2023-11-11, 12:30
Medlem
AA_Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Man får vara bra jävla dum om man ens öppnar käften till polisen om dom förhör en.

Det enda dom kan se är att man swishat, men dom vet inte vad det gäller och kan då heller inte dömma en för sexköp.
Jag har listan och det är betydligt fler kända namn än så.
Kan du dela med dig?
Citera
2023-11-11, 12:45
Medlem
Citat:
Man får vara bra jävla dum om man ens öppnar käften till polisen om dom förhör en.

Det enda dom kan se är att man swishat, men dom vet inte vad det gäller och kan då heller inte dömma en för sexköp.

Och författaren har initialerna JG eller? https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=gkpz6SF2rqc
Citera
2023-11-11, 13:50
Typiskt svenskt att bry sig om en sån skitgrej.
Citera
2023-11-11, 14:13
Medlem
IceEyess avatar
Invånarna på Östermalm är således inte mer begåvade än de på Västkusten eller i Sundsvall. Att använda Swish är som att råna en bank och sedan lämna kvar en lapp med namn och telefonnummer.
Citera
2023-11-11, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DogDog
Varför inte bara säga att man körde 90min massage istället för 30. Därav dubbel swish.

2x30=90 menar du😂
Citera
2023-11-11, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MLBT
2x30=90 menar du😂
Haha nej men 30 brukar ju vara mycket dyrare sen går priset per minut ner när det är 60-90 min.
Citera
2023-11-11, 16:21
Medlem
Fartarallts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MLBT
2x30=90 menar du😂

Måste summorna alltid vara lika stora menar du?
Citera
2023-11-11, 17:07
Medlem
Inhale82s avatar
Citat:
Jag har listan

Upp med den då.
Citera
2023-11-11, 17:11
Medlem
Kaffekrigs avatar
Citat:

Istället för att skriva att du har den, så upp med den… vad är poängen med att skriva att du har den och inte kunna bevisa de? Är det så att du outar dig själv om du lägger upp den? Medier har ju redan vissa namn från polisens bevis så mycket tveksamt om du kommer outa dig…

Se så, marsch pannkaka - fram med listan.
Citera
2023-11-11, 17:30
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:

Om du ska ha någon trovärdighet får du visa listan alt. presentera 3,4 namn här. Annars utgår alla ifrån att du ljuger.
Citera
2023-11-11, 17:46
Medlem
JohnnyTheBrottoms avatar
Gängskjutningar, gruppvåldtäkter, Svensson handlar mat på nätet för att han inte längre vågar gå ut - känns tryggt och bra att pajaspolisen gör rätt prioriteringar när hela samhällsbygget håller på att kollapsa!
Citera
2023-11-11, 17:57
Medlem
swishlistor, dödslistor, sexlistor... långa landet lagom slutar aldrig imponera polisen orkar inte ens gå genom rättsväsendet längre, för höga beviskrav, istället gör de bara en lista av deras misstänkta och läcker till media och flashback
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in