Citat:
Ursprungligen postat av
Master.Palm
Ja Jaffamannen har tappat det helt och hållet. Vi diskuterat ett inspelat, bandat, förhör, som det också länkas till. Ett förhör som Jaffamannen påstår aldrig har skett. När det sedan länkas till detta svarar Jaffamannen; ”Jag sade att det inte skett några djupgående förhör”. Som om hen var på plats och deltog i förhören och därför vet med sig att dessa inte var djupgående.
Hen har nu flyttar målstolparna ifrån, ”det gjordes inga förhör med Sydney Powell” till ”det gjordes inga djupgående förhör med Sidney Powell”. Detta vet Jaffamannen efter att ha tagit del av ett läckt filmklipp på ett par minuter, ifrån vad som sannolikt var ett timslångt, eller t.o.m. längre, förhör och får vi förmoda, ett ganska tufft sådant. Undrar hur långt målstolparna flyttas, när i samband med rättegången, hela förhöret görs offentligt.
Det är ett mycket intressant påstående, men jag antar jaffy inbillar sig att det som är läckt är allt som existerar och att det inte kan finnas mer.
Men jag vet så mycket att en åklagare/utredare med ett förstahandsvittne mot donalds, ja, djupgående är nog en underdrift också.
För något säger man har även kört förbi djuptgående, och i syfte att ta reda på vad som faktiskt hänt.
Att de skulle göra ett ytligt förhör, och sen erbjuda åtalseftergifter och strafflindring för vittnesmål.
Det vore sjukligt inkompetens, och det låter inte alls logiskt och troligt det allra minsta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Ja, min slutsats är att, som jag skrev, ovanstående har framkommit ur de läckta förhören. Jag förstår att invektiv och förolämpningar är oerhört viktigt för dig i politiska diskussioner.
Jag finner detta intressant ur en psykologisk synvinkel. När du läste artikeln gick du uppenbarligen in i extas. Du lästa in något helt annat än vad som faktiskt stod. Du menade att dessa uttalanden var förödande och att Trump var helt körd. Nu när du insett att det inte framkom någonting av substans, väljer du att skriva en litania med förolämpningar. Det hela gör ett patetiskt och, måste jag säga, smått psykotiskt intryck.
Vad är det du strävar efter här, egentligen? Är du nån sort masochist som uppskattar att förnedras? Ser du kanske inte hur du ideligen skämmer ut dig? Upplever du någon sorts seger när du får medhåll av KLyban?
Det jag ser är en trasig individ som tappat det helt och hållet.
Betyder detta nu då att du har övergett att förhöraren är djupgående med Sidney nu då?
Ja, det är vad säger som är riktigt insatta i detta, och att Sidneys vittnesmål är en game over.
Hur kan du missat detta, eller inbillar du dig master säger detta?
För det gör han inte, han bara återger vad riktiga experter säger sakligt om målet.
Det var inget medhåll direkt, utan mest en observation att du påstod att åklagare/utredare inte skulle haft djupgående förhör med Sidney, för det måste väl du fattat att de har.
Och läckt, ja, det berättar bara vad som är läckt och inte mer.(Det måste du väl förstå eller?)
Sen hur man är trasig och återge något sakligt korrekt, det ger jag dig en miljon ord att förklara sakligt.(Eller om du vill ha mer är det ok också, för det är något du aldrig kan förklara oavsett hur mycket du försöker.)
Följer du ens med något som sker i detta åtalet???
Undrar för dina svart tyder på att du inte har en jävla susning om mer än en sak.