2023-11-08, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Verkligen, Simme har ju ingen koll alls, och det märks att han inte har någon erfarenhet av att ta hand om barn själv.
Åka bil med ett barn på kvällen och sen komma hem och sova???? Moahahahahaha, han har uppenbarligen aldrig testat det. Det GÖR man ju bara inte. Det är lärdom 1A för alla föräldrar. Varken han eller Belle kommer sova en blund på natten efter sådana kvällar.
Första jag tänkte på! HOn kommer somna direkt från förskolan till Linde och kanske t o m på vägen hem också! Lattjo lajban att lägga henne sedan och så ska hon upp tidigt morgonen efter!
Nä S, lägg ner din "karriär" inom hockeyn. Nu är du ensamstående och då kan du tyvärr inte välja dig själv framför ditt barn.
Citera
2023-11-08, 19:48
Medlem
cosmic_dancers avatar
Nu nekar hon att hon hyr den via typ airbnb, hon vill verkligen låtsas om som att hon hyr den i typ första eller andrahand. Det kommenteras att hon är "värd detta".... att hon som är framgångsrik har råd att bo på två ställen och de vill se mer... vilket de givetvis inte kommer få. Vill så gärna länka till hyresannonsen men vill inte bli blockad, vilket jag skulle bli. Varför inte bara stå för att det är en lägenhet som alltid står tom och är tillgänglig just för pendlare eller de som ska vara i Stockholm en helg och inte vill bo på hotell.

Återigen "tvingar" hon fram kommentarer om hur lika hon och tindra är. Är en bild på hon och hennes syster som små och enligt hennes följare så är hon och tindra kopior, fanny och Belle är jättelika och att man kunde tro att det var tindra och Juvelia på bilden först. Är hennes följare verkligen så efterblivna och blinda eller kommenterar de enbart positivt för att få vara kvar i karusellen så att säga.
Senast redigerad av cosmic_dancer 2023-11-08 kl. 19:55.
Citera
2023-11-08, 19:57
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurre79
Första jag tänkte på! HOn kommer somna direkt från förskolan till Linde och kanske t o m på vägen hem också! Lattjo lajban att lägga henne sedan och så ska hon upp tidigt morgonen efter!
Nä S, lägg ner din "karriär" inom hockeyn. Nu är du ensamstående och då kan du tyvärr inte välja dig själv framför ditt barn.

Nämen vadå lägga ner hockeyn, han spelar ju på "elitnivå"...
Citera
2023-11-08, 20:01
Medlem
Fast Belle lär väl redan sova för natten (hos vännerna) innan Simme kommer och hämtar henne. Hans träning slutar väl rätt sent.
Citera
2023-11-08, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Fast Belle lär väl redan sova för natten (hos vännerna) innan Simme kommer och hämtar henne. Hans träning slutar väl rätt sent.

Inte enligt bokningarna i ishallen.
Citera
2023-11-08, 20:07
Medlem
Nu utgår jag helt ifrån mig själv..men jag skulle vara så orolig för mitt barns säkerhet ifall Simon skulle köra barnet tillbaka till Örebro 5 dagar i veckan, efter en lång dag med arbete och träning + att det kommer vara mörkt ute och varmt och skönt i bilen. Det är väldigt lätt att somna framför ratten..det går så snabbt.
Citera
2023-11-08, 20:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
https://bostadslistan.se/hyresbostader/skeppsbron-homerental-bostadsformedling-till-foretagskunder-f61f7d
https://bostadsportal.se/hyra-l%C3%A4genhet/stockholm/25m2-1-rok-id-3922628

Ligger ute för olika priser.
Bloggbevakning är ju så jävla bränd som vanligt. Hon avslöjar alltid känslig privat information. Nu vet alla Linns adress i Sthlm under ojämna veckor.

Jäkligt bra priser för hyres ändå! Chockerande billigt. Men det har väll kommit riktlinjer att man inte får ta ockerhyra eller hur det nu ligger till. Hittar massor av andra lägenheter på söder för riktigt bra priser.
Sen finns det så dumma människor som ifrågasätter om hon har råd 🤣.. hon tillhör inte arbetarklassen som ni. Hon har uppenbart tillräckligt med resurser.

Nja bra och bra pris. Om personen som äger har lån så kostar den garanterat inte mer än 8000kr i månaden för den personen, allt som allt. Så det är ju nästan dubbla att hyra gentemot att köpa mot lån. Så hon är totalt blåst och personen som äger den skratttar hela vägen till banken.

Men sa ju att hon inte ägde eller hyrde första hand! Hon kan bli utsparkad vilken dag som helst.
Citera
2023-11-08, 20:09
Avslutad
Fy fan vilken seg lägenhet asså. Den ligger på vinden? Wtf. Alltså 15k i månaden för ett hål på vinden, värt😂😂😂
Citera
2023-11-08, 20:15
Medlem
drinksareonmes avatar
Reklam för Sinful igen
Citera
2023-11-08, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikaellaX
Nu utgår jag helt ifrån mig själv..men jag skulle vara så orolig för mitt barns säkerhet ifall Simon skulle köra barnet tillbaka till Örebro 5 dagar i veckan, efter en lång dag med arbete och träning + att det kommer vara mörkt ute och varmt och skönt i bilen. Det är väldigt lätt att somna framför ratten..det går så snabbt.

Det är många som kör denna sträcka dagligen. Det skulle jag absolut inte oroa mig för
Citera
2023-11-08, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Nu nekar hon att hon hyr den via typ airbnb, hon vill verkligen låtsas om som att hon hyr den i typ första eller andrahand. Det kommenteras att hon är "värd detta".... att hon som är framgångsrik har råd att bo på två ställen och de vill se mer... vilket de givetvis inte kommer få. Vill så gärna länka till hyresannonsen men vill inte bli blockad, vilket jag skulle bli. Varför inte bara stå för att det är en lägenhet som alltid står tom och är tillgänglig just för pendlare eller de som ska vara i Stockholm en helg och inte vill bo på hotell.

Återigen "tvingar" hon fram kommentarer om hur lika hon och tindra är. Är en bild på hon och hennes syster som små och enligt hennes följare så är hon och tindra kopior, fanny och Belle är jättelika och att man kunde tro att det var tindra och Juvelia på bilden först. Är hennes följare verkligen så efterblivna och blinda eller kommenterar de enbart positivt för att få vara kvar i karusellen så att säga.

Nekar hon i någon kommentar eller vad är det jag inte ser?
Citera
2023-11-08, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Inte enligt bokningarna i ishallen.
Utgick bara från att Linn har skrivit att barnen sover kl 18
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto