2023-11-17, 20:15
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Alltså, detta är inget mindre än helt jävla fantastiskt!! En helt unik underhållning som aldrig skådats tidigare, glöm allt vad realityserier heter, när dumpen lanserades så slog de all annan media på fingrarna!
Här sitter fanskapet i triumf över sin tiktokkanal, han är riktigt nöjd med sig själv. Han firar och njuter med ett glas rose, det är fredag, och in dundrar dumpen . Denna otroliga livets kontrast, och allt detta får vi följa live, från att vara på topp och sitta och mysa till total katastrof!
Och för dumpens del skapas här en helt unik metaupplevelse! Att dumpens egna konfrontation samtidigt oavsiktligt fångas av gäddans egna inspelning. Det är så unikt att det borde ha en egen beteckning.

Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Haha, håller med! En av mina absoluta favoriter. Och så blir det som en extra krydda att Sara dyker upp och nästan låter så klämkäck och uppspelt på rösten, typ "tjo fadderittan, här kommer vi!"

Tajmingen med TikTok-Janne är helt oslagbar. Inte ens om man jobbade hårt för att försöka tajma en konfrontation skulle man kunna uppnå samma perfektion. Det vore i princip omöjligt. Han sitter alltså och FIRAR och NJUTER i sitt självgodaste läge och just i den stunden lyckas Dumpen få honom att livesända sin egen undergång. Den insatsen Dumpen gör är scenografiskt och dramaturgiskt genial och borde prisbelönas med både journalistpris och oscarstatyett.
Citera
2023-11-17, 21:00
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Med Pappagäddan får du både fajt och flykt i samma konfrontation.
Fascinerande kortväxt han är. Huvudet kortare än Sara tom.

https://dumpen.se/2022/10/28/pappagaddan-slass-napp-159-kalmar/

Haha! Ja, den där dvärgen! Han som är byggd som en pojke i femte klass. Förutom håret!

Jag har för mig att jag läst rubriker om att någon slagit Patrik/slagit telefonen ur hans hand. Är det gaysnuten man menar då? Eller det någon annan som gått till attack? Eller är det jag som minns fel?
Citera
2023-11-17, 21:04
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Gäddorna har ju fått mycket kritik här så jag tog mig friheten att skriva en ballad till deras ära.

Ber om ursäkt för mitt taffliga försök till poesi så här på fredagskvällen.

Melodi, en livstid i krig av Sabaton.

Här kommer den, är ni med?!

EN LIVSSTIL I KRIS!

"Jag åker hem och ser mitt liv försvinna bort
Min tid på Tiktok känns nu alldeles för kort
Helt utskämd är jag för att lusten pockat på
Det går åt helvete med frun det vet jag väl
Jag är ett pervo som gav mig ut på jakt
Men Dumpen vann!
För dickpics det kan, förgöra en man
Jag gav mitt liv för en fantasi
Vem chattar jag med?
Så se mig som slem, en loser, ett svin
Ett pervo, ett fån, för alltid ett as
Men vem sörjer mig?
Gick ut på snapchat men vilken katastrof
Där ute väntar Dumpen inte fjortismus
I chats där gäddor faller hörs ingen sång
Utmanat ödet för en sista gång
Åhhh...så....hemskt......
För Dumpen vann!

(Gitarrsolo)

Och när min chat har kommit ut
Vad händer då?
Frun lämnar mig
Får en idiot ett värdigt slut?

Få somna in
Försvinna bort
Och aldrig vakna

För dickpics det kan förgöra en man
Jag gav mitt liv för en fantasi
Vem chattar jag med?"

Osv osv.

Tack, jag hittar ut själv!

Tack, du är ju helt jävla underbar!!🥰🥇
Citera
2023-11-17, 21:22
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Hur går det för Hank? Någon som har koll pp om han bor kvar i sitt vita hus eller är han utkickad?

Han står kvar på samma adress iaf!
Citera
2023-11-17, 21:35
Medlem

https://dumpen.se/2023/11/17/mannen-som-tappade-bort-snoppen-napp-312-falun/
Citera
2023-11-17, 21:44
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411

Sicket jävla stresspåslag snubben har. Han vet inte var han ska ta vägen. Man får ge P & S att de blivit bättre på konfrontationerna. För ett år sen hade de jagat iväg den här snubben inom 10 sekunder och aldrig fått ur honom några svar.
Citera
2023-11-17, 21:48
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Sicket jävla stresspåslag snubben har. Han vet inte var han ska ta vägen. Man får ge P & S att de blivit bättre på konfrontationerna. För ett år sen hade de jagat iväg den här snubben inom 10 sekunder och aldrig fått ur honom några svar.
Ser du hur mysigt klädd han är; fleece, ficka för mobilen och en snabb mössa - klädd för funktion! Vilken nolla...
Citera
2023-11-17, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom

Det MÅSTE vara nån form av begåvningshandikapp på honom, asså chatten är ju bedrövlig
Citera
2023-11-17, 21:58
Medlem
Vad ÄR det med gäddor och deras bedrövligt vidriga pussmunnar 😁
Hur kan de tro att någon endaste människa skulle tycka deras pussmunsselfies är upphetsande?!
Att gäddorna skickar bilder på sin vidriga maskar mellan benen är en skrattretande grej, ingen vill se deras blindtarmsliknande tingestar. Men dessutom pussmun på det…ja, jösses! 💋
Citera
2023-11-17, 22:04
Medlem
#312 var lätt att hitta på Facebook i alla fall. Namn, ålder och bostadsort som i chatten stämmer.
Citera
2023-11-17, 22:05
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ser du hur mysigt klädd han är; fleece, ficka för mobilen och en snabb mössa - klädd för funktion! Vilken nolla...

Han har nog en dålig ekonomi.
Citera
2023-11-17, 22:07
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Ett nytt fult jävla mongo som gör pussmunnar till det han tror är en 14-åring!
Han är kär…….och sen fram med kuken.
Tror att en grottmänniska har högre intellekt.

Trippel dos Cyanid, så vi slipper se fanstyget som skämmer ut hela mänskligheten!

Bengan, vilket mänskligt avskräde du är.

Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-11-17 kl. 22:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in