2023-11-14, 16:51
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Om du värderar en avsugning till mellan 5 och 10 gånger prisförslaget som 180 gav så förstår jag att du tycker att han är snål.
Snål! Rolle är en jävligt snål och osympatisk och en person som skämmer ut hela mänskligheten då han haft tjänster både inom departement och med ledande befattningar inom skolans värld. Sådana personer har ett förtroendekapital att förvalta och måste gå att lita på för medborgare.
En rektor ska liksom inte åka ut med sin bil och försöka köpa sex av elever. Det är långt ifrån vad som kan anses vara ok!

Gällande prissättning på avsugningar!
Vill vara extra tydlig, detta var en rimlighets bedömning från min sida, för en djupare analys av marknadspriset för diverse sexuella tjänster hänvisar jag till Polisen och sexualbrotts enheten, eller gör du helt enkelt en egen check, går nog att googla och ringa runt och kolla 😂.
Citera
2023-11-14, 16:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Okej! .. fan 4 dygn för aktivering av kontot..

Sitter här, dricker en bärs, njuter av helg och en ny gädda som just dök upp, nämligen Mr Hanky.

Väntar på att min jävla "aktivering" på 3 dygn ska just aktiveras..allt om denna desperata gäddjävul lär väl hinna avhandlas..
Men Nu KÖÖR vi som sagt!

För det första. #291 fyfaaan vad djupt sårat hennes liv är. Vad tycker ni om hennes rätt vidgade, bruna blygdläppar?
Jag tycker det var under förväntan, rätt snygg kvinna i övrigt.. inte lika snygg som Skäggpeddots, #289 morsas bikinibilder.. men endå.. men nog om gammal skåpmat.

Och nu då, #292 -Matoljepeddot.. han droppar ju citat man vill tatuera in på sin egen kropp på fyllan
Fysatan vad jag garvar åt honom!

För övrigt första gången jag ser en kuk beskrivas i DECIMETER!

Varför är SoP anfådda i typ 10 min?!

Många frågor, många potentiella smeknamn åt denna bajsande matoljepeddofil.

Här är riktigt, riktigt maffiga citat ur konfrontationen.
Känn er fria att använda som signatur i era inlägg.

1. "Funkar när man är nyskiten" (vem skriver ens så till någon man försöker få till samlag..)?!
2. Vv-vad menar du med det där? (Jävulen vad episkt det är när han inte reagerar på "Hej" på vad som upplevs som 20 sekunder).
3. Näe det var inte bajs!
4. Sara: Du är här för att träffa ett barn. Peddot: Nej det har jag inte.
5. *Hukar utanför bild* Nej men hej Patrik, nu ser jag! (Som att dom är polare!) Nu blandar vi ihop korten..
6. Sara: Hur känner du över att sexchatta med barn? Peddot: Det var det jag inte riktigt visste, hon sa att hon var under 13,14...15!
7. Jag går här, runt.
8. Jag är ingen ljugare..
9. Jag har inte ens gjort det här. Jag har gjort det!
10. Sara: Det börjar alltid med förnekelse. Peddot: Nej det gör det inte.
11. Patrik: Du har ett tändningsmönster på barn.. Peddot: Nej det har jag EGENTLIGEN INTE.
12. Det är kaos i huvvet, jag kan inte prata hemma..
13. Sara: Där ligger kuken på toalettringen och du skryter om dina 20cm, till ett barn! Peddot: mm
14. ÄR DET ONLINE NU?!
15. 07:31 in i klippet *tittar uppgivet som satan på Patrik
16. Ni får gärna muddra mig..

Bajs-Hanks grabb fyller år om knappt 10 dagar, tror ni det blir lite näspuder för grabben på sin 25årsdag? Hänvisar såklart till att han är med på sundsvallslistan.

Nåväl.. tog 4 jävla dagar att få skriva inlägg.. har ju hunnit dyka upp en till.. ett VD-peddo. Sjukt roligt att temat bajs följs mtp sista gäddans efternamn.

Via hans linkedin ser vi att hans son är svågerpolitikspalcerad i företaget sedan drygt 4 år tillbaka. Även hans delar bajskorvens färg som sitt efternamn.

Han är riktigt kul den här BajsHank. Läst om han här i flera veckor!
Liksom många andra hade jag gärna tagit en öl med denna kung. Någon som vet om klottret på hans garage är borttaget?
Citera
2023-11-14, 17:19
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Ja, den borde gå att identifiera.

Har sett många kommentarer på ansiktsboken där folk säger att de känner igen honom, har arbetat på samma ställe m.m. Någon herre nämnde att han har arbetat nära honom sedan slutet av 90-talet och att förnamnet tydligen ska vara Pelle eller liknande.
Pelle eller liknande? Om det är ett smeknamn för Per så får jag faktiskt en träff på en sjuksköterska i passande ålder i Karlskrona som enligt Lexbase har fått ett strafföreläggande. Han bor också ensam men går ej att verifiera med bild. Har dock ingen lust att betala för att ta del av föreläggandet.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-11-14 kl. 17:21.
Citera
2023-11-14, 17:23
Medlem
MudOvens avatar
Någon som vet vart denna AFAgädda gömmer sig numera? Skev jävel som dessutom själv skrivit i kommentarsfältet under sin konfrontation på dumpen.
Hans bortförklaringar är lyteskomik, allt från högerattacker till att han själv är Gäddfiskare.

Någon som sitter på smaskigt info om denna misslyckade karaktär?

https://dumpen.se/2022/04/20/militargaddan-simmar-till-skane-napp-igen/
Citera
2023-11-14, 17:24
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Pelle eller liknande? Om det är ett smeknamn för Per så får jag faktiskt en träff på en sjuksköterska i passande ålder i Karlskrona som enligt Lexbase har fått ett strafföreläggande. Han bor också ensam men går ej att verifiera med bild.
Tror du är rätt ute.
Om vi tänker på samma person så bor den på samma gata som det sexuella ofredandet skedde på.
Söker man på namnet och orten så får man upp en bild på en person som har köpt en Mercedes. Tycker det är mycket likt gäddan..

Edit: Mycket riktigt så äger den personen en Mercedes-Benz
Senast redigerad av Lyxpotatissallad 2023-11-14 kl. 17:31.
Citera
2023-11-14, 17:31
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Tror du är rätt ute.
Om vi tänker på samma person så bor den på samma gata som det sexuella ofredandet skedde på.
Söker man på namnet och orten så får man upp en bild på en person som har köpt en Mercedes. Tycker det är mycket likt gäddan..
Stämmer! Samma gata är för bra för att vara ett sammanträffande. Känns som 99,99 % chans att vi är rätt ute.
Citera
2023-11-14, 17:34
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Stämmer! Samma gata är för bra för att vara ett sammanträffande. Känns som 99,99 % chans att vi är rätt ute.
Yes, skulle säga att han är så gott som identifierad.
Äger en Mercedes-Benz enligt Ratsit, så visst är det gäddan på bilden.
Citera
2023-11-14, 17:38
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Yes, skulle säga att han är så gott som identifierad.
Äger en Mercedes-Benz enligt Ratsit, så visst är det gäddan på bilden.
Han bodde dock inte på den gatan när ofredandet skedde utan flyttade dit under 2023. Märkligt att man väljer att flytta till den gata där man tidigare ofredat någon sexuellt och dömts för det. Men just därför kanske han ändå kan ha haft en koppling till adressen redan 2022. Det är också rimligt att han flyttar efter uthängningen.

Edit: Dock är det ju gäddan som står där med sin nya fina Mercedes C200 AMG Line. Klart som fan han är identifierad!
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-11-14 kl. 17:41.
Citera
2023-11-14, 17:52
Medlem
HassanVonEssens avatar
Rebus för Röntgenpedofilen #256 kommer här:

Förnamn: Ett dubbelnamn men med mellanslag mellan de två namnen. Dubbelnamnet innehas av meteorologen på SVT med efternamnet Åberg, han med krulligt hår och glasögon.

Andranamn och efternamn: Samma som för- och efternamn på den svenske boxaren som kallades "Ingo" och slogs mot Floyd i Yankee Stadium.

Gatuadress: Motsatsen till Södra + Kungsgatan.

Födelsedatum: Norges nationaldag.

Edit: Yes, nu är han 110 % verifierad. Hans visningsbild på Whatsapp är nämligen samma som den han skickade till vad han trodde var ett barn:

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/07/received_1019579402788724.jpeg
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-11-14 kl. 18:06.
Citera
2023-11-14, 18:16
Medlem
HassanVonEssens avatar
Lista på oidentifierade gäddor. Uppdaterar i hopp om att nytt blod kanske har koll på någon av nedanstående groomare. Vet du vem någon av dessa personer är? Skapa en rebus eller skicka ett PM!

Dagens uppdatering: Röntgengäddan #256 och "I de grönaste buskarna..." #131 är nu identifierade och har tagits bort från listan.

Onumrerade gäddor, sorterade efter Dumpens exakta rubriker:

Den flyende mannen (napp igen) - Stockholm, Kista
Enkel resa till polisstationen (napp igen) - Stockholm, Jakobsberg
Garderobspedofilen - Kvidinge, Örkelljunga
Håll tungan i mun Micke (napp igen)* - Sickla, Kungsbacka, Södertälje
Mannen som hade bråttom till nästa dejt (napp igen) - Enköping
Mannen som inte hann raka sig (napp igen) - Lund
Ännu en morfar ute och jagar barn (napp igen) - Falun

Numrerade:

#122 Micke hade inte förstått att hålla tungan i mun*
#123 Darth pratar i telefon - Degerfors
#132 Standardgäddan - Mölndal, Göteborg
#147 Gädda med kroppsdelar - Bromma, Stockholm
#160 Fackbody - Stockholm, Solna
#162 Mr Mouthful - Göteborg, Hjällbo, Onsala
#166 Vill barnet se min snabel - Södertälje
#167 Dramagäddan - Stockholm, Söderförort
#168 Jönköpingstomten - Jönköping, Månsarp
#171 Instagrammannen - Stockholm, Bålsta, Gullmarsplan
#182 Big Chikour - Lund
#191 Gäddjoggen - Göteborg
#210 Våldsam ex-polis ville se om han klickar med barn - Stockholm, Mariatorget
#223 Gäddan som simmade över sundet - Malmö, Köpenhamn
#226 Skulle bara träffa Bengt - Helsingborg
#245 Boss-gäddan - Göteborg, Varberg
#255 Gäddmockasinen - Eskilstuna
#264 Mys under filten - Göteborg, Tynnered
#273 Gustavsbergsgäddan - Stockholm, Gustavsberg
#274 Snabbgäddan - Stockholm, Söderförort
#294 Vällingbyvreden - Stockholm, Vällingby
#300 Trehundrade gäddan - Norrköping
#305 Det vispar i kalsongen - Kristianstad

*Micke har konfronterats vid två tillfällen men är fortfarande oidentifierad.

Totalt: 30 oidentifierade gäddor.

Listan finns länkad längst ner till höger i min signatur.
Citera
2023-11-14, 18:38
Medlem
Hegamons avatar
Hur kommer det sig att BajsHank nr 292 beskrivs som kul? Vad är roligt med han? Han är förvisso som en lärare från mellanstadiet men rolig?
Citera
2023-11-14, 18:39
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KebabbenLarsson
Jag har under sommaren sett Janne tillsammans med den där gubben som hade hårdrock som handikapp ett flertal gånger. Detta i nordvästra Skåne.
Dom verkar både vara vänner samt jobbar ihop.
De senaste månaderna kan jag dock inte svara för.
Tack för info.
Det låter ju lite udda, trodde Janne mest häckade på sitt seniorboende och beklagade sig vid kafferepet med Agda.
Vet du vad dom jobbar med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in