Citat:
Mitt varmaste tack för denna rebus.
Citat:
Ja och tack till dig med för ditt idoga arbete med att identifiera dessa undermänniskor! Ser fram emot gädd-galan för övrigt Rebus för Röntgenpedofilen #256 kommer här:
Förnamn: Ett dubbelnamn men med mellanslag mellan de två namnen. Dubbelnamnet innehas av meteorologen på SVT med efternamnet Åberg, han med krulligt hår och glasögon.
Andranamn och efternamn: Samma som för- och efternamn på den svenske boxaren som kallades "Ingo" och slogs mot Floyd i Yankee Stadium.
Gatuadress: Motsatsen till Södra + Kungsgatan.
Födelsedatum: Norges nationaldag.
Förnamn: Ett dubbelnamn men med mellanslag mellan de två namnen. Dubbelnamnet innehas av meteorologen på SVT med efternamnet Åberg, han med krulligt hår och glasögon.
Andranamn och efternamn: Samma som för- och efternamn på den svenske boxaren som kallades "Ingo" och slogs mot Floyd i Yankee Stadium.
Gatuadress: Motsatsen till Södra + Kungsgatan.
Födelsedatum: Norges nationaldag.
Citat:
Instämmer! Stork-Rolle är tyvärr inte ensam om att vara en gniden snåljåp och dessutom ett äckligt peddo. Vi har även gäddor som exempelvis CIGG FÖR ETT LIGG (napp igen) som prutar hårt för att få knulla på en offentlig toalett. Har skrivit om dåren förut här:(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Även den här gäddan vill byta cigg mot sex:
"Cigg för ett sug (# 221) Stockholm/Eskilstuna"
- Ok då e jag på men sprut i ansiktet vill jag nog ha 7-8 pkt iaf
- Haha det var dyrt
- Ansiktet e rätt messy Ok 5 då?
Den grod-liknande pedofilen vill bli avsugen på en handikappstoa, det kostar 10 kr att använda toaletten så gäddan undrar: “Har du en tia till mig?”
Förnamn 1: ****** Jackson var en pedofil neger som opererade sig vit. Ändra till Svensk stavning (k istället för ch)
Förnamn 2: I filmen "the Shining" yxar Jack Nicholson ner en dörr och skriker "Heeere's ******!"
Efternamn: ******** på taket av Astrid Lindgren
Födelseår = 1000 + 900 + 80 + 6
Yay! Ny gädda på G!
Hämnaren i elbil (Napp #310) Västerhaninge
Han är ju numera Bajs-Hank med hela svenska folket..💩[/quote]