Citat:
Ursprungligen postat av
ChrisMcCandless
Det är precis som om kortare män ska bli provocerade för att några kvinnor föredrar längre. Eller någon gillar mulliga, tjocka, vältränade, etc.
Låt folk gilla precis vad de vill. Endast osäkra på blir provocerade och måste hävda sig.
Men jag tror att du är något på spåren.....
För let's face it. Jag stör mig inte på långa killar, medellånga eller korta killar. Jag stör mig på tjejer som insisterar på att killar SKA vara långa, och att längd är så himla fantastiskt. Jag tycker det är primitivt!
Nånstans kanske det kan vara så, att detta är en bubbla som inte "får" spräckas..... nu spekulerar jag bara, givetvis, men finns det inte ett behov av att trycka ner korta killar? Förtryck brukar ju ha ett syfte: att upprätthålla en maktbalans.
Är det inte en viss typ av kvinnor, som ser ner på korta män..? Typ osäkra semifeminister. Kvinnor som inte hittar ETT enda sätt att hävda sig gentemot männen, förutom att säga "de måste vara över 1,90". (Fniss fniss)
Jag vill gärna spräcka deras bubbla! Med risk för att någon tror att jag gillar korta killar för att jag kan "kontrollera" dem, vilket givetvis är nonsens. Människor går inte att kontrollera - åtminstone inte sånna som jag umgås med!