2023-11-10, 17:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Eller varför inte i en ny säsong med:
Mauri - vad hände sen?
🙄😂😂

Det vore så sjukt kul om någon galning skapade en youtubekanal där han livesänder när han konfronterar gäddorna på nytt.
Typ knackar på en fredag kl 18.00, mitt i tacomyset.
Glider fram vid bensinstationen när gäddpeddot står o tankar.
Frågar saker alla vill veta, hur gick det med frugan, jobbet, innehar du fortfarande BP osv?
Jag hade följt och bidragit med swish.
Senast redigerad av Fittpicen 2023-11-10 kl. 17:07.
Citera
2023-11-10, 17:20
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCL
Dina inlägg gör mina dagar så mycket bättre.
Ett gott skratt förlänger livet!

Citat:
Ursprungligen postat av trenaren
#306 Är ju ett riktigt troll! Inga tänder i munnen, stort buskigt rött skägg, rött hår, bor på sunkigt motell och kallar sig själv för Röde.

Hur kan han tro att en liten flicka skulle vilja träffa honom? Bilderna han skickar ser han ut som en äkta pundare, sedan vill han tatuera henne på benet och även att hon ska tatuera in honom. Jävla stolpskott
Hahaha! "Kallar sig själv för Röde". Vilken underbar formulering! Det är inte så att hans tilltalsnamn verkar vara just Röde, utan du får det att låta som att han bara kör med nåt efterblivet nick på sig själv men egentligen heter något annat. Det fantastiska är att du har helt rätt eftersom det är ett taget namn. Knappast så att föräldrarna döpte sin bebis till något som snarast för tankarna till en nedsupen sjörövarkapten. Det roliga är att han går all-in på att anta rollen som Röde, något som borde ha börjat som ett hånfullt internskämt nån gång på fyllan bara för att han har rött skägg. Snacka om att ha tappat all respekt för sig själv. "Röde".

Citat:
Ursprungligen postat av Fittanforst
Det går för Hank hela tiden, speciellt när han är nyskiten och har tillgång till matolja.
Hörde att han nu jobbar som produktutvecklare på Gustavsbergs wc avdelning 👍
Jag gissar att hans första innovation som utvecklare då blir att sänka vattennivån i spoltoaletter, allt för att inte förstöra texturen på skitkorvarna som måste beundras innan de slussas vidare. Han är ju onekligen den typen som sätter sig så långt bak på sitsen som möjligt för att maximalt kunna inhalera närvaron av sina små mirakel.
Citera
2023-11-10, 18:48
Medlem
fululfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Det är en legend som du har som avatar: https://dumpen.se/2022/03/31/candymankent-bjuder-pa-karamell-napp-igen/
Just ja, haha. Vilken gubbe. Det blir till att kolla hans konfrontation(er?) som fredagsnöje.
Citera
2023-11-10, 19:16
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Är det någon som vet hur det gick med polisanmälan när smygbögen fd. polisen Lasse slog Patrik vid konfrontationen? Det är fan tragiskt då denne gubbjävel går ut på kvällen med hunden för att få en avsugning av en 14 årig bög.
https://dumpen.se/2023/04/04/valdsam-expolis-vill-se-om-han-klickar-napp-209-stockholm/
Det är fan en gåta hur dessa satans gubbjävlar som ser ut att vara födda under andra världskriget hittar dessa sidor och appar där dessa kontakter tas.
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-11-10 kl. 19:19.
Citera
2023-11-10, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha! Runkbubbla är ett av de mest fantastiska ord som använts i denna tråd. Jag tror fan alla grabbar kan känna igen sig i det också. Nån gång i livet har man varit totalt förlorad i sitt runkande, en tråkig vecka på sommarlovet eller bara över en helg. Men här får ordet också en visuell förebild i form av Roland, grisen som hela dagarna pendlar mellan soffan och kontorsstolen med kallingarna på halvflagg i sökan efter nästa strumpa att torka av nästa sats med. Pedofilen som har en enda sak i huvudet - att stimulera sin bubblande pung till nästa utlösning. Där sitter han i sin runkbubbla tills nästa gång något basalt behov - kissa, bajsa eller äta - gör honom påmind om att det finns andra saker i livet än barnfitta. Och för varje utlösning som går blir han bara fetare och fetare. Han är totalt reducerad till det mänskliga djuret för vilket basala funktioner är det enda som återstår. All annan hjärnaktivitet är helt undanträngd. Pattar och fitta, pattar och fitta, bajsa, tugga, runka. Han hade inte ens märkt om man satte honom i en bur så länge han hade tillgång till internet och barnporr.
Jag är inte så säker på att han lyckas få någon utlösning. Det kanske därför han söker sig till barn: i hans sjuka hjärna är han övertygad om att barn är nyckeln till hans utlösning
Citera
2023-11-10, 19:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Det var väldigt stort och gulligt av dig att du tycker det bör visas hänsyn till Gädd-hundar. 🦮🐾.

Men det besvara inte min fråga gällande hur det gick med polisanmälan mot gubbjäveln.

ps. Lasses hund hälsar att den trots omständigheterna mår bra ds.

Lämna hundarna utanför.
Citera
2023-11-10, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Kåken såld? Hur vet du det? Han är fortfarande skriven på Gösta Brantebäcken.
Ärligt, vem vill köpa det huset? Förutom att Candyman bor där så är det inte fräscht och ligger knappast vackert vid en sjö. Vem, förutom Candyman, vill bo där? Det huset kommer aldrig säljas. Förutom eventuellt till staten om det måste lösas in pga dragning av väg.
Det bästa som kunde hända det stället är att dra en motorväg rakt över det.
Citera
2023-11-10, 20:10
Medlem
exoticspices avatar
#302 förlorade jobbet idag.
Citera
2023-11-10, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
#302 förlorade jobbet idag.

Vad hade han för ett fantastiskt karriärjobb?
Citera
2023-11-10, 20:19
Medlem
139s avatar
Ny gädda #308

https://dumpen.se/2023/11/10/54-ar-det-nya-30-napp-308-markaryd/
Citera
2023-11-10, 20:21
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invandringspolitik
Vad hade han för ett fantastiskt karriärjobb?
Jag vet inte. Har inte lyckats hitta det men allt som krävdes var 3 sms till den högst ansvarig i styrelsen.
Citera
2023-11-10, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Jag vet inte. Har inte lyckats hitta det men allt som krävdes var 3 sms till den högst ansvarig i styrelsen.
Han med den stora pjäsen! Det har tidigare i tråden föreslagits att han kan bli porrskådis….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in