2023-11-10, 15:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Kan någon gissa vilken Gädda jag har som profilbild? (Det blir guldstjärna)

Ser ut som Ukrainas president, men är det måhända damen i sätet brevid som avses så är det fittpicspeddot.

Citat:
Ursprungligen postat av Breitling123
Sorry helt ny. Här.

Ber om ursäkt, välkommen.
Jag är en av de trevliga här inne, du kan vända dig till mig om någon jävul hotar med grisar eller annat.

Tror det är 5 självmördade pedofiler, tryck på korset i Hassan von essens signatur.

Citat:
Ursprungligen postat av Fittanforst
Hahaha ja jävlar om någon hunnit sno det innan👿

Snabbare än blixten alltså, lika i sängen?
Citera
2023-11-10, 15:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Kåken såld? Hur vet du det? Han är fortfarande skriven på Gösta Brantebäcken.

Jag vill minnas att den låg ute på exekutiv auktion eller något. Kan ha fel, du behöver inte bli ledsen över sånt.
Citera
2023-11-10, 15:39
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Jag vill minnas att den låg ute på exekutiv auktion eller något. Kan ha fel, du behöver inte bli ledsen över sånt.
Har följt den där kåken rätt intensivt och vet att den aldrig blev såld, trots två sådana auktioner som du nämner. Frågan är hur mycket uthängningen på Dumpen och informationen här på Flashback bidrar till att dra ner värdet på Gösta. Kent kommer aldrig därifrån. Vem fan skulle vilja flytta in där han torkat sperma i varenda vrå?
Citera
2023-11-10, 15:43
Medlem
Citat:
Har följt den där kåken rätt intensivt och vet att den aldrig blev såld, trots två sådana auktioner som du nämner. Frågan är hur mycket uthängningen på Dumpen och informationen här på Flashback bidrar till att dra ner värdet på Gösta. Kent kommer aldrig därifrån. Vem fan skulle vilja flytta in där han torkat sperma i varenda vrå?

Undrar om han fortfarande har kvar godislådorna?
Citera
2023-11-10, 16:00
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag må skriva i en peddotråd men jag har ingen sån relation till barn. Ledsen att göra dig besviken.

Nåt annat nu; ang. chefsfantasipeddot tog jag upp en sak jag inte fick svar på; är det nån som minns att det är en gädda som dragit in kollegor och chef på det sättet tidigare? Ju mer man tänker på det, desto skevare blir det. En till synes städad och välordnad man med skaplig social fallhöjd sitter och runkfantiserar om att sexa (begå övergrepp!) tillsammans med sin manliga chef?! Det hade fan varit knas även om det inte involverat ett barn.

Håller med! Det var riktigt skevt! Tror nog det finns mer att finna där! Det är för "off the chart" på något vis.
Vill veta mer hur det går där.
Citera
2023-11-10, 16:05
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Ser ut som Ukrainas president, men är det måhända damen i sätet brevid som avses så är det fittpicspeddot.

Nej, det är mannen på bilden. Ledtråd: Skåne.
Citera
2023-11-10, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breitling123
Någon som vet vilka Gäddor som ej lever längre?

Det kommer många frågor kring det här. Det känns som att det är läge för en egen tråd om bevisat avlidna gäddor. Vad tycker ni?
Citera
2023-11-10, 16:33
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
Tittar man på företagets Instragram som mer liknar en sekt, så känns det inte helt orimligt ändå att folk är mer än kollegor 🤷‍♀️

Mjo, men det är inte särskilt ovanligt att en del (många) grundare av techbolag ballar ut och kör nån slags Burning Man shit och går all in med det så det där sektartade behöver man inte lägga så stor vikt vid. Visst är det tech- och finansvärldens Woodstock (ett trött fenomen man vill spy på) men det är inte detsamma som att chefer i den sfären vill gruppvåldta barn på jobbet. Det spåret tror jag att tråden får tagga med så länge inget annat framkommer.

Citat:
Ursprungligen postat av Fittanforst
Längtar till Jul där man får önska alla en "God Jul och fittan först"

Eller varför inte den längre varianten? "Vill se fitta nu - God jul" Men det är klart; det korta och koncisa "Fittan först" är briljant!

Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Håller med! Det var riktigt skevt! Tror nog det finns mer att finna där! Det är för "off the chart" på något vis.
Vill veta mer hur det går där.

Ja, alltså, när man tänker på det där och översätter det på sin egen arbetsplats så blir det gravt olustigt. Visst att man kan skratta åt såna som Pundare Rödskägg, men det är ju nån slags marginaliserad person som verkar driva runt lite vind för våg och den sociala fallhöjden är noll. Om det stämmer att han är inhyst på något boende för HIV-positiva och ändå lobbar för att ligga oskyddat med ett barn bör han släpas bakom en bil med kukfan fäst i dragkroken. Oavsett modern medicinering och hur den påverkar viruset. Jävla svin. Men låg fallhöjd där som sagt.

Men den här figuren som sitter på arbetstid (tror jag?) och övergreppsfantiserar om sin chef. Vad i helvete är det!? Jag tror också att det finns mer där bakom och under. Jag tror knappast att man som förstagångsbarnchattare börjar surra om att chefen ska vara med och knulla. Här är det något riktigt konstigt som lurar i vassen!
Citera
2023-11-10, 16:33
Medlem
Citat:
Inte alls en dum idé.

Detta inlägg du nämner:
(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Intressant att flera har skrivit poetiskt om just Candyman. Han har en slags mystisk aura över sig som verkar locka fram härliga drömbilder. En slags naturmystik uppstår i mötet med det skogsnära torpet han bor på.

Dina inlägg gör mina dagar så mycket bättre.
Citera
2023-11-10, 16:35
Medlem
Hank måste vara en av de bättre konfrontationerna....en hel del klassiska citat och introt är skumt

Hej!
*3 sekunder....* vänder sig om... vänder sig tillbaka.. vänder sig om igen..
"Vad.... menar du med det där?
- Du är här för att träffa ett barn!
"Nej det har jag inte!"

"Okej, vi backar... Jag sa ju så här.. Ja'll vill ju lämna det här..och gå härifrån..

-Du hade vart på bolaget?
"Nej det har jag inte.. JO det har jag förlåt.. Men ja... ah bol aa...

"Hur ska jag göra för att komma vidare för jag har inte ens gjo..gjort det här....ja jag har gjort det!
"Jag lägger mig platt! Jag har inte gjort... Jag har gjort bort mig!"

"Nej jag tänker...jag tänker.. ja nej ja ba sa ba....

"Nej det var inte bajs... Näääh!"

https://i.imgur.com/PVH3OBB.png

Avslutningsvis när han sitter på bänken och familjen kommer på tal, när ångesten kommer krypande... följt av hundögonen mot Patrik som en sista utväg...." För att inte tala om förslaget att hålla på det i 2 månader..." osv osv.... Måste vara top 3 minst? Vad tycker ni?
Och hur går det för Hank nu i tiden efter konfrontationen?
Citera
2023-11-10, 16:43
Medlem
#306 Är ju ett riktigt troll! Inga tänder i munnen, stort buskigt rött skägg, rött hår, bor på sunkigt motell och kallar sig själv för Röde.

Hur kan han tro att en liten flicka skulle vilja träffa honom? Bilderna han skickar ser han ut som en äkta pundare, sedan vill han tatuera henne på benet och även att hon ska tatuera in honom. Jävla stolpskott
Citera
2023-11-10, 17:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Man skulle kunna skriva en pjäs med hjälp av random dumpen-citat tagna ur sitt sammanhang.

- Nu kommer det nån här... identifiera dig!
- Fittan först
- Nämen nu ser jag, men hej Patrik!
- Vad gör du här?
- Jag går här, runt. Själv då?
- Jag tänkte tatuera in datumet vi knullar, och rita av dig naken som motiv till min tatuering.
- Nej snälla gör inte det! Det går åt helvete med frugan!

Hahaha, du är en jävla stjärna på att skapa konst i alla dess former!

Peddorektorn o sundbyberg med flickebarn "nää vad gör ni med mig"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in