2023-11-08, 17:37
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Nu åker hon till Ali och säljer sig för tabletter och spel på hans konto!

Jasså får Ali doppa i galenpannan?
2023-11-08, 17:57
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Jasså får Ali doppa i galenpannan?

Garanterat, han skulle aldrig i helvete stå ut med henne annars 🤭
Han vill ju ta henne till Köpenhamn över nyår på hotell ( Bumbis ord. Ta det med en hel näve salt.)
2023-11-08, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Garanterat, han skulle aldrig i helvete stå ut med henne annars 🤭
Han vill ju ta henne till Köpenhamn över nyår på hotell ( Bumbis ord. Ta det med en hel näve salt.)

Ali känner jag för jag är från Perstorp och kan säga att han och Emelie Är enbart vänskap för dom två har umgåtts sedan dem var små. Sedan sysslar inte Ali med droger alls han är en bra kille har träffat honom själv när jag bodde innan där.🙂 Så skit snacket pig pundare kan du ju försöka med i något annat forum haha.
2023-11-08, 18:52
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
Ali känner jag för jag är från Perstorp och kan säga att han och Emelie Är enbart vänskap för dom två har umgåtts sedan dem var små. Sedan sysslar inte Ali med droger alls han är en bra kille har träffat honom själv när jag bodde innan där.🙂 Så skit snacket pig pundare kan du ju försöka med i något annat forum haha.

Jasså? Och hur ska vi kunna lita på dig? Vilken normalt funtad person vill umgås med en blandmissbrukare mytoman som bumbiana?
2023-11-08, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Jasså? Och hur ska vi kunna lita på dig? Vilken normalt funtad person vill umgås med en blandmissbrukare mytoman som bumbiana?

Som sagt säger man lögner att folk som är drogfria är en punderpillare så tror jag nog du själv tar ett & annat ☝️
Senast redigerad av Nationalteatern1 2023-11-08 kl. 19:09.
2023-11-08, 19:10
Medlem
Citat:
Som sagt säger man lögner att folk som är drogfria är en punderpillare så tror jag nog du själv tar ett & annat ☝️

Bumbi säger ju själv att Ali röker på. Han verkar jävligt sus överlag.
2023-11-08, 19:12
Medlem
[quote=snuskhora|86335065]Hon har ju snattat på livesändningar förut, så kan absolut hända igen[/QUOTE

Ursäkta, men varför heter du Snuskhoran?
Kan du inte heta ditt vanliga namn eller e du rädd? Att vi skall få reda på vart
Citat:
Ursprungligen postat av snuskhora
Hon har ju snattat på livesändningar förut, så kan absolut hända igen

Emelie är en barndoms vän till mig som har haft en väldigt tuff uppväxt kan jag säga med en psykotisk mamma och ingen pappa i bilden. Hon Bumbi fick komma till en fin familj som lärde henne den hårda vägen genom att gå klart skolan och dom tvingade henne skaffa sig en utbildning även om det tog några år extra för henne att bli klar. Men saker som gör mig fruktansvärt arg här inne på Flashback var Att jag trodde att här inne kunnde man söka information/fakta men så fel jag hade. Hela Flashback sitter och skriver egna manus om Bumbi för att reta upp Emelie & hennes förvaltare!😂🤩

Enbart ett spel för gallerian! Bra där 👍
2023-11-08, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
På väg till kompisar för att fira, enligt henne själv.

Till H-borg och fixa mer piller kanske? Hon sitter på bussen nu.

Emelie är drog fri det värsta Emelie Bergqvist vet är pundare därför hon inte hänger me er här inne. För ni alla är höga som hus…☝️😀
2023-11-08, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Det här är jättekul, Dumbi ringer Skandiabanken och ska göra bankärende utan Bank ID
nämen lycka till

finns ingen hejd i dumhet klädd i vit badrock

Nu livar hon igen från Graffiti och man kan höra andra, kanske ett samtal dit är på sin plats?

Dumbo eller bumbi eller vad du kallar Henne för är Stammis På Grafitti så känt ägaren i 20 år så lycka du till med dina samtal dit haha😁
2023-11-08, 19:18
Medlem
Citat:
Emelie är drog fri det värsta Emelie Bergqvist vet är pundare därför hon inte hänger me er här inne. För ni alla är höga som hus…☝️😀

Ojojoj ännu en verklighetsfrånvänd bumbian som trillat in Emelie är hög som ett hus, visar även sina gatu piller på live och erkänner själv sitt missbruk.
2023-11-08, 19:31
Medlem
T2Franks avatar
Citat:

Samtliga Ali från Perstorp i Dumbies ålder är straffade.

Så du känner Ali, och sen skriver du att du har träffat honom när du bodde där innan? Det är väl inte riktigt att känna någon.

Du nämner i ett annat inlägg att boxtoxsara och familj tog hand om bumbi såg till så hon fick en utbildning, men det gjorde inte din familj eller?
Senast redigerad av T2Frank 2023-11-08 kl. 19:35.
2023-11-08, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElDivino
Haha hon sa väl: Jag är påväg från botten till toppen och toppen till botten

Bra parodi från upp o ner, ner o upp grisen galer i granens topp

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in