2023-11-12, 00:02
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pizzarelli
Gnäll , drama , skrik , tjat , gnat, bråk om pengar , försök till att dominera och kuva , sexvägran om man inte lyder , skilsmässa , bouppdelning , familerätt , krav på underhåll för ungar man får träffa 1 gång varannan helg.

Detta är vad en kvinna har att erbjuda en man 2023.

Jag vet fan inte vad ni stoppar kuken i för något, men beskrivningen av slika saker ovanför är något som är främmande för mig. Klumpa inte ihop oss normala med skit ni väljer att knulla o dessutom avla med.
Citera
2023-11-12, 01:12
Medlem
I modern tid ingenting annat än sex. Vad ska man annars med en kvinna till? Öppna upp sig och "prata ut" om det som tynger ner en? Glöm det, hon kommer att använda det emot dig vid nästa tjafs och misshandla dig mentalt ännu mer.
Citera
2023-11-12, 02:17
fitta, that's it.. finns absolut ingen annan anledning varför man ska umgås med kvinnor.
Citera
2023-11-12, 03:08
Bannlyst
Man kan ta hand om mat o hem ihop e man kära o vill bilda familj tänker man ej vad man ska få av relation som du? Har du varit kär nån gång?
Citera
2023-11-12, 08:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Skulle snarare säga att det är män som har utmaningar att se vad de ska erbjuda i relationer när strukturen han betalar- hon sköter hushållet försvunnit. Sådana där bilder av 10 sidors CVt, fina bilen, fina klockan, det är män som projicerar sina egna tankar om vad som är värdefullt på kvinnor.

Lite samma som att många män verkar ha svårt att umgås med vänner bara för att umgås, det ska finnas en tydlig aktivitet som ska göras, annars fattar de inte poängen, så verkar somliga ha svårt att fatta hur relationer ska fungera om det inte finns ett tydligt utbyte av varor och tjänster mellan parterna. Det är ett autistiskt förhållningssätt till mänskliga relationer helt enkelt.
Jag tror många tjejer håller med om att det ger en motsatt effekt snarare än attraktivt beteende: det är jävligt bögigt helt enkelt att hålla på att fjolla med fina klockor, bilar och märkeskläder.
Citera
2023-11-12, 21:10
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Förut så hade kvinnan hand om hemmet. Städade, lagade mat, tog hand om barnen och sånt. Nu ska man ju dela på det, och hur många kvinnor kan laga mat egentligen? Av de kvinnor jag dejtat är det nog oftast jag som varit bäst på att laga mat. Städa verkar också vara lite så och så med. Så vad kan (eller borde) en kvinna erbjuda en man i ett förhållande i dagens Sverige?

Jag inser ju att det inte alla kvinnor är lika, men under mina femtio år så tycker jag att merdelen av de kvinnor jag träffat, haft svårt att få tummen ur. De fixar inte markservicen, utan sitter och googlar den perfekta städmoppen i stället. Ska man fixa mat lite snabbt eller få undan lite hemma, så har jag fått göra det. De kvinnor jag träffat har bara varit intresserade av långkok, festplanering och extravaganta inköpslistor. Det har alltid varit jag som sagt "Nu fixar vi gröt, så att vi får något i oss" eller "Ta på dig lite kläder, så åker vi och hälsar på morsan". De där enkla grejerna som gör att vardagen rullar på, det har liksom hamnat på mig.

Upplever på allvar att kvinnor nu för tiden mest bidrar med krav och förväntningar.
Citera
2023-11-12, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomplantfan
Sex några gånger i veckan. Ganska dyrt sex när man tänker på det och dessutom en hel del problem och gnäll.

Finns egentligen ingen rationell anledning till att stå ut med det.

Dyrt?
Citera
2023-11-13, 01:35
Bannlyst
Men skojar ni? Har ni era förhållanden bara för sex?

Citat:
Ursprungligen postat av Jolo81
Ärligt tror jag det är det omvända, vad ska kvinnor med män till egentligen. Särskilt nu när dom kan fixa ungar själv t.o.m. vilket en man inte kan lika lätt.
Killar att ligga med kan hon ju fixa hur lätt som helst också eller nån sugardaddy om hon vill. Frågan är väl vad en kvinna ska ha en man till?
Sant. En kvinna klarar sig dessutom utmärkt utan sex. Så desperata som män är de inte.
Citera
2023-11-13, 17:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jolo81
Ärligt tror jag det är det omvända, vad ska kvinnor med män till egentligen. Särskilt nu när dom kan fixa ungar själv t.o.m. vilket en man inte kan lika lätt.
Killar att ligga med kan hon ju fixa hur lätt som helst också eller nån sugardaddy om hon vill. Frågan är väl vad en kvinna ska ha en man till?
Vad sjutton erbjuder en man i dagens samhälle en kvinna?

Det är välkänt att män har mer tid till sina hobbies och att kvinnor drar ett större lass hemma än männen. Män är inte så manligt husliga. Kanske har de en zon i hemmet som de tar hand om, t ex grillen. Men i övrigt är det en förlust för kvinnor idag att leva med män.

Har hört om trötts tjejer som ledsnar på att killen sticker iväg och spelar paddel med polarna medan hon är hemma och plockar hans bajsiga kalsonger från golvet.

Ingen kvinna skulle säga att han erbjuder henne kuk. För det värderas inte så högt. Och när det inte gör det blir ni väl provocerade eller något, varför hade ni annars ifrågasatt kvinnor som säger att har bättre sätt att tillfredsställa sig på.
Citera
2023-11-13, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgyptiskKatt
Vad sjutton erbjuder en man i dagens samhälle en kvinna?

Det är välkänt att män har mer tid till sina hobbies och att kvinnor drar ett större lass hemma än männen. Män är inte så manligt husliga. Kanske har de en zon i hemmet som de tar hand om, t ex grillen. Men i övrigt är det en förlust för kvinnor idag att leva med män.

Har hört om trötts tjejer som ledsnar på att killen sticker iväg och spelar paddel med polarna medan hon är hemma och plockar hans bajsiga kalsonger från golvet.

Ingen kvinna skulle säga att han erbjuder henne kuk. För det värderas inte så högt. Och när det inte gör det blir ni väl provocerade eller något, varför hade ni annars ifrågasatt kvinnor som säger att har bättre sätt att tillfredsställa sig på.

De kan micra gröt när man behöver ha något i sig snabbt?
När min sambo frågar om jag vill ha en macka och jag svarar ja hämtar han bröd smör och ost så jag kan bre mackorna själv.
Citera
2023-11-13, 18:12
Medlem
lakritcs avatar
Barn på naturlig väg.
Citera
2023-11-13, 18:14
Medlem
Om de inte vill knulla.....gör ni verkligen rätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in