Citat:
De tar inte emot dem eftersom Sverige varken sätter press på den som ska utvisas eller mottagarlandet. Viljan att utvisa saknas just nu. När den infinner sig så kommer mottagarlandet ta emot allt vi skickar. Skulle de mot förmodan inte göra det så köper vi medborgarskap i tredje land. 100% oproblematiskt.
Citat:
Spanien börjar dessutom "falla" de med, även om det inte är lika illa som i Sverige.
Citat:
Än är det inte för sent.
* Upprätthåll segregationen
* Riv alla gångbroar över E4/E18
* Förbjud mixade skolor och förskolor
* Tillåt burka i offentliga sektorn
* Bygg fler moskéer i utsatta områden
* Skärp gränskontrollerna
Den som inte förstår sambanden mellan första punkten och övriga får tänka ett varv till.
* Upprätthåll segregationen
* Riv alla gångbroar över E4/E18
* Förbjud mixade skolor och förskolor
* Tillåt burka i offentliga sektorn
* Bygg fler moskéer i utsatta områden
* Skärp gränskontrollerna
Den som inte förstår sambanden mellan första punkten och övriga får tänka ett varv till.
Varför skulle man tillåta burka i offentlig sektor? Enda jag kan hålla med om är att upprätthålla segregationen till de repatrieras.
Haha, du får väl se för fan.
Citat:
Har tysk media, franska militären, franska inrikesministern, svenska nationalekonomer som i decennier jobbat i statlig tjänst talat om inbördeskrig i 30 år? Det har jag missat. Nåväl, de som talade om inbördeskrig för 30 år sedan kunde nog inte ens i deras värsta mardrömmar föreställa sig det vansinne våra politiker skapat.
Citat:
Saker och ting kan ändras riktigt snabbt och just nu ser vi ju att nationalism ökar i stora delar av Europa. Folk blir liksom mer radikaliserade för var dag som går och denna pk-mentalitet kommer så småningom att försvinna. Då spelar det nog ingen större roll om du är till och med 3e+ generations invandrare kan jag gissa på. Tror du om fler och fler får Kasselstrand-moments att man bryr sig om utlänningen fötts i Sverige? Vill inte ursprungsländerna ta emot dem? Okej. Då gör man som i Australien.
Så fort gammelmedia slutar fritera svenskars hjärnor/slutar ha relevans kommer vi nog se stor förändring. Frågan är när.
Så fort gammelmedia slutar fritera svenskars hjärnor/slutar ha relevans kommer vi nog se stor förändring. Frågan är när.
Instämmer. Just nu sker saker och förändringar riktigt fort. Medan kriget i Israel håller på så har FNs alla länder gått vidare och röstat igenom att WHO ska få utlysa pandemier. Det verkar dock vara en flerstegsprocess och den sista omröstningen sker i maj tror jag, men MSM rapporterar ingenting om det här. Som vanligt. Israel och judarnas frikort riskerar de förlora när det går upp för folk att de själva låg bakom attacken på Israel samt att de med övervåld rensar Gaza. Även om de trycker till Hamas rejält just nu så har de muslimska grannar som kommer radikaliseras. Både i Israel och i väst riskerar de just nu allt.