Citat:
Ursprungligen postat av
Cindyfindy
Ja S och L är så naiva...stackars Belle säger jag, att slussas runt på det där viset, ena veckan förskola och hemma med mamma, nästa vecka lång dag på förskola, sen till pappas vänner hela kvällen och sen hem och sova...det blir många att knyta an till..känner ens Belle till dom här vännerna, Simon verkar ju inte ens själv träffat B så mycket sen han flyttade och då har hon väl absolut inte haft så mycket kontakt med hans vänner.... sen kan jag tänka mig att B kommer att somna i bilen den långa resan till Linde och då blir det inte så enkelt att somna på kvällen sen.. ett så litet barn behöver mer än tillsyn, lek och mat. De behöver tanka kärlek och omtanke från sina föräldrar/vårdnadshavare. Bara att sitta I knät och vila/mysa osv, att bara vara tillsammans..
Verkligen, Simme har ju ingen koll alls, och det märks att han inte har någon erfarenhet av att ta hand om barn själv.
Åka bil med ett barn på kvällen och sen komma hem och sova???? Moahahahahaha, han har uppenbarligen aldrig testat det. Det GÖR man ju bara inte. Det är lärdom 1A för alla föräldrar. Varken han eller Belle kommer sova en blund på natten efter sådana kvällar.