Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Tror det är mycket det, det är i mångt och mycket isolerade och sexuellt frustrerade män som sitter och runkar och går igång på att få minsta lilla mänskliga kontakt.
Har varit på internet sedan jag var ett barn, såna här gubbar har alltid funnits. Det är välkänt bland ungdomar som är med på dessa communities att det finns. Förr var det sidor som Kamrat, det fanns också chattrum. Man kunde hitta brudar att lägga till på MSN. De blir överösta med kåtgubbar så fort de reggar ett konto. Många är nog inte pedofiler per definition, de skulle knullat med en halvdöd gammal 90-åring om det var det som erbjöds. För egen del ägnade jag mig ett tag åt att lägga till såna på en fejkad MSN där jag påstod mig vara en tonårstjej, och sålde camshows. Jag gav ut mitt eget kontonummer till och med, var aldrig rädd för att bli anmäld.
Många som fastnar i Dumpens fiske är riktigt fula gubbar. Sådana som tänker sig att de ska träffa en mamma med ett barn, som har massa barnporr på sina hårddiskar, farliga personer. Men i mångt och mycket är det tragiska gubbar som sitter hemma och drar gubbkuken i desperation. Inget riktigt barn hade gått med på att träffa dem, och barnen blir knappast traumatiserade för livet av att se en bild på en penis i en chatt. Minns när man var 14 och satt på typ chatroulette och fick se en gubbkuk i camen, man garvade bara.
Jo, jag tror också att många kan jämföras med gamla tidens flåsgubbar som ringde till Heta linjen och rakt ut i tomma intet väste "Är du kåt?" och inte brydde sig så mycket om ålder och knappt ens kön på den som hörde. Inte för att jag på nåt vis försvarar peddos som vill ha sex med barn men som du skriver så finns det ju nivåer i hell så att säga. Det där jävla aset från Jokkmokk som hade varit med i Robinson t ex. Fy satan vilken störd jävel.
Jag har inte läst igenom alla chattloggar, men nästan, mest på grund av att siten ibland är så rörig men jag tycker mig se ett mönster att det är lite mindre grooming när det kommer till bögloggarna. Kan kanske bero på att många av dem verkar vara singlar, inte vet jag. Men det är liksom lite mer pang på, det går snabbare att styra upp en träff. Har så klart läst några bögloggar där det har varit det här lirkandet, smörandet, gullandet och klassiska groomandet men annars verkar det inte vara lika mycket kärleksförklaringar och bilder på mat, husdjur och hem. Jag kanske inbillar mig? Är det nån annan som har noterat samma sak?
Vad gäller pang på är ju egentligen #307:s "Fittan först!" ett alldeles fantastiskt säg som man skulle kunna använda i många positiva sammanhang. Men nu har barometergäddan sabbat det.
Citat:
Ursprungligen postat av
139
Icke att förglömma alla tjocksmockar som tar selfie med kameran nedifrån, vinklad uppåt, så att dubbelhakorna exponeras i all sin prakt. Gubbar som ser så ovårdade ut som om de inte hade duschat sen -93 och trots det tänker ”jajemen, 100% rimlig respons” när den 14-åriga tjejen svarar typ ”ååhh va fiiin du är sötiiis!! 😍😍😘😘”
Skulle så gärna vilja lyssna på en intervju med en sån gädda där de djupgående får försöka förklara sina tankar och resonemang från början till slut. Absolut noll kritiskt tänkande.
Haha! Jag scrollade runt lite på siten igår och tänkte på det här inlägget. Såg en bild på nån som fotat sig i det där gräsliga grodperspektivet där absolut ingen i hela världen kommer till sin fördel. Minns inte vilket peddo det var men han hade turkos tröja och gåshakan flöt ut och ihop med dubbelhakan och han satt med halvslutna ögon och ljuset gjorde hudtonen likblek. Jag tror att det toppades med en okammad munkfrilla (eller så var det nån annan). Som du säger; hur i helvete kan man få för sig att en 14-åring tycker att det är fint och sexigt och skickar hearteyes som respons?!
Självinsikt anyone?
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
...
Årets gäddcitat vore kanske något? Nåt på det temat åtminstone. Du kanske har tagit med det redan och jag har missat det, men det finns ju några fantastiska citat som har droppats.