2023-11-17, 07:46
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Du mennar 277 bad hairday?
Ja det var en sorglig gädda.
Han är ju åtminstone ärlig med att han är luspank

Tackar! Det var den gäddan jag tänkte på! Sorglig mupp. Var det inte han som hade grav förhudsförträngning också? Vem, alltså, vem tror att en 14-åring många mil bort vill träffa en luspank luffare med smutsiga kläder och konstig penis? Å andra sidan kanske man inte kan avgöra hur penisar brukar se ut när man är oskuld och går på högstadiet. Jag kanske blandar ihop, men jag tror att det var fattiglappens kukbilder som inte ens såg ut som bilder på en kuk, det såg ut som en tunntarm.
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-11-17 kl. 08:05.
Citera
2023-11-17, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Dålig på gäddnumner, men den unge killen vars flickvän tycks ha fått någon allvarlig/dödlig sjukdom (cancer?) Där tycker jag fan det är fel av Dumpen att ringa upp och lägga sten på börda före man ska knata iväg på cellgiftsbehandling. Att vara så etiskt rigida är enkelt för dem, men herregud...hon mår inte bra av att kanske dö och så ska Sara ringa och dessutom berätta att hennes pojkvän har sexuell dragning till barn. Inte ok.

Ja du, det är verkligen Dumpens fel när gäddan lämna sin sambo för att dels vara otrogen men även våldta ett barn. Aja baja Dumpen för du fick honom att begå detta val i dessa svåra tider!

Han kanske skulle ha tänkt på det innan istället, och du vet, vara vid hennes sida istället? Tänk ett snäpp längre istället även om det är svårt.
Citera
2023-11-17, 09:25
Medlem
Citat:
Dålig på gäddnumner, men den unge killen vars flickvän tycks ha fått någon allvarlig/dödlig sjukdom (cancer?) Där tycker jag fan det är fel av Dumpen att ringa upp och lägga sten på börda före man ska knata iväg på cellgiftsbehandling. Att vara så etiskt rigida är enkelt för dem, men herregud...hon mår inte bra av att kanske dö och så ska Sara ringa och dessutom berätta att hennes pojkvän har sexuell dragning till barn. Inte ok.

Så du menar att det får vara värt ett par våldtagna barn för att flickvännen ska få leva lyckligt ovetande?
Citera
2023-11-17, 09:30
Medlem
Citat:

En bra minnesregel, om fallet är så att ens partner är sjuk, kan vara:
SEXCHATTA INTE MED BARN DIN IDIOTJÄVEL! VÄLJ HELLRE NÅGOT ANNAT. TEX ETT TRÄD.

Den lilla kom ihåg-ramsan är ganska bra.
Citera
2023-11-17, 09:31
Medlem
Citat:
Du mennar 277 bad hairday?
Ja det var en sorglig gädda.
Han är ju åtminstone ärlig med att han är luspank

Får gå och läsa loggen igen, så känner jag mig genast bättre! Tar en kopp kaffe och myser till det lite Han visste nog att det var något lurt eftersom han rakat av sig håret och skägget!
Citera
2023-11-17, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Ja du, det är verkligen Dumpens fel när gäddan lämna sin sambo för att dels vara otrogen men även våldta ett barn. Aja baja Dumpen för du fick honom att begå detta val i dessa svåra tider!

Han kanske skulle ha tänkt på det innan istället, och du vet, vara vid hennes sida istället? Tänk ett snäpp längre istället även om det är svårt.

Verkligen. Och när det är kritiskt på riktigt o man behöver stöd, vill man fan inte ha en äcklig otrogen pedofil vid sin sida(eller komma på det senare). Så jäkla integritetskränkande att inse att man anförtrott sig till Judas i ett sådant läge. Man tänker över var man vill lägga sin tid i det läget.
Citera
2023-11-17, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS

Konstigt och lite ologiskt resonemang tycker jag.

För henne kvittar det väl vems fel det är. Grundproblemet kvarstår. Givetvis borde Dumpen kunna ta hänsyn till särskilda omständigheter.

Jag känner likadant vid andra känsliga omständigheter, tex när det finns barn i särskild ålder med i bilden. Typ högstadieåldern. Om familjen i sådana fall vädjar om avpublicering tycker jag att man ska kunna lyssna på det.

Som sagt, för en anhörig och i synnerhet ett barn kvittar det väl huruvida gäddan ”tänkte sig för innan” eller inte. Skadan sker oavsett och bryr man sig genuint om barn bör man ha förståelse för det.

Med det sagt, jag gillar Dumpen.
Citera
2023-11-17, 09:38
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi
Får gå och läsa loggen igen, så känner jag mig genast bättre! Tar en kopp kaffe och myser till det lite Han visste nog att det var något lurt eftersom han rakat av sig håret och skägget!
Jag tror nog faktiskt han bara försökte snygga till sig, i brist på pengar försökte han kanske klippa ner håret själv, gav upp och rakade av det.
Vill man gå undercover så är det ju inte svårare än att dra på sig luva och solglasögon som andra gäddor har gjort
Citera
2023-11-17, 09:41
Medlem
Citat:
Jag tror nog faktiskt han bara försökte snygga till sig, i brist på pengar försökte han kanske klippa ner håret själv, gav upp och rakade av det.
Vill man gå undercover så är det ju inte svårare än att dra på sig luva och solglasögon som andra gäddor har gjort

Sant. Sen ber han henne köpa 2 paket kondomer. 60 st för en kväll??!?!?! SINNESSJUKT
Citera
2023-11-17, 09:49
Medlem
Vad är det för filur i Sandviken ?.....Svordomsgäddan (Napp #311) Sandviken

DUMPEN.se
https://dumpen.se › 2023 › november › 15
dumpen i Sandviken från dumpen.se
Citera
2023-11-17, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Tack för att du tog dig tid att leta. Du får gärna avslöja gatunumret bara, eller enbart födelsedatumet, så behöver du inte outa varken gatan eller namnet om det känns obekvämt. Ett nummer bara? Försökte själv häromdagen att gå runt i området via Google maps men insåg att jag inte riktigt har tid. Det är fler jävla byggnader än man tror. Eller så får du gärna skicka ett PM när du väl får möjlighet till det. Kom ihåg att om man säger A så måste man säga B. Det är en global grundlag.

Gatan kan ge associationer till tre musikanter i en visa.
Citera
2023-11-17, 10:08
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:

Vet man att det är sambon/flickvännen? Använder han inte ordet "anhörig". Jag kan minnas fel men jag tror att det är så?

Någon annan som har koll?

I övrigt tycker jag att det är ett ruggigt dåligt argument för att slippa ställas till svars för det man gjort. Hur många som åtalas för brott har inte anhöriga som där och då är sjuka eller på annat sätt har det svårt? Ska man ställa in/skjuta upp rättegång pga detta?

Och nej, jag likställer inte Dumpen med svenska domstolar, verkligen inte. Men varför ska hänsyn tas till "anhöriga" som fått diagnoser? Egentligen? Gäddpeddos som tänker med könet (och särskilt den här som sextänker på sin chef) får stå sitt kast. Och vilken jävla riksfjant det är. Han vill inte vara den som indirekt dödar sin anhöriga. Om den anhöriga överlever beror det på modern medicin och sjukvård. Inget annat. Det mumlas om cancer i samtalet tror jag och cancer botas på så vis - modern sjukvård. Inte genom den sjukas mindset. Om den anhöriga inte överlever så tror jag inte att det beror på att man är anhörig till ett gäddpeddo. Visst, om personen tar livet av sig så är gäddpedd kanske indirekt "dödande". Men nej, det här är ju fiskiga jävla undanflykter. Man up och ta ansvar, gäddjävel!
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-11-17 kl. 10:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in