han lekte med ödet och förlorade.

Förmodligen rätt låg fallhöjd. Familjen går åt helvete, jobbet och närmaste bekantskapskretsen också. Men kan inte tänka mig att han rör sig i några högstatuskretsar där han byggt upp någon anmärkningsvärd social fallhöjd. Han lär väl vara en vanlig knegare på bygge eller liknande.

Rolig fiskare, förresten:

”Ha du ätit gädda nån gång?”
”Tkr gäddor är så jävla fula och slemmiga”

Blir inte förvånad om han har villa, fru och barn. Nu har han kanske gamblat bort alltihop. Man får anta att han i så fall tyckte den insatsen var värd att satsa.

De är verkligen obegripliga.
Citera
2023-11-15, 19:39
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Blir inte förvånad om han har villa, fru och barn. Nu har han kanske gamblat bort alltihop. Man får anta att han i så fall tyckte den insatsen var värd att satsa.

De är verkligen obegripliga.
Tänkte precis likadant, att det här är precis en sån som levt ett dubbelliv. "Jävlar, nu är det kört" låter som att det verkligen inte var första gången.

Han hade rätt i en sak i alla fall, att nu är det onekligen kört för honom. Nu ska pedofilen krossas till minsta atom.
Citera
2023-11-15, 19:41
Medlem
Rashygiens avatar
Fyfan vad jag skrattade åt karatekuken när man fick höra fortsättningen på samtalet. Sumpen levererar riktigt hög standard på gäddorna nu för tiden. Ska nog swisha en slant. Bättre än Netflix!
Citera
2023-11-15, 19:42
Medlem
Rebus #311 svordomsgäddan

Förnamn: tilltalsnamnet för det smeknamn han använder i chattloggarna. Det vill säga INTE det smeknamn dumpen väljer att kalla honom i beskrivningen!

Efternamn: första delen av hans efternamn är ett ett sorts träd även kallat ”Pinus sylvestris” andra delen av hans namn är det som en växt har under jorden + bokstaven H

Det vill säga

Pinus sylvestris + det som en växt har under jorden + H

Delar samma födelsedag och år som
Annika Rynger, Annika är röstskådespelare och skådespelare. Känd från filmer som Alvin och gänget 4 - Gasen i botten, Barbie som Rapunzel och Barbie i Nötknäpparen.

Öppen instagram med samma bild längre ner i flödet som dumpen använder som presentationsbild samt att det han skriver i chatten om att besöka Sundsvall stämmer med hans senaste inlägg på instagram som är tre dagar gammalt.
Citera
2023-11-15, 19:46
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Intressant att höra hur ångesten slår in direkt, med full vetskap om att allt är kört. Bara en sån sak som att han pratar högt med sig själv. Han var bevisligen väl medveten om Dumpen, men spänningen som förknippas med det här störda beroendet överträffar allt annat. Han lekte med ödet och förlorade.

Förmodligen rätt låg fallhöjd. Familjen går åt helvete, jobbet och närmaste bekantskapskretsen också. Men kan inte tänka mig att han rör sig i några högstatuskretsar där han byggt upp någon anmärkningsvärd social fallhöjd. Han lär väl vara en vanlig knegare på bygge eller liknande.

Som jag ser det så är social fallhöjd nog relativt lika ovanför en viss nivå (i praktiken så att säga, är man storfräsare så faller man ju längre förvisso, men det känns nog lika illa vid nedslaget för en snickare i medelklassområde som för en greve på östermalm). Om man inte räknar riktigt riktigt stora storfräsare också. Har man arbete, familj och ett socialt liv så blir man ju fullkomligt krossad av fallet oavsett om man är direktör för ett miljardföretag eller snickare på mindre byggföretag. Nu vet jag inte alls vad det här är för snubbe och hur hans sociala status ligger....men uppfyller han jobb, familj och vänner så känns det nog precis lika jävla illa oavsett. Är man däremot knarkare, går på socialen och i praktiken är utslagen så känns det nog kanske skitsamma. Men ovanför en viss nivå spelar det nog ingen större roll tänker jag. Fast det är klart....skulle kungen åka fast så hamnar man på en helt ny nivå
Senast redigerad av KaninHitler 2023-11-15 kl. 19:50.
Citera
2023-11-15, 19:47
Medlem
Fan bad senaste 5-6 konfrontationerma floppat
Ingen action alls gäddorna bara drar.
Skitttråkigt.
Citera
2023-11-15, 19:53
Medlem
Leibachs avatar
Citat:

Verkar ju vara aktiv inom karate, även av bilden att döma. Andra karate-kiddie-fuckern i Dumpens historia? Den förra var någon typ av ungdomstränare för karatelandslaget.
Citera
2023-11-15, 19:55
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Någon efterlyste ursäkter att nominera i årets gäddgala.
Jag vill slå ett slag för Ground-Combat gäddan Nr #250

Han ville inte erkänna att flickan skrivit att hon var 13 och skulle fylla 14 i maj.
”- Då är det möjligtvis ett tryckfel”.
”-Jag förutsätter att hon var 24 och att det var tryckfel”.
”-Det kan lika gärna vara ett tryckfel”.

Stackars sate… 😂

https://www.flashback.org/sp86232955
HassanVonEssen tar emot nomineringarna! 🤩
Citera
2023-11-15, 19:56
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Som jag ser det så är social fallhöjd nog relativt lika ovanför en viss nivå (i praktiken så att säga, är man storfräsare så faller man ju längre förvisso, men det känns nog lika illa vid nedslaget för en snickare i medelklassområde som för en greve på östermalm). Om man inte räknar riktigt riktigt stora storfräsare också. Har man arbete, familj och ett socialt liv så blir man ju fullkomligt krossad av fallet oavsett om man är direktör för ett miljardföretag eller snickare på mindre byggföretag. Nu vet jag inte alls vad det här är för snubbe och hur hans sociala status ligger....men uppfyller han jobb, familj och vänner så känns det nog precis lika jävla illa oavsett. Är man däremot knarkare, går på socialen och i praktiken är utslagen så känns det nog kanske skitsamma. Men ovanför en viss nivå spelar det nog ingen större roll tänker jag. Fast det är klart....skulle kungen åka fast så hamnar man på en helt ny nivå
Instämmer med det. Den viktiga fallhöjden är ju det som gäller de närmaste, och det är lika för de flesta. Det jag menade är att de finns de med offentliga positioner som byggt upp små imperium på sin egen trovärdighet, som krossas ekonomiskt trots att de just haft det mycket gott ställt och nu väntar en framtid med extremt mycket snack och rykten som gör det omöjligt att skaffa jobb igen. Man måste i princip fly landet. En vanlig Svensson som hamnar på Dumpen kan säkert knega på ganska mycket som vanligt när det gått ett tag.
Citera
2023-11-15, 20:02
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Hank! Haha, börjar skratta var gång jag läser om honom här inne. Jag undrar hur han firade farsdag. På muggen kanske?

Han kanske fixade lite nya bajsbilder när han inte fick tårta.. Eller så fick han kanske tårta men fick äta den inne i badrummet. Han kanske har fått flytta in i badrummet..
Så många frågor.

BajsHank - Pedofilen, myten, legenden 🙌
Citera
2023-11-15, 20:05
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Verkar ju vara aktiv inom karate, även av bilden att döma. Andra karate-kiddie-fuckern i Dumpens historia? Den förra var någon typ av ungdomstränare för karatelandslaget.
Precis, eller någon kampsport inom grenen Budo som det står på dräkten. Håller på att skanna Sandvikens Budo & Kampsportsklubb efter ledtrådar. Han ska identifieras.

EDIT: Märkte just att det är klart, då slipper jag hålla på.
Citera
2023-11-15, 20:11
Medlem
#311 ”Jag kan tänka mig att spruta i munnen eller ansiktet om du vill prova det”
Vilket generöst erbjudande!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in