2023-11-08, 19:39
Medlem
Nationalteatern1 är uppenbart hitskickad av Bumbi, eller är Bumbi själv.

Typiskt utvecklingstörda pundare att särskriva drog fri. Hahah
2023-11-08, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuskhora
Hon har ju snattat på livesändningar förut, så kan absolut hända igen

Ja en röd paprika 99kr st enl peddochrille o bumbi i våras gömde i huvan och dumbi gnällde peddochrille doppa korv i hennes dipp. Sooo freaked up 😂😂😂
2023-11-08, 19:45
Medlem
Femis avatar
[quote=Nationalteatern1|86337445]
Citat:
Hon har ju snattat på livesändningar förut, så kan absolut hända igen[/QUOTE

Ursäkta, men varför heter du Snuskhoran?
Kan du inte heta ditt vanliga namn eller e du rädd? Att vi skall få reda på vart

Emelie är en barndoms vän till mig som har haft en väldigt tuff uppväxt kan jag säga med en psykotisk mamma och ingen pappa i bilden. Hon Bumbi fick komma till en fin familj som lärde henne den hårda vägen genom att gå klart skolan och dom tvingade henne skaffa sig en utbildning även om det tog några år extra för henne att bli klar. Men saker som gör mig fruktansvärt arg här inne på Flashback var Att jag trodde att här inne kunnde man söka information/fakta men så fel jag hade. Hela Flashback sitter och skriver egna manus om Bumbi för att reta upp Emelie & hennes förvaltare!😂🤩

Enbart ett spel för gallerian! Bra där 👍

"Ett spel för gallerian"? 😂😂😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Jasså får Ali doppa i galenpannan?

Ja arabkukar duger väl bättre än polsk pedofil kuk tydligen
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
Emelie är en barndoms vän till mig

Haha hon har inga riktiga vänner. Om hon hade haft det hade hon tillbringat tid med dessa istället för att sitta och tigga pengar av folk.
Sen måste det vara extremt desperata incels som ser henne på Onlyfans. Ful och äcklig och alltmänt störig. Hon rakar garanterat inte fittan till exmepel.
2023-11-08, 20:12
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ali känner jag för jag är från Perstorp och kan säga att han och Emelie Är enbart vänskap för dom två har umgåtts sedan dem var små. Sedan sysslar inte Ali med droger alls han är en bra kille har träffat honom själv när jag bodde innan där.🙂 Så skit snacket pig pundare kan du ju försöka med i något annat forum haha.

Lustigt att din pillervän Emelie har sagt annat i live då om vad Ali och hans vänner brukar göra haha😂👍🤮 skiter fullständigt i dina lama försök att försvara Emelie och hennes pundarvänner. JAG VET.
Behöver inte hennes särvux vänner att guida mig rätt.
2023-11-08, 20:29
Medlem
Citat:

Kan du inte heta ditt vanliga namn eller e du rädd? Att vi skall få reda på vart

Emelie är en barndoms vän till mig som har haft en väldigt tuff uppväxt kan jag säga med en psykotisk mamma och ingen pappa i bilden. Hon Bumbi fick komma till en fin familj som lärde henne den hårda vägen genom att gå klart skolan och dom tvingade henne skaffa sig en utbildning även om det tog några år extra för henne att bli klar. Men saker som gör mig fruktansvärt arg här inne på Flashback var Att jag trodde att här inne kunnde man söka information/fakta men så fel jag hade. Hela Flashback sitter och skriver egna manus om Bumbi för att reta upp Emelie & hennes förvaltare!😂🤩

Vad är det du inte förstår????
Allt finns inspelat hos olika personer, INGENTING är lögn.
Om nu alla har fel om Bumbi och hon på NÅGOT vis är pålitlig, så borde ju du hjälpa henne få en sysselsättning med någon form av lön.
Den där FINA familjen borde han någon kontakt som ger Bumbi pengar.

Ingen normal människa vill ha med henne att göra. Så mycket skit hon pratat i live om dem, inspelningar finns.
Hon bad sina följare skriva på fina wictor familjens hemsida.

Kunder tycker kanske synd om systrarna, men samtidigt visar systrarna väldigt dåligt omdöme då de stödjer denna galning.
Sara säger, finns inspelat, att folk.måste vara avundsjuka på Bumbi.
Systrarna kan ju knappast inge förtroemde för framtida kunders aktieinvesteringar.
2023-11-08, 20:47
Medlem
Luzzjes avatar
Bumbi lyser med sin frånvaro på instagram idag - tror ni hon ligger hemma och gosar med tabletterna hon hämtade?
2023-11-08, 21:01
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Bumbi lyser med sin frånvaro på instagram idag - tror ni hon ligger hemma och gosar med tabletterna hon hämtade?

Tror hon myser med Alis lille kamelknut i utbyte av lån av spelkontot tippar jag på🫣😂
Men absolut hon kommer mysa med både pillerna hon hämtade men även dom starkare hon köpte.
Citodonen är bara en nödlager tills dom starkare tar slut.
2023-11-08, 21:17
Medlem
Citat:

Hon var live förut, då hon skulle hämta ut sin veckopeng. Kort och kod har kommit.

Det funkade inte, det stod att det ej medges.
Bumbi ringer förvaltaren. Förvaltaren säger att Bumbi ska ringa själv.

Hon ringer och pratar med följare och svarar på frågon. På en fråga säger Dumbo plötsligt att kortet fungerade. ....en stund senare säger hon att det funkade att STOPPA IN KORTET OCH TRYCKA KODEN.

Antagligen fick Skandia banken mängder med handlingar om att Dumbo har förvaltare och får ha swish.
Banken ringer förvaltare och tar tillbaka veckopengen och anser att swishpengarna var veckopengen.

Förvaltaren sa nog till Bumbi att hon skulle ringa banken och försöka lösa det där problemet.
Efter det här borde Bumbi lärt sig att man inte leker med en äldre kvinna som hanterat liknande peesoner tidigare.

Det ska bli spännande att höra denna historien i hennes live sen.
JAG säger aldrig något på hennes live. Bumbi blockar som hon satsar på poker, hon blockar på vad HON KÄNNER.

JAG KÄNNER REN LYCKA EN STUND NU OCH HOPPAS KARMA BET BUMBI I ÖRAT(Där bak)
2023-11-08, 22:28
Medlem
Citat:
Dumbo eller bumbi eller vad du kallar Henne för är Stammis På Grafitti så känt ägaren i 20 år så lycka du till med dina samtal dit haha😁

Du vet väldigt mycket om henne för att bara vara en vän 🙃
2023-11-08, 22:54
Medlem
falconer8s avatar
Citat:

" Spel för gallerian".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in