2023-11-11, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Han sitter på en fjollig häst på deras startsida. Vi har redan kommit fram till att de är en täckmantel för en satanistisk pedofilring.

Ej samma person.
Jag vet, jag har jobbat på företaget ifråga innan jag bytte tjänst till utlandet.
Citera
2023-11-11, 00:50
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Snyggt!

Så M-tatueringarna är alltså hans barn. Son 26 år och dotter 25 år.
Och de tre bor ihop, utan någon fru/mamma?
Undrar hur stel stämningen är där just nu. Fredagsmyset blev inställt gissar jag.
Japp. Modern har två Fejsbok-konton, varav det ena (det äldre kontot) har samma efternamn som gäddan. Hon har en ny gubbe sedan en tid tillbaka.
Citera
2023-11-11, 00:51
Medlem
baron-brazils avatar
100% fler nervklena pedofiler i det där företaget som 304an jobbar/jobbade på.
Är alla såna här hokus pokus företag lika sektiga?
Citera
2023-11-11, 01:59
Medlem
morbrostewarts avatar
Citat:

Det här måste vara en av de sämsta bilder jag sett en gädda skicka till en fiskare. Återigen blir jag helt golvad över hur verklighetsfrånkopplade de är när de fotar, granskar, samt skickar iväg en sån här bild i hopp om att "musen ska bli fuktig" (som han själv uttrycker sig)

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/11/Screenshot_20231110-181243_Drive.jpg

Tjejhänder, tantbröst och gubbmage då savar flickmössen.

Nailed it!
https://www.bildtagg.se/uploads/2023/315/3li9hvkxl7x2srv1nug64inr.png
Citera
2023-11-11, 02:15
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Hans sambo (fru?) VV skrev om det på Facebook för ca två timmar sedan.

Om du menar #308 är han det bara två barn som han är sammanboende med. Båda i åldern 20+ Osunt att bo hemma hos pappsen när de är 26 respektive 25.
Citera
2023-11-11, 02:32
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Om du menar #308 är han det bara två barn som han är sammanboende med. Båda i åldern 20+ Osunt att bo hemma hos pappsen när de är 26 respektive 25.

Tiderna har förändrats tyvärr.
Är övertygade om att de inte bor kvar värst länge.
Citera
2023-11-11, 02:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
RickiRomaRommin är nog van vid att komma undan lätt där han bor. Han har lärt sig valsa och lärt sig hur han ska spela sina kort för att få sympati. Och ber man om hjälp av förbigående så ska undsättningen komma direkt för det är det man är van vid i livet.

Men jag tycker nog ändå det är gränsfall att Dumpen borde ha struntat i denna publicering. Karln är helt klart det man en gång i tiden hade kallat imbecill. Man märker att Sara njuter av att pressa honom extra mycket för att få ut sanningsenliga svar, att spela på hans känslosträngar, då de flesta Dumpen konfronterar är normalintelligenta och därmed kapabla att upprätthålla en konsekvent lögn.
Hade missat denna gädda när det begav sig, såg han på tiktok idag.

Nåväl, vad är det som gör att du tycker att han ska få komma undan bara för att han är ett mongocp? Han vet att det han gör är fel, ändå gör han det. Därför får han ta konsekvenserna som alla andra gäddor, oavsett om han är utvecklingsstörd cpmongo eller inte.
Det låter nästan som att du tycker synd om han, vilket är helt åt skogen.
Att låta han komma undan utan konsekvenser är att möjliggöra hans snuskerier med barn och även att förminska allvaret i mongots handlingar.
Citera
2023-11-11, 02:50
Medlem
morbrostewarts avatar
308:s namn = "den bofaste’'.
Men som sagt, tiderna ändras.
Citera
2023-11-11, 05:52
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morbrostewart
308:s namn = "den bofaste’'.
Men som sagt, tiderna ändras.
Hahaha! Så jävla långsökt. Kolla upp fornnordiska betydelser av namnet. Men fantastiskt kul. Eller så är jag bara trött.

308 är en avtrubbad varelse. Orkar inte engagera sig i samtalet. Lika världsfrånvänd som alla andra grisar som fastnat i sin runkbubbla. Idioten tror han kan teasa en tonåring genom att lägga den förtvinade armen över sin jäsiga stressmage och hala ner täcket precis lagom så att man ska ana det stickiga pubishåret. Som att nån i hela världen någonsin trånat efter farbror Barbro.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-11-11 kl. 06:03.
Citera
2023-11-11, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Nån som har koll på vad den här gamla gäddan jobbar nånstans numera?

https://dumpen.se/2022/02/23/en-lina-bubblor-och-barn-napp-igen/

Han flyttade ju till Norrköping från Stockholm.

Jag såg även att Ostkuken har flyttat till Pajala:

https://dumpen.se/2022/02/05/mannen-med-osten-napp-igen/

ostkuken har fått jobb på nåt åkeri men är hemlös o befinner sig i Gbg, oftast i nån kyrka där det finns gratis mat eller på stadsbiblioteket där jag sett honom flera ggr, han raggar på
Citera
2023-11-11, 06:18
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ny gädda #308

https://dumpen.se/2023/11/10/54-ar-det-nya-30-napp-308-markaryd/

Ja, jävlar. Är 54, säger sig vara 30, har kropp som en 74-åring.

"Jag ligger nästan varje kväll och runka lite"
Citera
2023-11-11, 06:23
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha! Så jävla långsökt. Kolla upp fornnordiska betydelser av namnet. Men fantastiskt kul. Eller så är jag bara trött.

308 är en avtrubbad varelse. Orkar inte engagera sig i samtalet. Lika världsfrånvänd som alla andra grisar som fastnat i sin runkbubbla. Idioten tror han kan teasa en tonåring genom att lägga den förtvinade armen över sin jäsiga stressmage och hala ner täcket precis lagom så att man ska ana det stickiga pubishåret. Som att nån i hela världen någonsin trånat efter farbror Barbro.

Haha! Nog för att man är störd om man vill att ett barn ska hålla i ens snopp men skev sexualitet innebär ju inte per automatik att det estetiska sinnet helt har slagits ut. Hur kan man inte se hur osmaklig den där bilden är?! Oavsett vad och vem den är ämnad för är den ofräsch. Punkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in