2023-11-12, 13:19
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Ett av de sjukaste och mest verklighetsfrånvända inläggen någonsin. Grattis.

Vi lever i en bättre tid än någonsin, extremt välmående samhällen (dock just nu en konjunkturdipp efter 10 goda år). Fantastisk ekonomi, välfärd och livsglädje bland befolkningen.

Nja, det var ju också verklighetsfrånvänt.
Vi (svenskarna) är ett folk i sorg.
Citera
2023-11-12, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMS-Halland
Jag är inte ute efter att provocera någon eller ens nationalismen som sådan. Däremot efter att få slut på den nationalistiska pöbeln. Det gäller även vänstern i den mån de inte respekterar människovärdet.
Endast goda människor, goda i hjärtat, får mina sympatier och mitt stöd. Resten kan förvänta sig vad jag kanske känner för en dag.

Vem fan bryr sig om dina sympatier? Egotrippade bajsunge...
Citera
2023-11-12, 14:01
Avslutad
Slutat titta på all form av nyheter sista tiden pga det bara är extremt negativa sådana både inrikes och utrikes. Fast naturligtvis sanna i hög utsträckning. Skärmat av mig från detta. Det finns ingen anledning sänka tid på detta. Visst ibland slänger de in lite små nyheter för godhetsknarkare. Men det är ju bara PK.
Citera
2023-11-12, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Precis.

Och nu är dom så många att det redan är
kört för er
Tyvärr tror jag du har rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av bonden555
Jag är själv inte svensk, och funderar på att lämna och planerar inför det inom 10 år, eftersom det finns risk att det blir otrevligt med repatriering, folkmord, MedMera.

Jag tror Europa tagit emot så mycket invandrare pga västerländska modellen om evig tillväxt, konsumtion , kvinnor ska jobba och inte skaffa barn, och då behöver man ta in mer immigranter för att bära upp skithåls ekonomierna. Allt blir då som usa och Sydamerika med kriminalitet, mixad underklass och en vit elit

Men nu börjar vindarna vända och nationalisterna har börjat säga ifrån. Hur mycket makt får dom?
Sverige hade hög nativitet ända fram till slutet på 80-talet, 2,1 barn per kvinna, innan migrationshelvetet exploderade.

Du pratar om en vit elit. Fråga dig istället varför eliten inte består av araber, svarta och andra icke-vita. Fråga dig även varför organisationer och samhällen får svårigheter där utomeuropéer kommer in.

Det handlar om kultur, förmåga, attityd och vilja.

Det svenska samhället blir alltmer skevt. Det finns delar som är välmående och så finns det delar som är sjuka. Likt cancer så sprider sig det destruktiva och sjuka allt snabbare. Cancersjuka som får metastaser har ofta inte lång tid krav i livet, trots att det finns delar av kroppen som inte alls är sjuka. Det kan finnas delar av kroppen som är välmående och ändå dör patienten.

Det är detta vi ska tänka på när vissa påstår att Sverige och det svenska samhället mår bra.

Sveriges, och för all del Europas, förutsättningar är annorlunda än på många andra stället på jorden. Klimatet är den viktigaste. I Sydamerika, arabländer och i Afrika går det att överleva på det som skogen och naturen ger. Några sådana naturliga resurser året om finns inte någonstans i Europa.

Det gör det svårt för majoriteten utomeuropéer att överleva i Europa och andra länder med kalla vintrar på egen hand om de fortsätter att leva så som de gör idag.

Alla med lite förmåga till konsekvensanalys förstår att det inte kommer att gå så bra för stora grupper migranter när samhället inte längre förmår att göda dem. Hela västvärldens välfärdssystem är hårt ansatta och sprickorna blir allt större. I Sverige närmar vi oss en punkt där inte ens Stockholm längre går på plus. Frågan är hur länge vi kommer att kunna låna mer pengar för att fylla välfärdshålen och vad som händer när lånekarusellen tar stopp.

Polischef efter polischef varnar och ändå fortsätter majoriteten politiker i samma riktning, fastän deras handlingar har svåra negativa konsekvenser för etniska svenskar, invandrare som migranter.
Citera
2023-11-12, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prdtr
Tyvärr tror jag du har rätt.

Skandinavier har frodats i motgångar och numerära underlägen sedan bronsåldern. Ingenting är förlorat.
Citera
2023-11-12, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Ett av de sjukaste och mest verklighetsfrånvända inläggen någonsin. Grattis.

Vi lever i en bättre tid än någonsin, extremt välmående samhällen (dock just nu en konjunkturdipp efter 10 goda år). Fantastisk ekonomi, välfärd och livsglädje bland befolkningen.
Varsågod.

Skulle du vilja utveckla uttrycket "fantastisk ekonomi"?
Citera
2023-11-12, 14:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nordsj
Vem är du? Varför är du i mitt land. Saknar du ett eget månne, din lilla parasit.? Vi har en stabil folk. Vi ligger stabilt på 6 miljoner. OM det går ned, så går det upp sen. 7 miljoner skulle vara perfekt. SÅ Nu ska jag ut och hitta en brutta! : ) 2 barn räcker för mig.
Åh nej blev du ledsen nu?

Fertilitetstalet på svenska kvinnor är knappast något att skryta om heller...
Citera
2023-11-12, 14:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Nja, vi är fostrade att visa hänsyn. Att själva inte ta plats, att inte tro vi är något. Men, samtidigt kan svenskarna vara otroligt effektiva och ha förmågan samarbeta i lokala grupper och nationellt.
Och de ”gubbar och kärringar” som kommer dö, är just de ”sosseröstare” som håller fast vid Olof Palmes mångkultur-ideal.
Och den nya generationen är typ 50 procent blattar som kommer rösta S+V+Nyans

Lycka till...
Citera
2023-11-12, 14:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jaså, en av dina "vänner" alltså?
Du kan inte ens svara på mitt inlägg...

Du som säger dig vara medveten om Israel, judar, sionister och ditten och datten går och lägger din tilltro på en snart 80 årig populistgubbe som själv hejar på Israel... hahaha
Citera
2023-11-12, 14:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Svenskar är inte konflikträdda. Vi väljer bara våra strider.

Vi är inte som blattar och negrer som blir aggressiva och våldsamma över småsaker.
Påminn mig när inbördeskriget börjar...
Citera
2023-11-12, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valutakonto
Det som händer i Sverige (och övriga västvärlden) idag är på många sätt en reaktion mot andra världskriget. Det är en överreaktion mot nazismen och fascismen, och mångkultur-ideologin är nog så långt borta man kan komma från nazismen och fascismen. Men vi kan alla se att mångkultur-ideologin inte fungerar. Människor är tribalistiska och det går inte att komma ifrån det och att förneka verkligheten slutar aldrig bra. Det kan vi se här i Sverige 2023.

Svenskar borde fokusera på att bygga upp etniska nätverk igen. Dessa förstördes under sossarnas folkhem och staten ersatte de många kommunala band som höll ihop det svenska samhället. Dessa kommunala band försvagades också av industrialismen men det var folkhemmet och välfärdsstaten samt sekulariseringen av Sverige som gjorde mest skada.

Dessa etniska nätverk måste vara funktionella och inte bara rent politiska. De måste hjälpa till med allt från jobbsökande och politiskt organiserade till att fungera som kommunal mötesplats och som ett sätt för svenskar att skydda varandra från kriminella invandrargäng.

Det kommer finnas svenskar som inte bryr sig tillräckligt mycket om andra svenskar och Sverige och som drar från Sverige och aldrig mer är involverad med andra svenskar. Dessa måste man ignorera. Det finns sådana här folk inom varje etnisk grupp (självhatande judar är ett exempel). Svenskar som aktivt arbetar mot svenskarnas intressen måste ses som mindre än mänskliga. Dessa ska man se som parasiter som inte har något värde. Detta är väldigt viktigt.

Hat är väldigt viktigt. Hat mot andra grupper, hat mot svenskar som är självhatande, hat mot svenskar som advocerar mot svenska intressen (svenskar som är vänster eller som är för invandring och mångkultur). Svenskar utsätts dagligen för hatbrott och detta uppmärksammas mer och mer fastän media försöker dölja det och svenskarna måste använda detta för att utveckla ett hat mot dessa grupper samt en offermentalitet. Det låter kanske dåligt, men en offermentalitet är väldigt positivt eftersom om man ser sin grupp som offer så är man villig att göra allt för att få hämnd och det ökar tribalismen inom gruppen och ger tribalismen legitimitet. Ett exempel på en framgångsrik offermentalitet kan man se hos judarna.

Om svenskarna gör allt detta: utvecklar en offermentalitet, utvecklar ett hat mot invandrare (och andra etniska grupper mer allmänt samt svenskar som är anti-svenska), och organiserar sig och skapar etnocentriska organisationer som successivt sedan infiltrerar samhället... då kan svenskarna ta tillbaka Sverige och bli mycket starkare än någonsin tidigare.

Detta är naturligtvis en stor utmaning och ingen kan säga vad som kommer att hända i framtiden. Det är bara idioter som tror att dom kan förutse hur världen kommer att se ut om 50 år. Med det sagt, svenskarna har en bra chans att ta tillbaka Sverige men det börjar med oss nu. Först måste svenskarna ändra sin mentalitet och sedan måste vi organisera oss. Börja igår med det.

Vi behöver skapa en religion som håller ihop oss. Oavsett var vi än är i världen så måste rasen stå i centrum och gruppens bästa gå före individens. Indoktrinering från ung ålder. Var inte Hitler inne på att vi ursprungligen kom från Atlantis? Kanske bygga vidare på det?
Citera
2023-11-12, 14:55
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravensheld
Sverige går att bevara svenskt ändå, om SD får mer makt i regeringen.

Hur tänkte du där? Afs eller NMR håller inte med dig om det. På vilket sätt bevarar SD svenskt om man ändå tar in invandrare eller om man vill vara kvar i EU osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in