2023-11-12, 10:49
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Att livet var tuffare på stenåldern eller just efter ett världskrig är nog inte riktigt sakfrågan dock, utan att man som folk vill styra sitt egna öde, låta sina barn växa upp bland svenskar snarare än bland kriminella babbeklaner.

Politikerna bör givetvis inte göra något, de borde ställas inför rätta och avrättas.
Tror du på ödet? Då år vi genast i en annan diskussion.
Citera
2023-11-12, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMS-Halland
Jag håller med pga den jäkla äckliga människosyn som nationalister/rasister har. Straffet sitter skönt. Så underbart att ryggraden på asen är knäckt.

Det räckte med ungefär 2 klick för att få din kvinnosyn bekräftad. Snälla sluta gå på bidrag eller lämna landet för svensk är du iaf inte.
Citera
2023-11-12, 10:59
Medlem
Citat:
Jag håller med pga den jäkla äckliga människosyn som nationalister/rasister har. Straffet sitter skönt. Så underbart att ryggraden på asen är knäckt.

Vad är värst. Att skjuta mörda och våldta eller att kritisera de som skjuter mördar och våldtar?

Nu gnäller på rasister men Varför blir folk rasister? Jo för att mörka människor skapar mer kaos och beter sig sämre än vad vita är vana med.

Hur kommer det sig att blattar ofta våldtar tillsammans med sin egna släkt? Typ 2 kusiner går ut och våldtar lite casual sådär.

Sånt stör er inte. Det som stör er är när vita människor klagar på den svarta överrepresentationen i brott när de är en minoritet av befolkningen.

När Sverige inte är svenskt längre så kommer inget att fungera. Skulle blattar betala skatt när de aldrig gjort det innan? Eller skulle de hux flux lära sig att underhålla en modern stads infrastruktur när de inte ens kan bygga bra staket till fåren hemma?

Neger snälla. Ni lever här för att sionister vill förstöra väst. Ni är ett biologiskt vapen ämnat att förstöra allt ni vidrör.
Citera
2023-11-12, 11:05
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Ni har snackat om inbördeskrig i 30 år nu

Inget har hänt och kommer inte hända heller

För 15-30 år sedan fanns det inte 2 miljoner blattar och negrer i Sverige.
Citera
2023-11-12, 11:06
Medlem
Melker9889s avatar
Saker och ting kan ändras riktigt snabbt och just nu ser vi ju att nationalism ökar i stora delar av Europa. Folk blir liksom mer radikaliserade för var dag som går och denna pk-mentalitet kommer så småningom att försvinna. Då spelar det nog ingen större roll om du är till och med 3e+ generations invandrare kan jag gissa på. Tror du om fler och fler får Kasselstrand-moments att man bryr sig om utlänningen fötts i Sverige? Vill inte ursprungsländerna ta emot dem? Okej. Då gör man som i Australien.
Så fort gammelmedia slutar fritera svenskars hjärnor/slutar ha relevans kommer vi nog se stor förändring. Frågan är när.
Citera
2023-11-12, 11:10
Medlem
Citat:
Hur känner oftast kristna konservativa, främlingsfientliga eller bara nationalister att inse och nu rimligtvis förstå att Sverige aldrig igen kommer att bli svenskt, allt medan brottsvågorna sköljer över land och rike?
Snarare tvärtom då landet redan har flera miljoner icke svenskar och även om all fortsatt invandring hade upphört att ni ändå kommer att bli till en etnisk minoritet. Vilka är era känslor kring detta? Hur känner ni såtillvida ni inte lever i förnekelse?

Det känns bra!
Citera
2023-11-12, 11:13
Medlem
hjaelploskilles avatar
Kan tänka mig att de är extremt frustrerade men samtidigt är det ju lite deras fel, de har fört kampen på anonyma internetforum för att "yttrar man sig ute så blir man kallad rasist" och då accepterar man helt enkelt Sveriges undergång hahaha
Citera
2023-11-12, 11:19
Avstängd
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quackenbush
Njutningsfullt att läsa svaren. Folk vill inte ha er unkna skit och ni rasister förlorade. Härligt att se ångesten drypa mellan raderna.

Sverige är ett mångkulturellt land och det går inte att ändra på.
Du har rätt för en gångs skull. Så fort man blandat sig är det kört. Det går inte att o-göra.

En tröst i eländet är jatt jag är 55+ och har sett hur fint Sverige, och andra läder i Europa, varit och jag har kvar det minnet.

Tröst 2 är att alla länder har det likadant. T.ex existerar inte England längre. Det vanligaste förnamnet i England är Mohammed och det näst vanligaste Muhammed. I Londons school district är 70% av de som börjar i skolan muslimer.

Alla länder får helt enkelt gå över till USA-versionen. En smältdegel som enbart avgudar pengar och shopping.

Det finns bara Kina Japan och Sydkorea kvar. Och de länderna är så obeboeliga att de har världens största befolkningsminskning. Underligt är det.
Citera
2023-11-12, 11:21
Medlem
HomoDeuss avatar
Det nya Sverige växer fram. Dagens version är däremot inte slutprodukten. Tror att Sverige om 30 år ser helt annorlunda ut.
Citera
2023-11-12, 11:28
Medlem
Citat:
Hur känner oftast kristna konservativa, främlingsfientliga eller bara nationalister att inse och nu rimligtvis förstå att Sverige aldrig igen kommer att bli svenskt, allt medan brottsvågorna sköljer över land och rike?
Snarare tvärtom då landet redan har flera miljoner icke svenskar och även om all fortsatt invandring hade upphört att ni ändå kommer att bli till en etnisk minoritet. Vilka är era känslor kring detta? Hur känner ni såtillvida ni inte lever i förnekelse?
En bra fråga faktiskt.

Jag har väl svängt lite hit och dit i livet. Jag växte upp i en förort under 80- och 90-talet som ganska snabbt förvandlades från ett område med svenska arbetare, finnar och en och annan alkis till ett "invandrarghetto" på ungefär 20 år. I min ungdom fick jag ta mycket skit från invandrarbarn och ungdomar, kallad svennejävel, svennefitta osv, blev slagen och rånad (av invandrare eller deras barn). Det gjorde mig extremt fientligt inställd till invandring och invandrare (från MENA framförallt). Men på ett mer objektivt plan kunde man ju se vilken misär vi skapade åt oss människor som fick leva i dessa områden. Kriminaliteten ökade, skolan gick åt helvete, barn och ungdomar drev runt med ambitionen att vara tuffast i stan och langa knark, knappt hälften gick ur högstadiet med gymnasiebehörighet (idag är siffrorna ännu sämre).

Så jag vet inte riktigt vad jag är, men jag svarar:

På frågan om befolkningsutbytet, är det acceptabelt att vi ger upp vårt land till människor från andra länder och låter dem forma Sverige till sitt eget land, eftet sina seder och bruk? Personligen hade jag hellre sett att Sverige var ett land för svenska folket, att vi fått behålla det själva. Men å andra sidan verkar mina landsmän inte hålla med så man får helt enkelt acceptera det. Bollen har varit i rullning länge och det går inte att vända skutan; Sverige har totalt förändrats.

Känslan jag känner är väl sorg. Kanske inte så mycket för min egen del, utan för mina förfäder. Mina barn kommer aldrig förstå att detta landet en gång i tiden var svenskarnas självklara rätt att ha för sig själva, de kommer istället se det som att vem som helst har rätt att bo här, oavsett varifrån man kommer. Tiderna förändras, livet går vidare.
Citera
2023-11-12, 11:31
Medlem
Jag tycker det är bra. Vem fan skulle torka våra äldre i rumpan, köra runt oss i taxi när vi vill, städa hemma när vi inte orkar, hämta vår mat och så vidare?

Vi har importerat en helt ny klass av tjänstefolk till Sverige. Bidragen kan alltid strypas och då är det bara ut i skogen och plocka bär eller städa toaletter för invandrarna. Lite som när Saudiarabien tar in Afrikaner och Indier.
Citera
2023-11-12, 11:32
Medlem
Man skulle ju kunna vända på det och fråga hur det känns att vara väldigt tolerant gentemot invandring och kanske till och med vara för fri invandring och börja inse att just invandringen förstört Sverige, allt medan brottsvågorna sköljer över land och rike?
Känner man som invandringsvurmare och muslimkramare nu en stor skuld eller hur är känslorna?
Tror man fortfarande att vinsten kommer längre fram och att tidpunkten bara flyttats fram en tid?
Tror man att all brottslighet kan kopplas till socioekonomiska faktorer? Även då gängkriminalitet och gruppvåldtäkter?
Senast redigerad av Itoy 2023-11-12 kl. 11:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in