2022-04-21, 03:59
Medlem
Skurhinkens avatar
Sitt underliv.
Citera
2022-04-21, 04:33
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Sitt underliv.

Ett fertilt underliv och fysisk skönhet är kvinnans motsvarighet till kapital. Äldre kvinnor har också en funktion, glöm inte det. De kan sitta barnvakt och förmedla viktiga kunskaper och erfarenheter till de små liven... Hoppas bara att det är bra kunskaper... Jag hade själv en väldigt fin dagmamma när jag var omkring sju år gammal. Jag satt och käkade glass hemma hos henne, med hennes undulater som kraxade i bakgrunden. Hennes man var en finsk långtradarchaffis som var borta veckovis. Hon dövade kanske sin ensamhet med oss ungar?
Citera
2022-04-21, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Förut så hade kvinnan hand om hemmet. Städade, lagade mat, tog hand om barnen och sånt. Nu ska man ju dela på det, och hur många kvinnor kan laga mat egentligen? Av de kvinnor jag dejtat är det nog oftast jag som varit bäst på att laga mat. Städa verkar också vara lite så och så med. Så vad kan (eller borde) en kvinna erbjuda en man i ett förhållande i dagens Sverige?

"I dagens Sverige" borde du fråga tvärtom D
Citera
2023-11-11, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Och angående vad en kvinna tillför så svarar jag kärlek och ömhet.

Du glömde: drama, gnäll, skrik.
Citera
2023-11-11, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Sitt underliv.

Det enda en kvinna kan ge är hennes fitta. Exakt! Det var annat förr i tiden när kärnfamiljen fanns på riktigt. Det försvann under 50-talet.
Citera
2023-11-11, 10:01
Medlem
Någon att dela sitt liv med genom goda tider och dåliga tider. Vardagen blir mysigare, helgerna likaså. Man får mycket glädje av en relation och att kunna komma hem till någon. Det är därför t.ex inte alla kvinnor köper dansk sperma och fixar ungar på egen hand eller alla män köper indiska surrogatmammor. Många vill ha en partner i sitt liv för det ger mycket mer än ensamheten
Citera
2023-11-11, 10:46
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattare
Du glömde: drama, gnäll, skrik.

Hehehe, för egen del så har väl det mest uppkommit när de små liven hade hällt i sig brännvin. Men å andra sidan så undrar jag om det inte var värt det iaf då det på morgonen brukade resultera i en blandning av bakisknull och makeupsex som kunde vara riktigt hett.
Citera
2023-11-11, 11:39
Medlem
Ärligt tror jag det är det omvända, vad ska kvinnor med män till egentligen. Särskilt nu när dom kan fixa ungar själv t.o.m. vilket en man inte kan lika lätt.
Killar att ligga med kan hon ju fixa hur lätt som helst också eller nån sugardaddy om hon vill. Frågan är väl vad en kvinna ska ha en man till?
Citera
2023-11-11, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Det enda en kvinna kan ge är hennes fitta. Exakt! Det var annat förr i tiden när kärnfamiljen fanns på riktigt. Det försvann under 50-talet.
Kanske var pga den inställningen som kärnfamiljen sprack. Hon ville va mer än en fitta och valde ensamhet eller en man som tänkte lite större än så.
Citera
2023-11-11, 11:51
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Gnäll , drama , skrik , tjat , gnat, bråk om pengar , försök till att dominera och kuva , sexvägran om man inte lyder , skilsmässa , bouppdelning , familerätt , krav på underhåll för ungar man får träffa 1 gång varannan helg.

Detta är vad en kvinna har att erbjuda en man 2023.
Citera
2023-11-11, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pizzarelli
Gnäll , drama , skrik , tjat , gnat, bråk om pengar , försök till att dominera och kuva , sexvägran om man inte lyder , skilsmässa , bouppdelning , familerätt , krav på underhåll för ungar man får träffa 1 gång varannan helg.

Känner igen detta mycket väl.
Citera
2023-11-11, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pizzarelli

Ungefär så ja. Det ända positiva jag får ut av kvinnor är närhet, sex och tidsfördriv. Annars har jag det bättre på egen hand. För det jag nämner behövs en kk, inget annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in