Citat:
Ursprungligen postat av
peterZiipen
Det är faktiskt svårt att ta in, att de på riktigt avslöjade vilka som stod på Plankan under LOs säsong, redan innan säsongen ens dragit igång.
En annan
liten förbättring är att de tycks helt har slopat scenerna där deltagarna "råkar" hitta breven på slumpmässiga ställen runt om på stranden. Kanske bara var jag, men tyckte alltid det var lite små-cringe när deltagarna skulle låtsas vara förvånade att de hittat ett brev (med kameran i grodperspektiv, 3 decimeter från brevet).
Det var nog många som tyckte det var otroligt cringe med "hitta brev"-scenerna:
(FB) Robinson Sverige 2021 Men jag tycker "äktheten" är bättre nu i överlag än ialllafall den säsongen.. Det var nog en annan producent den säsongen.
Citat:
Ursprungligen postat av
mendokse
Tänkte först "ung man från Norrland" äntligen lite kontrast till alla Stockholmsbögar. Men han är alldeles för ung och har levt ett för tomt liv i Kiruna för att han ska ha utvecklat någon egen stark personlighet. Istället formas han efter vilket glas man än häller honom i.
Det kan ju också vara så att han gör det han tror är bäst för honom och ger honom störst chans att vinna.
Tänk om han egentligen håller med Therese om att kläddesigner-Els-marie, Lata-carro, och bög-Ken är helt odugliga. Tänk om han tycker att det är dem han vill ha kvar för att det är dem han har störst chans mot?
Jag säger inte att jag vet att det är så, men det är helt klart ett alternativ.
Sen tror jag inte att han tyckte att varken Franz eller Therese var speciellt stort hot, men ändå. Therese argument kanske hade tvärtom effekt på honom...
Edit, Tillägg, Ps: Såg nu att du själv hade lagt till en liknande "teori"..