2023-11-14, 20:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stargard
Förnamn Samma som i chatten
Efternamn Stina utan Dabrowski
Bostadsort Friends Arena
Ålder 35
Mitt varmaste tack för denna rebus.

Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Rebus för Röntgenpedofilen #256 kommer här:

Förnamn: Ett dubbelnamn men med mellanslag mellan de två namnen. Dubbelnamnet innehas av meteorologen på SVT med efternamnet Åberg, han med krulligt hår och glasögon.

Andranamn och efternamn: Samma som för- och efternamn på den svenske boxaren som kallades "Ingo" och slogs mot Floyd i Yankee Stadium.

Gatuadress: Motsatsen till Södra + Kungsgatan.

Födelsedatum: Norges nationaldag.
Ja och tack till dig med för ditt idoga arbete med att identifiera dessa undermänniskor! Ser fram emot gädd-galan för övrigt

Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
...Men jag vidhåller vidare att #180 Rolle är en snål jävla idiot som borde ligga lågt, jävligt lågt!
Instämmer! Stork-Rolle är tyvärr inte ensam om att vara en gniden snåljåp och dessutom ett äckligt peddo. Vi har även gäddor som exempelvis CIGG FÖR ETT LIGG (napp igen) som prutar hårt för att få knulla på en offentlig toalett. Har skrivit om dåren förut här:
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

Även den här gäddan vill byta cigg mot sex:
"Cigg för ett sug (# 221) Stockholm/Eskilstuna"
- Ok då e jag på men sprut i ansiktet vill jag nog ha 7-8 pkt iaf
- Haha det var dyrt
- Ansiktet e rätt messy Ok 5 då?
Den grod-liknande pedofilen vill bli avsugen på en handikappstoa, det kostar 10 kr att använda toaletten så gäddan undrar: “Har du en tia till mig?”

Förnamn 1: ****** Jackson var en pedofil neger som opererade sig vit. Ändra till Svensk stavning (k istället för ch)
Förnamn 2: I filmen "the Shining" yxar Jack Nicholson ner en dörr och skriker "Heeere's ******!"
Efternamn: ******** på taket av Astrid Lindgren
Födelseår = 1000 + 900 + 80 + 6

Yay! Ny gädda på G!
Hämnaren i elbil (Napp #310) Västerhaninge
Citera
2023-11-14, 20:49
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Nu har ju Dumpen redan identifierat dessa gäddor. Det är enbart här på Flashback, d.v.s. för allmänheten, som deras identiteter är okända. Jag tvivlar på att Dumpen vill ha denna "jakt på identiteter" på sin Facebook-sida. Tyvärr måste tilläggas så har ju Dumpen valt att inte publicera identiteterna, även om de ibland ger oss oerhört tydliga ledtrådar.

Gäddorna i den här listan skulle nog nästan tjäna på att avslöja sin egen identitet här i tråden. Då ökar chansen att de glöms bort jämfört med om de ligger kvar i den här listan år ut och år in.

Kanske skapa en egen tråd för oidentifierade gäddor? Det kan ju finnas Flashbackare som ännu inte upptäckt denna tråd. Fast kanske inte troligt, nu när jag tänker efter...
Citera
2023-11-14, 20:52
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Hank får nog uppmärksamhet en hel del på grund av att han gav lösbajs i toalettstolen en ny vinkel. Han är ju numera Bajs-Hank med hela svenska folket..💩[/quote]

Och även pga att han nämner stl på sin kuk i decimeter.
Citera
2023-11-14, 20:55
Medlem
Ny gädda! Napp #310

hamnaren-i-elbil-napp-310

Undra vem denna är då... Tråkig konfrontation däremot.
Citera
2023-11-14, 21:01
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Vilket underbart sätt att introducera sig ändå. Det ska han ha kred för.

https://i.postimg.cc/NG0RDRMm/Screenshot-20231114-201311-177.png
Vilken snygging, man fattar att barn bli sugna på honom-
Citera
2023-11-14, 21:01
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Mitt varmaste tack för denna rebus.

Ja och tack till dig med för ditt idoga arbete med att identifiera dessa undermänniskor! Ser fram emot gädd-galan för övrigt

Instämmer! Stork-Rolle är tyvärr inte ensam om att vara en gniden snåljåp och dessutom ett äckligt peddo. Vi har även gäddor som exempelvis CIGG FÖR ETT LIGG (napp igen) som prutar hårt för att få knulla på en offentlig toalett. Har skrivit om dåren förut här:
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

Även den här gäddan vill byta cigg mot sex:
"Cigg för ett sug (# 221) Stockholm/Eskilstuna"
- Ok då e jag på men sprut i ansiktet vill jag nog ha 7-8 pkt iaf
- Haha det var dyrt
- Ansiktet e rätt messy Ok 5 då?
Den grod-liknande pedofilen vill bli avsugen på en handikappstoa, det kostar 10 kr att använda toaletten så gäddan undrar: “Har du en tia till mig?”
Hahaha! Grod-liknande var ju rätt träffande. Han verkar ha fått den där varianten av någon avlägsen gen som finns kvar i vårt arvsanlag sedan innan vi skiljdes åt från groddjuren i evolutionen. Snart kommer det förmodligen en gädda med gälar också (något som ungefär 1 på 10000 barn föds med).

Ännu roligare att både Cigg-Grisen och Cigg-Grodan är småfeta med rundade ansikten.

Älskar när terapeuten säger till grodan att "ja, du tar vad som bjuds då, en avsugning här en avsugning där" och gäddan svarar "ja, det är ju inte ofta som det blir nåt" och bekräftar därmed att det enda han är ute efter är något snabbt överstökat skit på en offentlig toalett. Vilken romantisk groda!
Citera
2023-11-14, 21:06
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
"Loxodonta" på både keps och bil.. #310
Citera
2023-11-14, 21:08
Medlem
Nya gäddan…

What’s up med alla som skryter om sin kuk, tvivlar på att barnet skulle ”klara” det osv?

Senaste vidret skriver dessutom ”det blir mer att töja än någonsin”. TÖJA. Vem fan skriver så.

”Kan vara för mycket för dig — jag tror inte att du klarar mig”.

Äckel.
Citera
2023-11-14, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Nya gäddan…

What’s up med alla som skryter om sin kuk, tvivlar på att barnet skulle ”klara” det osv?

Senaste vidret skriver dessutom ”det blir mer att töja än någonsin”. TÖJA. Vem fan skriver så.

”Kan vara för mycket för dig — jag tror inte att du klarar mig”.

Äckel.

Herregud, och resten av konversationen är också helt sjuk. ”Skillnad på killar och män”. Hans självbild är ju out of this world, men jag tvivlar på att han är lika självsäker IRL Det syns på långa vägar.
Senast redigerad av klaustrofobin 2023-11-14 kl. 21:14.
Citera
2023-11-14, 21:14
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Vilket underbart sätt att introducera sig ändå. Det ska han ha kred för.

https://i.postimg.cc/NG0RDRMm/Screenshot-20231114-201311-177.png
Älskar den också! Perfekt att poppa ur lådan på ett peddo-kit 😂

https://imgur.com/a/hddBvB3
Citera
2023-11-14, 21:16
Medlem
Bertil.1987s avatar
Ja undrar om nakenbrottaren hade kunnat kommit undan om han fortsatt att hävda att han skulle kolla in konststigen?

"Va fan snackar ni för skit? Jag är här för att kolla på några konstverk
Int fan har ja nå intresse för nå småbarn"

och sen bara fortsatt o gått vidare

https://dumpen.se/2022/09/10/nakenbrottaren-fran-ostersund-napp-146/
Citera
2023-11-14, 21:21
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
"Loxodonta" på både keps och bil.. #310
Regnumret syns och är MHU38T. Bilen är dessvärre skriven på ett företag som har över 10000 registrerade fordon. Han verkar alltså ha kommit i en hyrbil, eller ja, tjänstebil som det ju står.

Ser uppkäftig ut den jäveln!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in