2023-11-10, 20:52
Medlem
noll.con.trolls avatar
Vill också tillägga det roliga i att jag själv "åkte på" en kille som drabbades av lungkollaps, eftersom detta under många år har varit mitt starkaste argument för att inte dejta långa.... ☺️
Citera
2023-11-10, 20:55
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Fast bara för att man är okej med att en kille inte är lång så behöver man inte trycka ner långa killar som du gör för att höja korta killar. Hur lång/kort är du själv om man får fråga? Jag var ihop med en lång man i flera år och har aldrig upplevt det du beskriver med möblerna och ryggproblem.

Vet inte vad du har för knarriga stolar men köp lite bättre kvalitet. En väldigt gammal stol kan även knarra när en smal och kort person sätter sig.

Det kommer alltid att vara vackert att vara lång och det kommer alltid att vara vackert att ha blåa ögon. Så länge man inte är två meter och över. Det där är inte najs för någon. Då kan han inte ens gå genom dörrar utan att huka sig eller sitta i bilar.

Det enda negativa med lite kortare killar är att dom tyvärr tenderar att ha mindervärdeskomplex och liksom vara mer osäkra överlag.

Men om de är osäkra så beror det väl på tjejer som dig..?

Jag har möbler som passar min kropp, och jag vill att killen ska vara ungefär i samma storleksordning. Lika barn leka bäst!
Citera
2023-11-10, 20:55
Medlem
ChrisMcCandlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Just det!

Det är precis som om kortare män ska bli provocerade för att några kvinnor föredrar längre. Eller någon gillar mulliga, tjocka, vältränade, etc.
Låt folk gilla precis vad de vill. Endast osäkra på blir provocerade och måste hävda sig.
Citera
2023-11-10, 20:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Jag tänder som sagt inte på dvärgar. Och jag tänder inte på folk som inte kan svenska. Tvärtom. En kille kan vara huuuur snygg som helst, men pratar han som om han kom till Sverige i förrgår...... då blir det ingen dessert.

Och innan du googlar ordet dessert: det blir ingen pussy för dig alltså. Not now, not ever 🙂

Inte ens om det var en från Frankrike, Italien eller Spanien.
Citera
2023-11-10, 21:00
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisMcCandless
Det är precis som om kortare män ska bli provocerade för att några kvinnor föredrar längre. Eller någon gillar mulliga, tjocka, vältränade, etc.
Låt folk gilla precis vad de vill. Endast osäkra på blir provocerade och måste hävda sig.

Men jag tror att du är något på spåren.....

För let's face it. Jag stör mig inte på långa killar, medellånga eller korta killar. Jag stör mig på tjejer som insisterar på att killar SKA vara långa, och att längd är så himla fantastiskt. Jag tycker det är primitivt!

Nånstans kanske det kan vara så, att detta är en bubbla som inte "får" spräckas..... nu spekulerar jag bara, givetvis, men finns det inte ett behov av att trycka ner korta killar? Förtryck brukar ju ha ett syfte: att upprätthålla en maktbalans.

Är det inte en viss typ av kvinnor, som ser ner på korta män..? Typ osäkra semifeminister. Kvinnor som inte hittar ETT enda sätt att hävda sig gentemot männen, förutom att säga "de måste vara över 1,90". (Fniss fniss)

Jag vill gärna spräcka deras bubbla! Med risk för att någon tror att jag gillar korta killar för att jag kan "kontrollera" dem, vilket givetvis är nonsens. Människor går inte att kontrollera - åtminstone inte sånna som jag umgås med!
Senast redigerad av noll.con.troll 2023-11-10 kl. 21:04.
Citera
2023-11-10, 21:02
Medlem
hippilis avatar
Hippilis tjej här. Korta killar. Smala seniga korta killar med smala seniga ben är riktigt fint nu ropar han att seniga korta tjejer har åxå fina ben att ben ska vara smala och korta människor är extra fint håller med till 100%
Citera
2023-11-10, 21:05
Medlem
Jag är 175 men har aldrig, under hela mitt liv, haft problem med att få kvinnor. Visst många säger ju grejer som "Vill bara ha långa snubbar" osv men helt ärligt så stämmer det bara vid första tanke. Något alla (eller väldigt många) vill är att bli bekräftade och få något dem tror de aldrig skulle kunna få.

Exklusivitet och/eller flockbeteende är det som styr mest.
Citera
2023-11-10, 21:07
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Hippilis tjej här. Korta killar. Smala seniga korta killar med smala seniga ben är riktigt fint nu ropar han att seniga korta tjejer har åxå fina ben att ben ska vara smala och korta människor är extra fint håller med till 100%

Börja inte ens med ämnet "smala".... då kommer vi snabbt in på området "kinky fetisher" där folk kommer säga att vi är pedofiler etc. Finns inte tid för det ikväll va? 😄❤️

Jag vet inte vad din klocka är, men min slog just 4.20. Ha en god kväll i korthetens tecken! 🌷
Citera
2023-11-10, 21:09
Medlem
Jag älskar kvinnor överlag, sexigaste kvinnor som jag stött på har varit korta.
Bästa sexet hade jag med en lång kvinna.
"I sängen är man lika långa"
Citera
2023-11-10, 21:10
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkerdelux

Nä fy fan.
Citera
2023-11-10, 21:14
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Fast bara för att man är okej med att en kille inte är lång så behöver man inte trycka ner långa killar som du gör för att höja korta killar. Hur lång/kort är du själv om man får fråga? Jag var ihop med en lång man i flera år och har aldrig upplevt det du beskriver med möblerna och ryggproblem.

Vet inte vad du har för knarriga stolar men köp lite bättre kvalitet. En väldigt gammal stol kan även knarra när en smal och kort person sätter sig.

Det kommer alltid att vara vackert att vara lång och det kommer alltid att vara vackert att ha blåa ögon. Så länge man inte är två meter och över. Det där är inte najs för någon. Då kan han inte ens gå genom dörrar utan att huka sig eller sitta i bilar.

Det enda negativa med lite kortare killar är att dom tyvärr tenderar att ha mindervärdeskomplex och liksom vara mer osäkra överlag.
Den du svarades pojkvänner var nog mer feta än långa låter det som.
Citera
2023-11-10, 21:18
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkerdelux

Ska tilläggas att jag är en bra bit över 40. I ungdomens dagar kunde det absolut vara "spännande" med killar som inte kunde språket..... liksom det var "spännande" med killar som var arbetslösa eller helt saknade ambitioner i livet dvs pissluffare.

Tack och lov växte jag ifrån det 🙂 men en spanjor eller italienare hade jag aldrig dejtat, varken nu eller då, eftersom jag har lite fobi för sliskighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in