Citat:
Ursprungligen postat av
Wolfmotherrocker
Haha men det låter ju som en dålig komedifilm? Tror inte LD är så dum att hon ligger med karatetränaren i sitt hem, där man och barn kan kliva in när som helst.
Ponera att hon var otrogen med barnens karatetränare och hennes man kliver in mitt i akten: varför skulle umgänge och karateträning fortsätta som vanligt efter att otroheten slagit sönder deras äktenskap? Och varför skulle mannen och karatetränaren följa varandra på instagram? Lol.
Angående Fayme så är det konstigt att hon och LDs man (exman) tidigare följde varandra på instagram och umgicks (ihop med LD) men nu avföljt varandra. Tror absolut något har hänt.
Exakt, om karatetränaren var anledningen till (den första) separationen så borde hela familjen tagit avstånd från honom när de försökte lappa ihop äktenskapet.
Generellt så tycker jag LDs man (exman) verkar haft det rätt soft. Tycker mer synd om Faymes kille, han verkar bara pendla mellan arbete och familj.
Det är nog lite tack vare pengarna som Oskar har det ok. Det ger viss trygghet. Fayme har det tuffare med ekonomin. Och ändå köper de nytt hus när räntorna går upp… dessutom ett gammalt hus med mer underhållsbehov.
Sen har väl varken Faymes eller LD:s män brytt sig så mkt om livet i stort, utan de har varit rätt nöjda med att kvinnorna har styrt o de sluppit tänka. Bara levt på.
Jag upplever iofs att Oskar blommat ut på sistone och insett att han kan forma sitt eget liv och är en egen person och inte bara behöver följa i Natasjas fotspår. Vilket jag tror stressar N enormt… hon har inte kontroll längre.
Iofs tufft om ens liv man är van vid faller ihop, men relationer handlar om kommunikation, uttrycka behov, lyssna på varandra etc och inte bara gorma och härja. Sen har Natasja inte haft den enklaste uppväxten, hon har aldrig lärt sig detta….
Dock tycker jag det är töntigt med de i tråden som snackar om socanmälningar. Det är inte berättigat.