2023-11-11, 10:46
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squama
Man riktigt ser hur Hank tänker HELVETE vad dåligt detta blev. Sån perfektion med kan vi pausa det här?-kommentaren också. Han svarar nästan ”Nähä” innan Sara sagt nej.

Jag har sagt det förr, men jag kan faktiskt tänka mig att Hank ändå är ganska vältalig och skarp i vanliga fall. Typ om man bara sitter med honom och diskuterar världsläget över en kaffe så tror jag inte man hade fått intrycket att han bor på gruppboende för utvecklingsstörda.

Men den fullständiga PANIK som infinner sig när man inser att ens liv för evigt är förstört, den sänker förmodligen IQ:n rätt rejält och ens retoriska förmåga säger peace out och lämnar en själv kvar där med Patrik och Sara. Då är det inte så konstigt att man står där och svamlar i ett desperat försök att ta sig ur knipan. Är så jävla glad att han gjorde det och inte sprang därifrån bara.
Citera
2023-11-11, 11:03
Medlem
Någon som har info på gädda 266 den digitala neandertalaren? Vi ska inte glömma honom. Bor han kvar hade han familj?
Citera
2023-11-11, 11:18
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Jag har sagt det förr, men jag kan faktiskt tänka mig att Hank ändå är ganska vältalig och skarp i vanliga fall. Typ om man bara sitter med honom och diskuterar världsläget över en kaffe så tror jag inte man hade fått intrycket att han bor på gruppboende för utvecklingsstörda.

Men den fullständiga PANIK som infinner sig när man inser att ens liv för evigt är förstört, den sänker förmodligen IQ:n rätt rejält och ens retoriska förmåga säger peace out och lämnar en själv kvar där med Patrik och Sara. Då är det inte så konstigt att man står där och svamlar i ett desperat försök att ta sig ur knipan. Är så jävla glad att han gjorde det och inte sprang därifrån bara.

Ja det du säger stämmer nog rätt bra. Få gäddor är nog några intellektuella giganter, men det faktum att det faktiskt inte finns något att säga för att rädda situationen gör ju inte att de framstår som smartare direkt. Finns det något att säga som gör situationen bättre? Nej....de söker desperat efter en utväg men de vet ju vad de gjort och de vet att det finns bevis.

Klassikern "jag har blivit hackad" är nog ändå den bästa försvarslinjen jag sett....och den är verkligen inte bra då den mycket snabbt kan krossas utan problem, så det säger rätt mycket om vilken skitsituation de befinner sig i.

Faktum är ju att KarlT (napp 302) med den stora schlongen klarade sig bra mycket bättre än många andra genom att helt enkelt hålla käften stängd och bara stå och glo. Förmodligen en klen tröst för honom....men i detta läget KAN man inte vinna och den bästa taktiken är nog att hålla käften och springa därifrån utav bara helvete. Han såg trots sitt tysta gloende knappast mer utvecklingsstörd ut än de som svarar och diskuterar.
Citera
2023-11-11, 11:27
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ostkuken har fått jobb på nåt åkeri men är hemlös o befinner sig i Gbg, oftast i nån kyrka där det finns gratis mat eller på stadsbiblioteket där jag sett honom flera ggr, han raggar på
Där ser man. Tack för info! Intressant att han ändå fått ett jobb, om det nu stämmer som du säger. Jag gissar att du inte har frågat honom rakt ut om han jobbar eller inte? Hans tillvaro är jävligt tragisk, fy fan. Ingen tillstymmelse till intimhygien när han väl hade bostad. Hur kan det då se ut nuförtiden därnere? Det är inte ens ost längre, det är en hel Västerbottenpaj runt ollonet.

Citat:
Ursprungligen postat av SkivadFalukorv
Detta fick mig att utbrista i skratt på ett tyst pendeltåg kl 05.45 en lördagmorgon xD

Av någon anledning tänker jag bara på spirited away.. scenen när dom gluffsar i sig en jävla massa mat och förvandlas till feta grisar. Tackf för ett gott skratt
Haha! Har hänt mig mer än en gång på pendeln på väg hem från jobbet, dock när det varit ganska fullsatt. Den här tråden måste vara den roligaste någonsin på Flashback. Visst, det finns andra hejdlösa klassiker så som "Shakademus CV" och "Skratta när man inte får", men den här tråden är obetalbar över så många sidor. Det bästa är att man inte har några samvetskval heller över att skratta åt den här lyteskomiken då gäddorna verkligen förtjänar att bli hånade.

Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Nu var väl förvisso inte 308:an så stressig men det är så många gäddor som är high maintenance i chatten och surar när barnet inte svarar snabbt nog. "Tycker att du verkar lite frånvarande" Fatta om det hade varit en casual chatt mellan två vuxna som träffats på en dejtingapp och ännu inte har setts. Rödflagg! Rödflagg! Rödflagg!

Nu är han långt ifrån värst i det avseendet. Vet inte hur många hetsloggar man har plöjt igenom.

Hallå???
Hallå???
???
hjärta
hjärta
hjärta
???

Idioter som beter sig så där och själva inte ser hur muppigt det ser ut är ju svårt störda. Men bara att skriva att någon verkar lite frånvarande är jävligt oskönt. Krävande och anklagande. Innan man ens har träffats.
Du kan ju inte vara på riktigt. Finns väl ingen som tar steget ut och skickar en ansiktsbild innan man fått en bild på underlivet? Tänk efter lite nästa gång. Fittan först!

Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Andra ord som folk inte verkar veta vad de betyder är "björntjänst" och "lågoddsare", men jag ska hålla mig till topic och prata gädda.

Vi har en ettårsjubilar! En oidentifierad gädda med fallhöjd som verkligen skulle behöva få en rebus i tråden.

Mr Mouthful (Napp #162) Göteborg
https://dumpen.se/2022/11/10/mr-mouthful-napp-162-goteborg/

Han kallar sig Mattias Mouthful eller Bathdad. Möjligen gift, egenföretagare eller jobbar på företag som har kontor i kontorshotell i Askim. Kan bo i närheten av Redbergsplatsen. När det begav sig sökte jag på kandidater som bodde på adresser med postnummer 416 67, samt postnummer för angränsande områden, men utan resultat... Sara kallar honom "Göran" i videon. Enligt podd 33 stämde de träff i hjällbo. Han bor i Onsala eller Hovås enligt Patrik i denna podd. Vi får även veta att han är VD för ett företag.

Ja vem är denne jävel? Här är bilder på Mouthful-gäddan, hoppas någon känner igen honom.
https://imgur.com/a/inMbv1H

Edit: Färskaste fångsten har nr 308 och Mouthful har nr 162, så Dumpen har sanneligen växlat upp senaste året! 308-162=146 äckel på ett år. Snyggt jobbat!
För jävligt att ingen här har känt igen det där dryga flinet. Med tanke på all information vi har verkar det liksom inte vara ett helt hopplöst fall att lokalisera.
Citera
2023-11-11, 11:39
Medlem
PROLIFICs avatar
Läste Tömmar-Jannes chattlogg igen.

"Mmmm, ska lära dig allt om sex, när har du ägglossning då?"

Till en 13-årig tjej. Som att ett barn i den åldern har full koll på sin cykel. Men Janne tyckte att det var bra att barnet inte hade fått mens än för "då kan ja tömma utan fara för barn".

"Ska tömma flera gånger i dig. "

"Oj! Går det?"

"Ja då, fast de kommer nog bli lite kladdigt i trosorna är vi åker o äter "

Tömma först! Äta sen!
Citera
2023-11-11, 11:59
Medlem
whataboutisms avatar
Ja det här med berömvärda citat från chattloggarna är ju onekligen roande! Liksom de flesta andra har jag svårt att släppa allas vår Hank #292.

Utöver den monumentala ångest han uppvisar i den numera Oscarsnominerade konfrontationsvideon ger han i chattloggarna prov på synnerligen gentlemannamässiga uppvaktningsrepliker. Repliker som kan få vilket kvinnohjärta som helst att smälta (ironi). Föreslår att fler liksom jag under lördagskvällens besök på de mer högklassiga nöjeslokalerna provar en eller flera av nedanstående raggningsrepliker, samtliga torde ge vinst varje gång:

• ”Jag har nog för stor kuk 2 dm”
  • ”Har du provat att smörja in analt någon gång?”
  • ”Funkar när man är nyskiten”
  • ”Färg på trosorna nu?”
  • ”Har du känt på en kuk någon gång?”
  • ”Runkat av män?”
  • ”Ta en bild nu på din fiffi”
Citera
2023-11-11, 12:01
Medlem
Hörrni- ni har väl inte glömt bort denna pärla?! https://dumpen.se/2023/01/18/brevbararen-kommer-minst-en-gang-om-dagen-napp-185-sundsvall/

Brevbärar-peddot som har kärringfrilla och får panik när Sara och Patrik konfronterar honom. Han kör nästan på Sara och sedan håller på att krascha in i en snödriva- för att sedan köra iväg i panik med passagerardörren öppen. Så jäkla bra! (Bilderna i chatten är bra också- ocensurerade. ) Undrar hur det har gått för honom- någon som vet?
Citera
2023-11-11, 12:11
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sooo-angry
Hörrni- ni har väl inte glömt bort denna pärla?! https://dumpen.se/2023/01/18/brevbararen-kommer-minst-en-gang-om-dagen-napp-185-sundsvall/

Brevbärar-peddot som har kärringfrilla och får panik när Sara och Patrik konfronterar honom. Han kör nästan på Sara och sedan håller på att krascha in i en snödriva- för att sedan köra iväg i panik med passagerardörren öppen. Så jäkla bra! (Bilderna i chatten är bra också- ocensurerade. ) Undrar hur det har gått för honom- någon som vet?
Jag har ingen aning men det verkar ju vara något speciellt med högt peddoantal i just Sundsvallstrakten av denna artikel att döma. Brevbäraren är väl inkluderad i deras sammanställning gissar jag. Artikeln ligger bakom betalvägg så jag kommer inte åt den men kanhända är det någon här på fb som läst och kan berätta?
Citera
2023-11-11, 12:15
Medlem
HassanVonEssens avatar
Lista på oidentifierade gäddor. Uppdaterar i hopp om att nytt blod kanske har koll på någon av nedanstående groomare. Vet du vem någon av dessa personer är? Skapa en rebus eller skicka ett PM!

Onumrerade gäddor, sorterade efter Dumpens exakta rubriker:

Den flyende mannen (napp igen)
Enkel resa till polisstationen (napp igen)
Garderobspedofilen
Håll tungan i mun Micke (napp igen)*
Mannen som hade bråttom till nästa dejt (napp igen)
Mannen som inte hann raka sig (napp igen)
Ännu en morfar ute och jagar barn (napp igen)

Numrerade:

#122 Micke hade inte förstått att hålla tungan i mun*
#123 Darth pratar i telefon
#131 I de grönaste buskarna väntar gädda på barn
#132 Standardgäddan
#147 Gädda med kroppsdelar
#160 Fackbody
#162 Mr Mouthful
#166 Vill barnet se min snabel
#167 Dramagäddan
#168 Jönköpingstomten
#171 Instagrammannen
#182 Big Chikour
#191 Gäddjoggen
#210 Våldsam ex-polis ville se om han klickar med barn
#223 Gäddan som simmade över sundet
#226 Skulle bara träffa Bengt
#245 Boss-gäddan
#255 Gäddmockasinen
#256 Röntgengäddan
#264 Mys under filten
#273 Gustavsbergsgäddan
#274 Snabbgäddan
#294 Vällingbyvreden
#305 Det vispar i kalsongen

*Micke har konfronterats vid två tillfällen men är fortfarande oidentifierad.

Totalt: 30 oidentifierade gäddor.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-11-11 kl. 12:21.
Citera
2023-11-11, 12:18
Medlem
Cp-Spasmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Japp. Modern har två Fejsbok-konton, varav det ena (det äldre kontot) har samma efternamn som gäddan. Hon har en ny gubbe sedan en tid tillbaka.

Kan du länka till profilen eller skicka ett pm?
Citera
2023-11-11, 12:20
Medlem
Squamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139

Exakt. Är ju därför detta är fullkomligt och oslagbart. Bara när han kör ”hon sa hon var under tr, fjo, femton”. Han byter direkt till nya försök och riktar sig till Patrik. Lyssna gärna hur snabbt han säger ”ok”.

Så jävla bra. Han är ju den enda gädda som har nåt i huvudet så därför står han kvar. Vilken miss om han bara lagt benen på ryggen som alla andra.

Edit: som han fightas, Hank. Han är ju helt klart minst sjuk av 300+ gäddor och därför helt omöjlig sluta kolla på.
Senast redigerad av Squama 2023-11-11 kl. 12:28.
Citera
2023-11-11, 12:24
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Lista på oidentifierade gäddor. Uppdaterar i hopp om att nytt blod kanske har koll på någon av nedanstående groomare. Vet du vem någon av dessa personer är? Skapa en rebus eller skicka ett PM!

Onumrerade gäddor, sorterade efter Dumpens exakta rubriker:

Den flyende mannen (napp igen)
Enkel resa till polisstationen (napp igen)
Garderobspedofilen
Håll tungan i mun Micke (napp igen)*
Mannen som hade bråttom till nästa dejt (napp igen)
Mannen som inte hann raka sig (napp igen)
Ännu en morfar ute och jagar barn (napp igen)

Numrerade:

#122 Micke hade inte förstått att hålla tungan i mun*
#123 Darth pratar i telefon
#131 I de grönaste buskarna väntar gädda på barn
#132 Standardgäddan
#147 Gädda med kroppsdelar
#160 Fackbody
#162 Mr Mouthful
#166 Vill barnet se min snabel
#167 Dramagäddan
#168 Jönköpingstomten
#171 Instagrammannen
#182 Big Chikour
#191 Gäddjoggen
#210 Våldsam ex-polis ville se om han klickar med barn
#223 Gäddan som simmade över sundet
#226 Skulle bara träffa Bengt
#245 Boss-gäddan
#255 Gäddmockasinen
#256 Röntgengäddan
#264 Mys under filten
#273 Gustavsbergsgäddan
#274 Snabbgäddan
#294: Vällingbyvreden
Det vispar i kalsongen

*Micke har konfronterats vid två tillfällen men är fortfarande oidentifierad.

Totalt: 30 oidentifierade gäddor.
Tack för dina listor!
jag hade inte sett #171 Instagram-mannen tidigare och noterade att han greps av polis (pga att han spridit övergreppsbilder på Insta) i december 2022. Det borde finnas loggat någonstans om det gick vidare, vilket är troligt. Stockholms tingsrätt antar jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in