2023-11-11, 12:27
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squama
…Han är ju den enda gädda som har nåt i huvudet så därför står han kvar. Vilken miss om han bara lagt benen på ryggen som alla andra…
Ja precis, det kan ingen ta ifrån honom. Hank står kvar i shitstormen och tar emot allt. Like a boss! (Nåja ). Men ändå, kvar står han. Så mycket glädje vi gått miste om ifall han sprungit. Tack Hank!
Citera
2023-11-11, 12:41
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Intressant att läsa incestgäddans förundersökning. Hans desperata sökhistorik, och förhöret som inte riktigt går ihop va. Tyckte det kaxiga lilla äcklet förblivit oidentifierad länge, men tydligen hade någon skickat videon till hans chef ganska direkt efter publicering. Och nu får han skaka galler ett litet tag. Snacka om effektivt vapen Dumpen sitter på.
Citera
2023-11-11, 12:44
Medlem
Squamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Ja precis, det kan ingen ta ifrån honom. Hank står kvar i shitstormen och tar emot allt. Like a boss! (Nåja ). Men ändå, kvar står han. Så mycket glädje vi gått miste om ifall han sprungit. Tack Hank!

Hank är en krigare. Han frågar inte om nån dag utan drar till med TVÅ MÅNADER. Helt oslagbart.

Edit: som han lider. Varenda ord dom säger är som vigvattnet på satan i Exorcisten.
Senast redigerad av Squama 2023-11-11 kl. 12:51.
Citera
2023-11-11, 12:55
Medlem
Jag personligen tycker att #258 staysoft borde iaf hamna på top 15, man liksom ser en vuxen man förvandlas till ett barn. Händerna vet inte vad dom ska göra, blir bångstyrig när arbetsgivare nämns.
Livrädd när han får kortet utav Patrik.
Allt han ville ha va ju bara lite snopp stackaren🤢
Citera
2023-11-11, 13:03
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sooo-angry
Hahaha, lysande (och fängslande) berättelse. Man vill absolut höra mer. Du låter lika poetisk som Lysturken (tror jag det var?) som skrev en utmärkt beskrivelse/berättelse om Candymans hus (om hur "de sista dropparna av morgonsäden slogs av mot taket" osv). SÅ jäkla roligt. Läste om texten flera gånger och bara skratta så jag grät. Så jäkla sjukt- och roligt. Men jag tror lysturken blev avstängd. Förresten är jag inte en "Herr" - utan "Dam".
Ursäkta mig damen för val av fel pronomen.
Lysturken är ett litterärt geni och jag har flertalet gånger läst det han författat här i tråden!

Många av de här underligaste kufarna finns det någonting mörkt och diffust över som, tyvärr, är gräsligt underhållande. På samma sätt som exempelvis i ”Morran och Tobias” exponeras social misär, bara att det i Dumpens sammanhang är taget direkt ur verkligheten. Man tror knappt sina ögon över hur självinsiktsbefriade och knäppgöka vissa av dem är, något som inspirerar till målande beskrivningar.

Andra är tragiska och berör mig något så oerhört. Inte deras personliga öde utan sättet de förstör för deras anhöriga på. Jag läste exempelvis i tråden att #296:s bostad låg ute till försäljning och jag fick lov att titta. Vilket oerhört vackert hem hans sambo lagt timmar på att skapa och som hon nu tvingas sälja Jag hoppas verkligen hon har förstående människor i sin omgivning som tar hand om henne på bästa sätt.
Citera
2023-11-11, 13:37
Medlem
sunlesss avatar
#307. Syns inte på startsidan men det var ta mig fan en äcklig gubbe som ska hållas inlåst på livstid.
#308. Om han var 30 och inte 54 så hade det varit den fulaste 30-åringen jag har sett. Det efterblivna mongot gör sig alltså mycket mindre attraktiv för alla människor.
Senast redigerad av sunless 2023-11-11 kl. 13:42.
Citera
2023-11-11, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Ej samma person.
Jag vet, jag har jobbat på företaget ifråga innan jag bytte tjänst till utlandet.

även om det inte är samma person på bilder, kan du bekräfta om gädda 304 jobbar/jobbade där då?
Citera
2023-11-11, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Lista på oidentifierade gäddor. Uppdaterar i hopp om att nytt blod kanske har koll på någon av nedanstående groomare. Vet du vem någon av dessa personer är? Skapa en rebus eller skicka ett PM!

Onumrerade gäddor, sorterade efter Dumpens exakta rubriker:

Den flyende mannen (napp igen)
Enkel resa till polisstationen (napp igen)
Garderobspedofilen
Håll tungan i mun Micke (napp igen)*
Mannen som hade bråttom till nästa dejt (napp igen)
Mannen som inte hann raka sig (napp igen)
Ännu en morfar ute och jagar barn (napp igen)

Numrerade:

#122 Micke hade inte förstått att hålla tungan i mun*
#123 Darth pratar i telefon
#131 I de grönaste buskarna väntar gädda på barn
#132 Standardgäddan
#147 Gädda med kroppsdelar
#160 Fackbody
#162 Mr Mouthful
#166 Vill barnet se min snabel
#167 Dramagäddan
#168 Jönköpingstomten
#171 Instagrammannen
#182 Big Chikour
#191 Gäddjoggen
#210 Våldsam ex-polis ville se om han klickar med barn
#223 Gäddan som simmade över sundet
#226 Skulle bara träffa Bengt
#245 Boss-gäddan
#255 Gäddmockasinen
#256 Röntgengäddan
#264 Mys under filten
#273 Gustavsbergsgäddan
#274 Snabbgäddan
#294 Vällingbyvreden
#305 Det vispar i kalsongen

*Micke har konfronterats vid två tillfällen men är fortfarande oidentifierad.

Totalt: 30 oidentifierade gäddor.

Tack för eminent lista!!! Kanske ska förtydliga att numrerade gäddor är oidentifierade här på FB men att Dumpen har deras identiteter till skillnad mot dom översta gäddorna?
Citera
2023-11-11, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jo, jag tror också att många kan jämföras med gamla tidens flåsgubbar som ringde till Heta linjen och rakt ut i tomma intet väste "Är du kåt?" och inte brydde sig så mycket om ålder och knappt ens kön på den som hörde. Inte för att jag på nåt vis försvarar peddos som vill ha sex med barn men som du skriver så finns det ju nivåer i hell så att säga. Det där jävla aset från Jokkmokk som hade varit med i Robinson t ex. Fy satan vilken störd jävel.

Jag har inte läst igenom alla chattloggar, men nästan, mest på grund av att siten ibland är så rörig men jag tycker mig se ett mönster att det är lite mindre grooming när det kommer till bögloggarna. Kan kanske bero på att många av dem verkar vara singlar, inte vet jag. Men det är liksom lite mer pang på, det går snabbare att styra upp en träff. Har så klart läst några bögloggar där det har varit det här lirkandet, smörandet, gullandet och klassiska groomandet men annars verkar det inte vara lika mycket kärleksförklaringar och bilder på mat, husdjur och hem. Jag kanske inbillar mig? Är det nån annan som har noterat samma sak?

Vad gäller pang på är ju egentligen #307:s "Fittan först!" ett alldeles fantastiskt säg som man skulle kunna använda i många positiva sammanhang. Men nu har barometergäddan sabbat det.

Haha! Jag scrollade runt lite på siten igår och tänkte på det här inlägget. Såg en bild på nån som fotat sig i det där gräsliga grodperspektivet där absolut ingen i hela världen kommer till sin fördel. Minns inte vilket peddo det var men han hade turkos tröja och gåshakan flöt ut och ihop med dubbelhakan och han satt med halvslutna ögon och ljuset gjorde hudtonen likblek. Jag tror att det toppades med en okammad munkfrilla (eller så var det nån annan). Som du säger; hur i helvete kan man få för sig att en 14-åring tycker att det är fint och sexigt och skickar hearteyes som respons?!

Självinsikt anyone?

Årets gäddcitat vore kanske något? Nåt på det temat åtminstone. Du kanske har tagit med det redan och jag har missat det, men det finns ju några fantastiska citat som har droppats.

Om jag förstått saken rätt så är det lite så homosexuella män raggar på varandra. Är mer pang på än heterosexuell nätdejting som är mer av ett spel. Har förstått att på Grindr funkar det typ som "Jag är i närheten av dig, vill du komma upp och knulla?". Det är även mycket mer accepterat att äldre män är med yngre. Det ska finnas någon term för de som söker sådant till och med. Så det kan förklara varför det inte är lika mycket manipulation tror jag. De gäddor som söker småflickor är väldigt medvetna om att de gör fel, för Bög-gäddorna är det inte lika självklart. I deras kretsar är det vanligt, kanske till och med på den nivån att man själv var med äldre män i sina tonår helt utan att man tog illa vid sig av det?
Citera
2023-11-11, 14:32
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Jag hittar inte #308…stämmer den rebus som finns i tråden?
Citera
2023-11-11, 14:34
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Jag hittar inte #308…stämmer den rebus som finns i tråden?
Hittad..
Citera
2023-11-11, 14:50
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Om jag förstått saken rätt så är det lite så homosexuella män raggar på varandra. Är mer pang på än heterosexuell nätdejting som är mer av ett spel. Har förstått att på Grindr funkar det typ som "Jag är i närheten av dig, vill du komma upp och knulla?". Det är även mycket mer accepterat att äldre män är med yngre. Det ska finnas någon term för de som söker sådant till och med. Så det kan förklara varför det inte är lika mycket manipulation tror jag. De gäddor som söker småflickor är väldigt medvetna om att de gör fel, för Bög-gäddorna är det inte lika självklart. I deras kretsar är det vanligt, kanske till och med på den nivån att man själv var med äldre män i sina tonår helt utan att man tog illa vid sig av det?

Jo, det är ju lite så det funkar. Det går kvickt när det raggas på Grindr! Det har man ju sett när man står vid sidan av. Och visst är det så att det finns en mer socialt accepterad vurm för yngre i bögsvängen än det finns bland heterosexuella och flator. Grejen med twinks, björnar, daddies osv. Jag antar att det är vad det handlar om, kombinationen av en socialt accepterad (inte av alla givetvis) ungdomsdyrkan och att det går snabbare när män ska ses och ligga.

Kuriosa; för runt 15 år sen jobbade jag ihop med en av böggäddorna. Dock bara under en kortare period, jag började och han slutade ett par månader senare. Har inga större minnen av honom mer än att han var trevlig och enkel att ha att göra med på jobbet. En annan gammal kollega har haft mer kontakt med honom och hade honom i sina sociala kanaler men känner honom inte så pass bra att det går att rota runt i det där och kolla hur livet ser ut för honom nu. Personen funderade ett tag på om gäddan skulle plockas bort och avvännas. Och ja, så blev det ju eftersom man inte vill framstå som en peddokramare men det hade ju varit intressant att se vad som händer med en gäddas sociala medier.
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-11-11 kl. 14:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in