2023-11-16, 16:34
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bussmekanikern
Hittade honom på MrKoll nyss. Står skriven med en annan man, är han homo eller är det hans son? Reagerade på att han hade annat namn som dessutom är utländskt.
Norskt namn och säkert hans son. Finns många vänner med samma efternamn på hans facebook.
Citera
2023-11-16, 16:49
Medlem
Citat:
Hittade honom på MrKoll nyss. Står skriven med en annan man, är han homo eller är det hans son? Reagerade på att han hade annat namn som dessutom är utländskt.

100% Homo är han väl inte då det var någon tjej han sextade med. Förmodligen straight, men i värsta fall Bi. Tror med på Straight och att det är ex en son som han bor med. Denne "son" har också stängt in IG...
Citera
2023-11-16, 16:49
Avslutad
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Norskt namn och säkert hans son. Finns många vänner med samma efternamn på hans facebook.

Nu ska vi se här
Enligt Ratsit (som ofta är bättre och snabbare uppdaterade än Mrkoll) så står denna 20-åriga kille med initialer N. L. skriven på en annan adress sedan igår 2023-11-15 men fortfarande i samma samhälle som svordomsgäddan #311
Så dom verkar alltså INTE bo ihop.
Citera
2023-11-16, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Nu ska vi se här
Enligt Ratsit (som ofta är bättre och snabbare uppdaterade än Mrkoll) så står denna 20-åriga kille med initialer N. L. skriven på en annan adress sedan igår 2023-11-15 men fortfarande i samma samhälle som svordomsgäddan #311

Han verkar bo hos en som bör vara hans moder...
Citera
2023-11-16, 17:14
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Nu ska vi se här
Så om jag jag fattar rätt.

N.L. bodde med gäddan men samma dag som publiceringen på Dumpen var 2023-11-15 flyttade han till U.L. (norsk kvinna) i samma by. Varken N.L. eller U.L har varandra som vänner.

Vem är U.L.? Verkar inte vara mamman.
Citera
2023-11-16, 17:21
Medlem
Lassemannen33s avatar
"Nu är det kört"

😂😂😂😂😂😂
Citera
2023-11-16, 17:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Så om jag jag fattar rätt.

N.L. bodde med gäddan men samma dag som publiceringen på Dumpen var 2023-11-15 flyttade han till U.L. (norsk kvinna) i samma by. Varken N.L. eller U.L har varandra som vänner.

Vem är U.L.? Verkar inte vara mamman.
Skulle ju kunna vara någon faster eller moster. Om det nu ändå inte är mamman.
Citera
2023-11-16, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
"Nu är det kört"

😂😂😂😂😂😂

Klockrent, synd att han inte stannade så som fick en pratstund med gäddan
Flera gäddor på slutet som är rädda för att möta dumpen men ändå åker dit, jäkligt roligt!
Citera
2023-11-16, 17:34
Medlem
Bussmekanikerns avatar
Citat:
Nu ska vi se här

Du har helt rätt, de bor inte ihop MEN de bodde ihop tidigare. Kan det vara så att Norrbaggen flytt fältet när det uppdagades att pappa ägnat sig åt pedofila aktiviteter ? Tänkte på att adressändringen sker direkt i dagarna här då dumpen outat Svordomsgäddan #311, eller är båda på väg därifrån tro och vi kommer snart få se namnbyte och adressändring på även mr gädda
Citera
2023-11-16, 17:35
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H-Ecker
Klockrent, synd att han inte stannade så som fick en pratstund med gäddan
Flera gäddor på slutet som är rädda för att möta dumpen men ändå åker dit, jäkligt roligt!

Det känns så otroligt fel, men jag skrattade så jag höll på att döö😂😂
Citera
2023-11-16, 17:41
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Det känns så otroligt fel, men jag skrattade så jag höll på att döö😂😂
Jag tycker det ser extra roligt ut när man ska fly fältet i lurigt snöväder, det går inte direkt snabbt därifrån
Citera
2023-11-16, 17:43
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Jag tycker det ser extra roligt ut när man ska fly fältet i lurigt snöväder, det går inte direkt snabbt därifrån

Patrik och Sara måste ju också garva rövarna av sig efter en sådana konfrontation
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in