Citat:
Ursprungligen postat av
Wolfmotherrocker
Tror väl INTE hon var otrogen med karatetränaren? Hela familjen har ju umgåtts med honom, och både LD och hennes exman följer karatetränaren på Insta. Tvivlar extremt på detta rykte.
Dock undrar jag vad som hände med Fayme och LDs exman? Faymes kille hängde ju mycket med Oscar men verkar som det skar sig mellan Fayme och Oscar. Kanske blev jobbigt för Fayme att hennes kille började umgås med andra än familjen?
Nu har jag grävt lite i tråden. Inlägg 1189 berättar att hon hade hoppat i säng med någon karl och att Oskar kom hem och hittade dem två tillsammans. Som sagt, trådsanning/anonym källa på internet och man bestämmer själv vad man vill tro. Jag väljer att tro på det.
Fayme och LD hänger väl inte heller så mycket mer och eftersom Oskar och Herr Fayme antagligen enbart är vänner genom sina respektive är det väl naturligt att de slutar ses. Det blir ju ofta så vid skilsmässa, vissa personer faller bort. Ser inget konstigt med det. Faymes och LDs förhållande, eller brist på densamma är dock mer intressant.