Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-06, 22:36
Medlem
greta75s avatar
Favoritlista

1) Tove
2) Sara
3) Charlie
4) Els-Marie

Ej hugget i sten, kan ändras.

Ingen jag tycker illa om men klickar minst med Franz. Alldeles för chill säsong för min smak. Alla är goda vänner.
Senast redigerad av greta75 2023-11-06 kl. 22:39.
2023-11-06, 22:39
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Jag fick känslan av att Maria ville få det till att det privata var den största anledningen till att hon lämnade men det var ju mobbingen som till slut blev för mkt. Varför nämnde hon inte det ?? Jag tror att hon ville sopa det under mattan för att hon själv varit en tyst deltagare i mobbingen och inte gjort några försök till att stoppa det. Dålig stil tycker jag. Sen ska hon sitta där på Gränslandet på nån jävla konvalecenssemester och låta dom andra jobba, eller hur fan tänker hon ?? Usch, hoppas hon åker ut snabbt nu!!

Eller så var hon förblindad av vad Els-Marie sa… Hennes attityd färgade av sig på hela gruppen.
2023-11-06, 22:39
Medlem
[quote=Flor-Ida|86318033]Vilka är era favoriter?

Min favvolista ser ut så här:
1. Johan
2. Wilmer
3. Sara och Emilia

Wildcard: Ylwa 👊

Min hatlista:
1. Ken
2. Karolina
3. Charlie
Senast redigerad av pissimissisippi 2023-11-06 kl. 22:41.
2023-11-06, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Vilka är era favoriter?

1. Johan (trolig vinnare enligt mig)
2. Pelle
3. Charlie och Sara (på delad 3:e plats)

Min hatlista:
1. Ken
2. Els-Marie
3. Karolina
Min favvolista:
1. Tove
2. Charlie
3. Emilia
4. Pelle
5. Danni
Min Hatlista:
1. Mongis-karro
2. Ken
3. Els-Marie
4. Maria
5. Franz

edit: Pernilla glömde jag men hon hamnar nånstans i mitten på favvolistan. Men hon åkte ju ut nu så.
Senast redigerad av Regnflingan 2023-11-06 kl. 23:03.
2023-11-06, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Eller så var hon förblindad av vad Els-Marie sa… Hennes attityd färgade av sig på hela gruppen.
Ja den harmoniska stämningen som de hade när Pernilla var där var som bortblåst!
2023-11-06, 23:14
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Ja den harmoniska stämningen som de hade när Pernilla var där var som bortblåst!
!20 inlägg om kvinnan år noll. 😁Noll.
2023-11-06, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Ingen fara såklart, tack för svar.

Är helt enig om Ken.

Ja. Förra säsongen var bara hemsk. Väljer man att lägga sig för att fucka med sitt team och samtidigt njuta av det så är man helt efterbliven. La ned den säsongen eftersom budgetfyran inte agerade. Haveri.

Angående Tang så har jag inte sett allt, kikar sporadiskt. Ligger efter med avsnitt nu igen. Valde att tänka att det var Karman och inte mobbing. Var det mobbing så är det självklart inget jag backar. Men fy fan vilken människa.

Du gör det bra. Jag hajar faktiskt inte hur du orkar diskutera med sinnessäret ovanför detta inlägg. Själv riskerar jag 6 månader om jag svarar lillkuken som tror att muskler är alfa - haha!

Charlie är guld och Tove är den första med plast som jag tycker är riktigt vacker. Mange är bra skit!

Allt gott Lost
Jävligt feminint med passivt aggressivt beteende. Tillochmed bög Ken vågade mer än så. Det skriker inte direkt erövrare och myteri.
Det är ingen som har rapporterat dina inlägg så du riskerar inget annat än att skita på dig.
Riskerar du också 6 månader om du fortsätter tråna efter Tove, eftersom att du helt plötsligt slutade med det också?

Den enda som lever i en illusion om att det finns "riktiga" alfahanar utan behov är din gudina LostHerMind. Återigen Cuck och passivt aggressivt beteende att "misstolka" med flit.
2023-11-07, 00:01
Medlem
OK70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Vilka är era favoriter?

1. Johan (trolig vinnare enligt mig)
2. Pelle
3. Charlie och Sara (på delad 3:e plats)

Min hatlista:
1. Ken
2. Els-Marie
3. Karolina

Johan är min favorit utan konkurrens.

Har samma hatlista, dock också Wilmer. Säga vad man vill om Therese, men jag tvivlar på att hon skulle sagt "välj mellan en gayman eller en modekvinna" som lögnaren Wilmer påstår.
2023-11-07, 00:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuraKuken
Jävligt feminint med passivt aggressivt beteende. Tillochmed bög Ken vågade mer än så. Det skriker inte direkt erövrare och myteri.
Det är ingen som har rapporterat dina inlägg så du riskerar inget annat än att skita på dig.
Riskerar du också 6 månader om du fortsätter tråna efter Tove, eftersom att du helt plötsligt slutade med det också?

Den enda som lever i en illusion om att det finns "riktiga" alfahanar utan behov är din gudina LostHerMind. Återigen Cuck och passivt aggressivt beteende att "misstolka" med flit.

Bla bla blablabla!

Ja, jag är feminin och Ken är ballare än mig - och sen då?

Du har inte alltså inte hajat att jag drev med din polare om myteri och gränslös kärlek till Tove? Självklart är hon vacker men kan du inte se att jag kryddar om du kikar med lugna ögon? Varför tuggar du fradga för att jag driver om Toves skönhet?

Jag och din polare kunde mötas i detta och gick vidare med våra liv. Men du som inte ens var noterad i tråden av mig hänger läpp. Varför?

Slutat skriva om Tove? Jag kommenterade vad jag kände för medan jag pressade avsnitt. Nu har jag inte kollat på något avsnitt sen dess och då har jag ju inte någonting att skriva. Är det orimligt i din värld?

Trodde du att det handlade om dig på något vis?

Vafan.

Inlägget där jag svarade ditt offtopic-inlägg försvann ju. Jag valde att inte svara på dina andra mycket låga inlägg som var ännu mer offtopic. Inläggen som står kvar är topic och de andra är borta - sjukt va? Jag har fått varningar och jag har precis varit avstängd.

Jag kommer förmodligen komma in här och kommentera både Charlie och Tove när jag väljer att se på Robinson. Är det okej för dig?

Vem är din favorit?

Vem är den riktiga alfan?

Vem ogillar du?

Är Robinson livet för dig?

Vaktar du denna tråd med stolthet?

Varför skriver du att LostWorld är min gudinna när hon inte är det?

Är jag rädd för dig när jag inte svarar på ditt trams?

Jaja, du har fått ditt bränsle som du suktar efter. Svara något sylvasst nu igen då, jag vet att du kan!

Kasta på mig!

Om denna kille spammar mig med en massa skit så väljer jag ju tillslut att svara offtopic jag med.
2023-11-07, 01:11
Medlem
catos avatar
Är någon sv deltagarna här inne? Ken är på Robinsons instagram sida och vilt försvarar sig ( gör bort sig än värre), Tove och Charlie har också slängt iväg några kommentarer.
2023-11-07, 01:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuraKuken
Haha, ja herregud ja "kaoset" allt är så påtagligt för dig va?
Vad skulle TV-trådarna vara utan pingu?
Du satsar på cringe priset i år igen, jag älskar hur du tänker högt i dina inlägg, sånt som vanligt folk hade behållit för sig själva. Underbart
Ofta om hur du ska briljera och ofta precis innan du kör ner för ett stup,, men du kör på med nya försök.. Kul att du bjuder på dig själv gång på gång.

Haha, precis så ju!

Skönt att vi är överens!

Ontopic: Nu lurar jag på att trycka ett avsnitt och lyssna på Charlies guld samt vila ögonen på Tove.
2023-11-07, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Haha, precis så ju!

Skönt att vi är överens!

Ontopic: Nu lurar jag på att trycka ett avsnitt och lyssna på Charlies guld samt vila ögonen på Tove.
Ja juste du har ju inte sett några på ett tag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in