2023-11-05, 22:06
Medlem
Murkelpurkels avatar
Jag behöver lämna UP eller Saliv för att hålla kvar min aktivitetsersättning, och jag är beroende av opiater.
Förut har jag lyckats hålla mig ifrån men just nu går det ej.
Finns det någon opioid/opiat som ej syns på UP/Saliv?
Helst ska den inte synas på analys heller om de skulle få för sig att skicka på analys (har hänt tidigare).

Är tapentadol något att köra på? Eller Metonitazene/isonitazene?
Ska försöka hålla mig ren men kratom men jag tror inte det kommer räcka :/
Citera
2023-11-06, 10:04
Medlem
fakkuehhs avatar
Drog två linor ganska bra kokain i Fredags, morgon urinet idag Måndag vart positivt på sticka. Har pissprov nu på Onsdag.

Hur får jag mig clean tills dess. Blir alltså tot 4-5 dagar tills testet?

Ugh man nojjar.
Citera
2023-11-06, 11:04
Medlem
Brukat allt mellan 1gram till 5 gram kokain varje dag i ungefär 3 månader o då var jag ren i 2 veckor innan det var det samma visa i 6 månader, hur lång tid borde det ta tills jag e ren på analys?
Citera
2023-11-06, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fakkuehh
Drog två linor ganska bra kokain i Fredags, morgon urinet idag Måndag vart positivt på sticka. Har pissprov nu på Onsdag.

Hur får jag mig clean tills dess. Blir alltså tot 4-5 dagar tills testet?

Ugh man nojjar.

Mycket vatten och fysisk aktivitet! Jag var positivt i 7 dagar på analys efter 0,8g halvbra grejer..
men också klarat mig på 5-6 dagar innan det också.
Citera
2023-11-06, 21:17
Medlem
Går det att manipulera provet genom att hälla askorbinsyra i det?
Citera
2023-11-07, 09:38
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9rx

Det blir ogiltligt prov. Dom ser att du mixtrat med det. Så dom lär ju fråga dig varför du gjorde så?
Citera
2023-11-07, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9rx

Bättre att dricka extremt mycket vatten innan testet. Jag kissade i tisdags förra veckan 0.8 i keratinin och har ännu inte blivit återkallad!
I och för sig gjorde jag inte det för drogprov utan i medicinskt syfte..
Senast redigerad av 81032041X6 2023-11-07 kl. 09:44.
Citera
2023-11-07, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
Bättre att dricka extremt mycket vatten innan testet. Jag kissade i tisdags förra veckan 0.8 i keratinin och har ännu inte blivit återkallad!
I och för sig gjorde jag inte det för drogprov utan i medicinskt syfte..

Har nu blivit kallad om att ta om provet!
Citera
2023-11-08, 11:41
Medlem
Hardingens avatar
Nu en gång för alla, syns Kratom på drogtest? Lämnar för körkort och kanske för psykiatrin också.
Citera
2023-11-08, 16:18
Avslutad
Har slumpmässiga salivprov på jobbet 1-2 gånger per år.

Går det att manipulera ett salivtest genom att skölja ordentligt med munskölj precis innan testet görs om man oturligt nog intagit narkotika dagen innan testet görs?

Någon som testat och klarat sig?
Citera
2023-11-08, 16:22
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Har slumpmässiga salivprov på jobbet 1-2 gånger per år.

Går det att manipulera ett salivtest genom att skölja ordentligt med munskölj precis innan testet görs om man oturligt nog intagit narkotika dagen innan testet görs?

Någon som testat och klarat sig?

Ne det är just det som är grejen med med salivprov. Går inte köra några fusktrix. Enda är att se till att borsta truten noga om du rökt på en gås. Fast samtidigt så kan du typ röka en hövding utanför entrén till provrummet och vara negativ. Munskölj, välj inte en sort som innehåller alkohol då =)
Citera
2023-11-08, 17:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Ne det är just det som är grejen med med salivprov. Går inte köra några fusktrix. Enda är att se till att borsta truten noga om du rökt på en gås. Fast samtidigt så kan du typ röka en hövding utanför entrén till provrummet och vara negativ. Munskölj, välj inte en sort som innehåller alkohol då =)

Förstod inte riktigt ditt svar, men kan tillägga att det som jag förstått inte är test som skickas in för analys, utan det ska synas på direkten. Men testets resultat påverkas inte av munskölj. Är det verkligen sant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in