2023-11-11, 08:39
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...n-pa-ostermalm

Citat:
På listan finns också en tidigare FN-medarbetare och en före detta elitidrottare. En författare finns också med på listan, han har däremot inte åtalas eller lagförts. Men det genomgående på listan är att det finns män från alla samhällsklasser.

Patrik Jensen, chef på människohandelssektionen, säger till Aftonbladet att det pågår en större utredning kopplade till flera massagesalonger, och målsättningen är att alla ska lagföras.

– Vi har ett bra bevisläge. Alla de som känns vid att de har köpt sexuella tjänster bör känna sig oroliga.

Vilka är det som bör känna sig oroliga?
Citera
2023-11-11, 08:49
De som har swishat extra belopp och de som erkänner men orolig vet jag inte varför man skulle behöva känna sig. Sexköp är ju i nästan alla vanliga människors värderingar helt okej som tom kan skrivas in i ens CV.
Citera
2023-11-11, 09:06
Medlem
Varför delar ingen denna lista istället?

Vart hittar man den så man kan se ifall man könner igen lite folk?
Citera
2023-11-11, 09:08
Medlem
KingHisss avatar
Jag bor ju på Karlaplan och vet ju om att det köps sex till höger o vänster. Inget konstigt i sak. Nyfikna ytter Sverige är ju nyfikna, men de som vet de vet. Resten får vara nyfikna och skapa trådar här.

Jag kommer inte ingå på den listan män får inte fitta de ger kuk.

Det som yttern / hjon måste lära sig är att det som sker på K stannar på K. Jävla fattiga själar ni är.
Senast redigerad av KingHiss 2023-11-11 kl. 09:11.
Citera
2023-11-11, 09:29
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingHiss
Jag bor ju på Karlaplan och vet ju om att det köps sex till höger o vänster. Inget konstigt i sak. Nyfikna ytter Sverige är ju nyfikna, men de som vet de vet. Resten får vara nyfikna och skapa trådar här.

Jag kommer inte ingå på den listan män får inte fitta de ger kuk.

Det som yttern / hjon måste lära sig är att det som sker på K stannar på K. Jävla fattiga själar ni är.

Nu är det ju polisens lista så den har iaf ”läckt” hela vägen till Kronobergsgatan.
Citera
2023-11-11, 09:31
Medlem
Varför inte bara säga att man körde 90min massage istället för 30. Därav dubbel swish.
Citera
2023-11-11, 09:54
Medlem
KingHisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Nu är det ju polisens lista så den har iaf ”läckt” hela vägen till Kronobergsgatan.

Hotell Kronan heter det. Den Stationen ligger på på Bergsgatan eller Kungsholmsgatan. Men jag har överseende för din okunskap eftersom du är från vishan och ger dig bara en vinge.

Kronobergsgatan läcker inget till, det sprids
Citera
2023-11-11, 10:39
Medlem
När man söker sällskap, så är det cash som gäller. Gärna dollar, euro. Hur kan man vara så dum att Swisha... Högmod går före fall
Citera
2023-11-11, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell

Främst de som dubbel-Swischat som det verkar av liknande trådar från andra tillslag sista åren.
Utifrån sysselsättning blir nog ordningen:
Anställd, egenföretagare och minst risk pensionär.

De riktigt välbeställda bör ha låg risk men inte omöjligt kändispressen kan mangla ut någon enstaka men jag är tveksam någon rikskänd politiker sitter och svettas.
Citera
2023-11-11, 10:48
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell

Preskriptionstiden går ut tror jag i januari 2024 och polisen har fullt upp med annat så flertalet går säkra.
Citera
2023-11-11, 12:00
Medlem
fnskls avatar
Ligger listan uppe nånstans?
Citera
2023-11-11, 12:01
Medlem
Man får vara bra jävla dum om man ens öppnar käften till polisen om dom förhör en.

Det enda dom kan se är att man swishat, men dom vet inte vad det gäller och kan då heller inte dömma en för sexköp.
Jag har listan och det är betydligt fler kända namn än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in