Citat:
Ursprungligen postat av
mamma40
ostkuken har fått jobb på nåt åkeri men är hemlös o befinner sig i Gbg, oftast i nån kyrka där det finns gratis mat eller på stadsbiblioteket där jag sett honom flera ggr, han raggar på
Där ser man. Tack för info! Intressant att han ändå fått ett jobb, om det nu stämmer som du säger. Jag gissar att du inte har frågat honom rakt ut om han jobbar eller inte? Hans tillvaro är jävligt tragisk, fy fan. Ingen tillstymmelse till intimhygien när han väl hade bostad. Hur kan det då se ut nuförtiden därnere? Det är inte ens ost längre, det är en hel Västerbottenpaj runt ollonet.
Citat:
Ursprungligen postat av
SkivadFalukorv
Detta fick mig att utbrista i skratt på ett tyst pendeltåg kl 05.45 en lördagmorgon xD
Av någon anledning tänker jag bara på spirited away.. scenen när dom gluffsar i sig en jävla massa mat och förvandlas till feta grisar. Tackf för ett gott skratt
Haha! Har hänt mig mer än en gång på pendeln på väg hem från jobbet, dock när det varit ganska fullsatt. Den här tråden måste vara den roligaste någonsin på Flashback. Visst, det finns andra hejdlösa klassiker så som "Shakademus CV" och "Skratta när man inte får", men den här tråden är obetalbar över så många sidor. Det bästa är att man inte har några samvetskval heller över att skratta åt den här lyteskomiken då gäddorna verkligen förtjänar att bli hånade.
Citat:
Ursprungligen postat av
PROLIFIC
Nu var väl förvisso inte 308:an så stressig men det är så många gäddor som är high maintenance i chatten och surar när barnet inte svarar snabbt nog. "Tycker att du verkar lite frånvarande" Fatta om det hade varit en casual chatt mellan två vuxna som träffats på en dejtingapp och ännu inte har setts. Rödflagg! Rödflagg! Rödflagg!
Nu är han långt ifrån värst i det avseendet. Vet inte hur många hetsloggar man har plöjt igenom.
Hallå???
Hallå???
???
hjärta
hjärta
hjärta
???
Idioter som beter sig så där och själva inte ser hur muppigt det ser ut är ju svårt störda. Men bara att skriva att någon verkar lite frånvarande är jävligt oskönt. Krävande och anklagande. Innan man ens har träffats.
Du kan ju inte vara på riktigt. Finns väl ingen som tar steget ut och skickar en ansiktsbild innan man fått en bild på underlivet? Tänk efter lite nästa gång. Fittan först!
Citat:
Ursprungligen postat av
Raymond-Chow
Andra ord som folk inte verkar veta vad de betyder är "björntjänst" och "lågoddsare", men jag ska hålla mig till topic och prata gädda.
Vi har en ettårsjubilar! En oidentifierad gädda med fallhöjd som verkligen skulle behöva få en rebus i tråden.
Mr Mouthful (Napp #162) Göteborg
https://dumpen.se/2022/11/10/mr-mouthful-napp-162-goteborg/
Han kallar sig Mattias Mouthful eller Bathdad. Möjligen gift, egenföretagare eller jobbar på företag som har kontor i kontorshotell i Askim. Kan bo i närheten av Redbergsplatsen. När det begav sig sökte jag på kandidater som bodde på adresser med postnummer 416 67, samt postnummer för angränsande områden, men utan resultat... Sara kallar honom "Göran" i videon. Enligt podd 33 stämde de träff i hjällbo. Han bor i Onsala eller Hovås enligt Patrik i denna podd. Vi får även veta att han är VD för ett företag.
Ja vem är denne jävel? Här är bilder på Mouthful-gäddan, hoppas någon känner igen honom.
https://imgur.com/a/inMbv1H
Edit: Färskaste fångsten har nr 308 och Mouthful har nr 162, så Dumpen har sanneligen växlat upp senaste året! 308-162=146 äckel på ett år. Snyggt jobbat!

För jävligt att ingen här har känt igen det där dryga flinet. Med tanke på all information vi har verkar det liksom inte vara ett helt hopplöst fall att lokalisera.