2023-11-10, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potofgold
Ungefär 4% gillar killar under 180 enligt egen statistik. Har nog stött på det några enstaka gånger. Alla kvinnor, oavsett hur dvärgiga de själva är kräver att killen är 180 minst. Helst 185.

Nää.

Jag är sådär 145 cm, enda jag vill är att dom är längre än mig.
Citera
2023-11-10, 21:22
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Börja inte ens med ämnet "smala".... då kommer vi snabbt in på området "kinky fetisher" där folk kommer säga att vi är pedofiler etc. Finns inte tid för det ikväll va? 😄❤️

Jag vet inte vad din klocka är, men min slog just 4.20. Ha en god kväll i korthetens tecken! 🌷
😆
Citera
2023-11-10, 21:25
Avslutad
Citat:
Ska tilläggas att jag är en bra bit över 40. I ungdomens dagar kunde det absolut vara "spännande" med killar som inte kunde språket..... liksom det var "spännande" med killar som var arbetslösa eller helt saknade ambitioner i livet dvs pissluffare.

Tack och lov växte jag ifrån det 🙂 men en spanjor eller italienare hade jag aldrig dejtat, varken nu eller då, eftersom jag har lite fobi för sliskighet.

Håller med 100 %
Citera
2023-11-10, 21:31
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Men om de är osäkra så beror det väl på tjejer som dig..?

Jag har möbler som passar min kropp, och jag vill att killen ska vara ungefär i samma storleksordning. Lika barn leka bäst!
Varför ska det bero på mig om en person överlag inte mår bra med sig själv?

Kvittar liksom om du överöser en osäker person med komplimanger om den själv inte känner att den duger. Det är ju deras självkänsla som kommer inifrån som blir problem sedan i ett förhållande.

Aldrig upplevt problem med självsäkra män. It’s a fact Enklare att ha att göra med också, inte lättkränkta. Nu ska jag inte dra alla över en och samma kam då majoriteten av mina partners varit långa och bra. Korta män är typ känsligare på något sätt. Finns fina egenskaper där med. Jag gillar båda.
Citera
2023-11-10, 21:34
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Den du svarades pojkvänner var nog mer feta än långa låter det som.
Ja då kan man nog få ryggproblem och det kommer inte vara pga längden!

Kan gilla vissa stora killar med men inte fläskberg men typ män med tjockare benstomme och lite mer fett. Mysiga typ
Citera
2023-11-10, 21:35
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iKILL
Jag är 175 men har aldrig, under hela mitt liv, haft problem med att få kvinnor. Visst många säger ju grejer som "Vill bara ha långa snubbar" osv men helt ärligt så stämmer det bara vid första tanke. Något alla (eller väldigt många) vill är att bli bekräftade och få något dem tror de aldrig skulle kunna få.

Exklusivitet och/eller flockbeteende är det som styr mest.
Så länge ni är över 170 cm så är det inga problem egentligen. Det är väl mer när män är under det blir lite osexigt.
Citera
2023-11-10, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisMcCandless
Varför blir folk provocerade av att TS gillar kortare män? Ni känns väldigt osäkra på er själv, som måste hävda er och se ned på andra.
Jag tror det beror på att TS började hitta på negativa attribut med att vara lång man för att rättfärdiga sin dvärgfetisch. Lungkollaps , möbler slits etc? Är det sumobrottare ts vart ihop med?
Citera
2023-11-10, 22:11
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omnik
Jag tror det beror på att TS började hitta på negativa attribut med att vara lång man för att rättfärdiga sin dvärgfetisch. Lungkollaps , möbler slits etc? Är det sumobrottare ts vart ihop med?

Nej, långa köttberg. Onödiga kilon. Evolutionsmässigt värdelöst.
Citera
2023-11-10, 22:56
Medlem
Citat:
Nej, långa köttberg. Onödiga kilon. Evolutionsmässigt värdelöst.
Evolutionsmässigt är längd associerat med tillgång till näring, det är ett friskhetstecken och därför som bl.a kvinnor rent evolutionsmässigt föredrar längre män för det ökar chansen till friskare avkomma.

Pratar du om bodybuilders i dina exempel så kan jag hålla med dig lite grann för det mängden muskler är inte sunt för den kardiovaskulära hälsan, en normalbyggd lång man har alla evolutionära fördelar i livet.
Citera
2023-11-10, 22:57
Avslutad
Jag föredrar långa tjejer, är det konstigt?
Citera
2023-11-10, 23:33
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Jag föredrar långa tjejer, är det konstigt?

Nej, det tyder på att du är lite extra stark i dig själv - tycker jag alltså. Eller tror 🙂
Citera
2023-11-10, 23:56
Avslutad
Citat:
Nej, det tyder på att du är lite extra stark i dig själv - tycker jag alltså. Eller tror 🙂

Så man är inte stark om man tycker tvärtom? Är man svag då enligt dig ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in